the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #511
    Re: the balconia flowers

    Zekers Angel, heb mn record verbroken...de afmix heeft tot 25 november buitengestaan,
    vorige oogsten maximaal eind oktober
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #512
      Re: the balconia flowers

      Dagen duren korter....

      Gewoon gaan pitten zodra het donker wordt joh....

      Lekker vrouwtje er bij en knallen
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #513
        Re: the balconia flowers

        De kapper-update zoals beloofd;

        autokweekje juli 2013 578.jpg autokweekje juli 2013 579.jpg...mag ik even afrekenen dames...?

        Vanavond gaan ze hangen in de kast en dan is t afwachten geblazen.
        Tis al bijna december...de kurken knallen en wat zijn jullie goeie voornemens..haha... meer kweken en hatsjiekiedee DE HIPP ZEGT!
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • berry ryder
          Special member
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2012
          • 2666

          #514
          Re: the balconia flowers

          Volle potte jonguh!!!!!
          Leuke balkonkweek dit jaar hip.
          Je bent er toch weer als het weer weer beter word.
          Weer weer weer.gehehe.
          Geniet ervan hip. Je hebt het zeker verdient.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #515
            Re: the balconia flowers

            Jups, genieten hip.

            Genieten...
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #516
              Re: the balconia flowers

              Ben triest F1 afgelopen, bijna winterstop met voetbal, de mannen met de witte baarden weer voor de deur en het kweekseizoen is ten einde dus de Hipp gaat weer in winterslaap. Zucht....

              Gaat een hele lange winter worden zonder de Hipp. Geniet er maar van .

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #517
                Re: the balconia flowers

                Há die Berry...dacht jij van niet dan?! Uiteraard...een nieuwe setup op t balkon volgend jaar Nog een paar updeetjes en dan gaan we voor de oliebollen...keep in touch maatje, hehe!

                Eskie, ik rook te veel.......gaat hard hier......

                Ronnzzie, ja vooral die nawinter duurt zo lang...tijd om te zaaien in maart met een buffertje om de plantjes
                de droogkast en het rookverslagje gaat nog hier plaatsvinden... ltrz man!
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • PAIN
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2012
                  • 238

                  #518
                  Re: the balconia flowers

                  Veel rook plezier ermee Hipp !!! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij op uwen balkon
                  grtz !!

                  Comment

                  • de oerhippie
                    Ultra Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 2132

                    #519
                    Re: the balconia flowers

                    Svennie, een droog en rookverslag nog en dan zit er op......

                    Maar deze topic blijft gewoon open voor de gezelligheden
                    over en weer met de feestdagen...altijd gezellig rond de
                    jaarwisseling hier op forum...!
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment

                    • Nik
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 2207

                      #520
                      Re: the balconia flowers

                      Enjoy hippie !
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment

                      • de oerhippie
                        Ultra Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 2132

                        #521
                        Re: the balconia flowers

                        Dank je Nik...proeven is roken!
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #522
                          Re: the balconia flowers

                          Dus roken moet je doen hippie
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #523
                            Re: the balconia flowers

                            Hippie needs more weed.jpg

                            Nice Hip, Dam'n nice
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #524
                              Re: the balconia flowers

                              Mooi plaatje escie...dr zal als ik t zo zie niet veel van af komen...maarja..weer en wind doorstaan weinig tot geen zon...vocht... daimn.. ziet er toch vruchtbaar uit!
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #525
                                Re: the balconia flowers

                                Zoals beloofd het droog- en rookverslagje;

                                ...het is droog...!

                                Vanmiddag de eerste gerookt van de Autoflowermix. Hier zit een verhaaltje aan vast.
                                Degene die ik gedraaid heb is die die gekruist is met de Auto Blueberry.
                                Ze smaakt wat zoetig en kruidig, geeft me een body en head stoned die lekker blijft hangen.

                                De Autoflowermix is een mix van mannen die de Auto AK-47 dames bestoven hebben.
                                De manne zijn; Auto Lemon Skunk, Auto AK-47, Auto Blue AK-47, en de Auto Blueberry.
                                Zo krijgt ieder plantje z'n smaakje.

                                De ander een kleintje gerookt en is lekker zoet van smaak met ietsje limoen, dus dat moet de kruising
                                zijn met de Auto Lemon Skunk. Geeft een body en head stoned en krijg meteen prikkende oogjes
                                Zo zie je maar dat je de kruisingen kan proeven maar...heb nog nooit de AK-47 gerookt...dus wat ik nog meer proef...euhhh...

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                De Afmix hebben een totale opbrengst geboekt van 6.5 gram droog. Er zat ook meeldauw op dus dat maakt em wel kapot.
                                Ach ik dacht, we wagen nog een gokje affies maar dit weertje van afgelopen tijden hebben ze niet lekker gevonden...
                                en de bloeitijd was langer dan verwacht, ging uit van 6 maar was 6 zo'n 8 weekjes.

                                Manne, ik heb ontzettend genoten van m'n 1e kweekverlag hier op , veel gelezen en hier
                                en daar wat opgestoken van leden die mij van harte gegund zijn...dus......ik dank u voor alle info..vooral de pmmetjes
                                zijn van grote waarde geweest....

                                Het buitenseizoen zit erop daar ik een buitenkweker ben zal ik dat kiemen, zaaien, en potten weet een tijdje moeten missen...

                                Ik wil jullie allen hartelijk bedanken die mijn buitenkweekje gevolgd hebben en mij gesteund hebben in goeie en slechte tijden..... of !

                                Volgend jaar uiteraard weer naar buiten toe maar wil er vroeg bijzijn...tijd is geld, haha...als ik binnen wil moet ik de hele zooi uit bouwen...sst?

                                Manne, topic blijft gewoon open want de feestdagen komen eraan.

                                Thanks for all, tot laterz en we spreken mekaar DE HIPPIE!
                                Last edited by de oerhippie; 5 December 2013, 16:00.
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...