eerste kweek ooit: Garden Style

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Plantos
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1609

    #1

    eerste kweek ooit: Garden Style

    Korting op 420shop
    Hallo mede growers!!

    Eind juni ben ik gaan kiemen, en nu staan er een paar mooie autoflower dames in de tuin! Het zijn de volgende soorten:

    * Lowryder 2

    * Speed +

    * Mayday Express

    * Big Bang

    * auto white Russian

    Het zijn feminised seeds, en allemaal autoflowers.

    Nu wil ik ze in de tuin laten groeien tot de bloei begint en dan gaan ze naar de diverse guerilla spots (dit om problemen met buren te voorkomen i.v.m. de geur tijdens de bloei....

    Zal af en toe wat foto's plaatsen, en hoop op tips en suggesties van jullie!

    Nu hopen dat de komende maanden (net als de afgelopen jaren) een mooie nazomer geeft, dan hoop ik er wat lekkers van over te houden

    Iedereen succes met zijn of haar kweek, en veel plezier!

    groet, Guerillaboy
    Attached Files
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

    Nu komt er toch een vraagje bij me op, ik bedoel het verplaatsen net voor de bloei, hoe ga je dit in hemelsnaam doen op de fiets, auto of neem je gezellig met z'n allen de bus?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • El Plantos
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1609

      #3
      Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

      gaat per auto gebeuren en ze worden midden in de nacht op de locaties gezet zodat het zo min mogelijk opvalt... Dit was mijn plan tenminste, maar sta open voor tips en suggesties!! Alvast bedankt voor de reacties!!
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment

      • El Plantos
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 1609

        #4
        Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

        Update volgt zo snel mogelijk, heb ff een leen GSM, omdat die van mij stuk was helaas.... Met dit toestel lukt foto's oplossen helaas niet...

        zaterdag volgen weer foto's (kan me toestel morgen weer ophalen)!
        Last edited by El Plantos; 11 July 2013, 22:23.
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment

        • El Plantos
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1609

          #5
          Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

          Update

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ze groeien iets.... sommige bladeren krullen iets en een plantje heeft licht gele bladeren.... iemand een idee wat dit kan zijn? ?? Bedankt voor hulp!
          Attached Files
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment

          • Heribei
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 1140

            #6
            Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

            Lekker laten groeien, ziet er wel goed uit hoor

            Comment

            • El Plantos
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 1609

              #7
              Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

              Fijn dat te horen van een meer ervaren grower, dat stelt me gerust. ... kunnen die golfende bladeren komen van licht van straatverlichting of uit huis?? Of heeft dit met water geven te maken?
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment

              • El Plantos
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 1609

                #8
                Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                Steeds meer blad, cheer!!! Volgens mij gaan ze wel lekker!? Ook even de aarde tot de lobbladeren aangevuld....
                Attached Files
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                  Komt goed, lekker laten groeien en je hebt wat ik ook heb

                  Comment

                  • El Plantos
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 1609

                    #10
                    Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                    joehoe, yeaaahhh, cheer, oleee, daar gaan we voor Heribei!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment

                    • ninja
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2013
                      • 16

                      #11
                      Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                      whahahahahah goede vraag!!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ik heb voor de eerste keer autoflowers buiten. 2 amneshia en 3 kruisingen tussen skunk, norternlight en el ninjo.
                      Hoop dat het wat word, plantjes zijn nu 13 dagen bovengrond en de amneshias 4 dagen.

                      Ik ga je volgen

                      Comment

                      • El Plantos
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 1609

                        #12
                        Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                        Succes met jou kweekje Ninja! Hou je ook een verslag bij?
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment

                        • El Plantos
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1609

                          #13
                          Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                          Tijd voor een update, op zich gaan ze wel goed alleen sommige lijken wat last te hebben van verbranding als ik dat als leek zo zie... Klopt dit of its er iets anders loos? Op de foto's: één foto van een plant die gewoon goed gaat, de andere foto's zijn de probleem gevalletjes.... iemand een idee wat dit kwam zijn?
                          Attached Files
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment

                          • ninja
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Jul 2013
                            • 16

                            #14
                            Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                            Jammer ik heb allemaal wel fotos maar weet nog nie met de forum om te gaan.
                            de mijne zijn vandaag 20 dagen oud en ze gaan lekker. zal binnenkort kijken wie me kan helpen met fotos enz..
                            komt zeker nog.

                            Comment

                            • El Plantos
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1609

                              #15
                              Re: Eerste kweek ooit voor mij: Guerilla style

                              Update

                              Kiemdatum 29/6

                              Liggen ze achter of gaan ze gewoon goed?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Deze op 2/7 laten kiemen

                              Gaar dit goed zo?

                              Keep em green!

                              Thanks voor de reactie alvast
                              Attached Files
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment

                              Bezig...