GC Sweet Mango AF

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #61
    Re: GC Sweet Mango AF

    @staf
    Waarom heb ik dan al 400-475gram per plant droog buiten gehaald?

    je leest weer eens niet goed wat ik schrijf!!!
    heb jij van 1 plant in 12-14 weken tijd dus bijna 'n halve kilo weten te scoren!!!
    flikker toch op met die onzin kerel
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • TurboLaurens
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 214

      #62
      Re: GC Sweet Mango AF

      @angel777 vind het vervelend voor je dat je nooit goed gescoord hebt.
      misschien volgend jaar beter
      succes pik

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #63
        Re: GC Sweet Mango AF

        thnx
        ik heb geen klagen over mijn oogsten dus maak je over mijn score maar niet druk
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • TurboLaurens
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 214

          #64
          Re: GC Sweet Mango AF

          nee kon zijn, omdat je erg gehaaid bent op andere topics

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #65
            Re: GC Sweet Mango AF

            Oorspronkelijk geplaatst door angel777
            @staf
            Waarom heb ik dan al 400-475gram per plant droog buiten gehaald?

            je leest weer eens niet goed wat ik schrijf!!!
            heb jij van 1 plant in 12-14 weken tijd dus bijna 'n halve kilo weten te scoren!!!
            flikker toch op met die onzin kerel
            toch adviseer ik je om me topics eens doortespitten.
            en tevens het markster topic van 2010,daar staan ook wat oude planten van me in.

            gr en niet zo boos meer zijn voortaan he angel

            Comment

            Bezig...