ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freddie haze
    Expert Stoner
    • Jul 2013
    • 92

    #91
    Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

    ....

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #92
      Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

      Das oke freddie, laat haar voelen wat ze waard is, geef haar de volle lading makker, yepp
      De hippie lost je af met zijn weekje vrij, zeg werkze en hou dr groen
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • freddie haze
        Expert Stoner
        • Jul 2013
        • 92

        #93
        Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

        IMG_20130805_121445.jpgEffe wat kiekjes...

        0508.jpg 0508.jpg 20130805_092229.jpg 20130805_155901.jpg

        Amaii. ..dat was nun goeie ice Berry ...

        Comment

        • freddie haze
          Expert Stoner
          • Jul 2013
          • 92

          #94
          Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

          Effe draaien tussendoor

          4e week bloei

          20130813_175509.jpg 20130813_175450.jpg
          20130813_175430-1.jpg IMG_20130813_161532.jpg

          Voor de rest geen bijzonderheden manne !

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #95
            Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

            Gaat lekker fredje. Is al een dikke cola in de maak.
            Lekker verder knalle met da sletjuh.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #96
              Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

              Das een lekkere mollige dame geworden freddie, laat die hoofdtop lekker aandikken en ze is compleetrookze
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • Heribei
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 1140

                #97
                Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

                Helemaal mooi!

                Comment

                • freddie haze
                  Expert Stoner
                  • Jul 2013
                  • 92

                  #98
                  Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

                  20130814_180714.jpg 20130814_210454.jpg
                  20130817_094131.jpg
                  Ook moeder natuur zorg voor de nodige probleempjes....en natuurlijk verwijderen wij deze rotte plekjes

                  Ook vertoon deze dame ook wat overvoeding. ...maar zijn ook oude plekken
                  20130817_093953.jpg 20130817_094014-1.jpg
                  Ook is ze volgens mij gisteren de 5e week bloei ingegaan..ga ze vande week alleen maandag, woensdag, vrijdag zolang voeding geven en vanaf volgende week
                  ook een weekje pk 1,5 ml per
                  dag
                  Last edited by freddie haze; 20 August 2013, 18:10. Reden: toevoeging

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #99
                    Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

                    De rot is weg maat en de rest knalt lekker verder.
                    Bamm
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    • freddie haze
                      Expert Stoner
                      • Jul 2013
                      • 92

                      #100
                      Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

                      Effe wa kiekjes


                      20130818_163521.jpg IMG_20130820_163157.jpg
                      20130820_184737.jpg 20130820_165402.jpg

                      Comment

                      • de oerhippie
                        Ultra Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 2132

                        #101
                        Re: ons 1e ww auto genaamd " Sletjuh"

                        Há Fred, das ziin mooin kiekies mien jong, had nie anders verwach..
                        Geef ze hun nodige voeding nog en over 3 weekjes voel ik em al

                        De mijne zijn geknipt en hangen al in de kast, even wachte dus

                        Heb je met berry al lekker gerookt makker, lekkere soortjes yepp

                        Spinnetje voor de beast jes en laters weer
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment

                        Bezig...