Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Escar, Ronns vroeg het ook al. Waren de 5 kiempjes Danisch Passion x Auto AKsnow waarvan 4 mannen.
    Dus nog 1 over die binnenkort lekker naar de kapper gaat!
    Zag net trouwens nog een paar bladeren waar 2 rupsjes waren achtergebleven, zomaar weer uit het niets...
    verstoppertje spelen zijn ze heer en meester in, dat blijkt! Laters weer
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Cola Shot !!!
      s.v.p








      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: the balconia flowers

        Ja Cola Shot. Gewoon een 33cl flesje er naast houden. Lijkt het net of die toppen de grote van King Kong zijn.

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Ja manne, dat gaat gebeuren Na het bezoek aan mn ouders straks ga ik vanavond de hoofdtop er vast uit knippen.
          Heb ik besloten met wat tips van makker Angel vanmiddag Heb em daarnet ontdaan van de hoofdbladeren, hij zit
          er nog aan; autokweekje juli 2013 423.jpg autokweekje juli 2013 421.jpg autokweekje juli 2013 422.jpgdat wordt een heerlijk rokertje, hehe
          Ik zal em er straks gaan uitknippen en ga dan nog wat fotootjes laten zien... met blad..zonder blad...flesje erbij...
          autokweekje juli 2013 425.jpgook wel hierover te spreken, gaan toch ook lekkers? Als t goed is ben ik straks weer terug...laters weer
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Ziet er al heerlijk uit hippie.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Wat een toppen makker!
              Van harte gegund man, laat het je smaken!

              Die D-aksnow is echt, maar dan ook echt een mooi plantje, en nog zo groen! Petje af makker!

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Ja Hipp dat is het serieuze werk makker. Alles komt zo mooi weer op zijn pootjes terecht. Jammer, de volgende keer als we die dikke zien zal ze waarschijnlijk al op geknopt zijn. Een Hommage aan die dikke Deen van je Hipp. Tis (was) een fantastisch mooie plant, moge ze in alle geweld van ons heen gaan.

                Comment


                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    *Zucht*

                    Ik kan weer rustig slapen.
                    En fijn dromen, over mooie groene dames uit Denemarken.

                    *Zucht*
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Ja, tis nu 22.40u hier, ze staat binnen en we gaan het piekje eruit knippe..
                      zo weer terug met de foto's
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        Ahhh gelukkig dit wordt nachtwerk.

                        ik heb gelukkig mijn schoonheid slaapje al gehad.

                        Ik blijf hier voor wakker..

                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Spannend....Spannend...

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            Kom dr aan...even wat lekkers tussen de grote vloei doen..right back met pickies

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Hoofdtop hangt al reeds aan zn voetjes in de kast, hier wat er vooraf ging;

                            autokweekje juli 2013 426.jpgnaar binnen toe voor wat meer licht autokweekje juli 2013 429.jpgde 1.5ltr colaatje erbij... autokweekje juli 2013 430.jpgdat is em, meteen op t schaaltje...40gr. met blad autokweekje juli 2013 431.jpgtoppie dr uut...kijk eens
                            wat voor lekkers daarom heen zit, hehe...

                            autokweekje juli 2013 432.jpgje ziet niet waar die geknipt is autokweekje juli 2013 433.jpgzonder hoofdtop... autokweekje juli 2013 436.jpgde meeste blaadjes eraf..25 op de teller...autokweekje juli 2013 437.jpghuppekee...

                            autokweekje juli 2013 438.jpglaat maar lekker hangen, dat wordt proeven binnenkort Wel een paar plukjes schimmel/rot er tussenuit gevist, moeilijk te zien van buitenaf, totdat je er bovenop zit! Ben dus gewaarschuwd want het kan
                            ineens erg hard gaan De rest van de plant gaat deze week er aan geloven, tak voor tak knippen. Zet haar vandaag of morgen binnenshuis, dat ze haar pot wat eerder leegdrinkt!
                            autokweekje juli 2013 439.jpg
                            Attached Files
                            Last edited by de oerhippie; 11 October 2013, 23:47.
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              , knipperdeknip hier...dat kastje moet volkomen en het rotte gedeelte zo snel mogelijk dr uit...grtz de knipp-hipp
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: the balconia flowers

                                God die had ik ff gemist Hipp. Wat een hooft top zeg non de Jus. Mooi spul weer. Ernie er weer als de kippen bij ziet ik, die ouwe thc junk.
                                Tis al met al weer een klinische operatie geweest. Moet ook maar eens van die handschoentjes kopen. Scheeld weer en hoop plakkerige vingertjes. Hoop dat ze lekker zal gaan smaken straks Hipp..Hoe lang ben je met die dikke bezich geweest?

                                Comment

                                Bezig...
                                X