the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #556
    Re: the balconia flowers

    @Inti, @Escar, en @Bong... dank jullie wel! Daarnet weze wokke all-inn....kweet niet waar ik t gelaten heb...pffff... wiet smiley lachen1.gif!!!

    Escar, haha, die zeef van mij lijkt net op een scrogg-netwiet smiley lachen.gif...was t maar waar 26...alhoewel ik nog regelmatig trekjes heb van die leeftijd...hahaaaaaa...

    Laters manne van dat groene rookwaar!
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #557
      Re: the balconia flowers

      Wattuh Jarig geweest. Van harte Hipp er veel mooie jaren toegewenst. Ouwe bok. Ben ik ook hoor, ik ben binnenkort ook weer te lul.
      Een knallend 2014 Hipp. Er gaan kilo's gehaald worden dit jaar.

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #558
        Re: the balconia flowers

        Hoi Ronzz, je hebt t al druk zat hier ...dank je wel en we gaan er wat van maken !

        Met kilo's zal ik toch de vaste grond moeten gaan opzoeken, hehe...

        Laters vrind
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #559
          Re: the balconia flowers

          Hey hipp 15 graden buiten gewoon. Volgens mij kunnen we al weer gaan beginnen.

          Comment

          • smoking leo
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 352

            #560
            Re: the balconia flowers

            ola El HIPPMASTER mijn welgemeende excuses dat ik je geen GELUKKIGE heb gemeld maar je weet dat je in gedachte bij ONS bent Sleo, Katje EN de katten... Thx Holmes

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #561
              Re: the balconia flowers

              Jo Ronzzie...tis van de gekke die temperatuur. Je brengt me trouwens op een idee wiet smiley thinking.jpg.....wiet smiley lachen.gif!!


              Leo, dat heb je wel gedaan maar niet hier. Maakt toch niet uit? Thanks voor je post en doe de groeten aan Kat en die andere poezen wiet smiley kat.gif !!
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • smoking leo
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 352

                #562
                Re: the balconia flowers

                CHEERS HOLMES, binnenkort 2jaar samen dan bel ik... Nogmaals... MOOI VERSLAGJE M8!!!!!! Je steekt je werk er wel in GrtZ

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #563
                  Re: the balconia flowers

                  Hey man... 2 jaar samen...ga je dan wat kleine bloemetjes buitenzetten wietsmiley dansen 1.gif??? Thanks again en tot horens maar weer WIET SMILY WAVE.gif!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • de oerhippie
                    Ultra Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 2132

                    #564
                    Re: the balconia flowers

                    Hallo en gegroet medekwekers!

                    Dit is de eerste update van t nieuwe jaar en voor je het weet en met je ogen knippert dan zal maart niet meer ver weg zijn.
                    Maar hoe zit t met de weersinvloeden van hederdaags, er valt nog weinig winters buitje moet ik zeggen.

                    Wil maart beginnen met een ronde verschillende soorten autoflowers en dat zullen andere soortjes zijn dan vorig jaar.
                    Daarop volgend komen er non-auto's te staan die waarschijnlijk tegen een stootje kunnen wat ons kikkerlandje betreft.
                    Als er ruimte over is wordt ie opgevuld met nog wat autoflowers!

                    Hiervoor ga ik een nieuwe topic aanmaken wat m'n 2e buitenkweek-verslag wordtwietsmiley dansen 1.gif.

                    Gegroet, en maart roert z'n staart zeggen ze

                    Grtz, de hippieWIET SMILY WAVE.gif
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #565
                      Re: the balconia flowers

                      Hip, luch m'n slaapzak even, ligt in de gangkast...

                      Ik neem een kratje mee onderweg...lekker wijntje is nooit weg.

                      Als die eend nou maar wil starten...beesie houd niet van de kou
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • de oerhippie
                        Ultra Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 2132

                        #566
                        Re: the balconia flowers

                        Heb m net meegewassen Esc, no worries...

                        Die Diane deed t hier ook dus waarom niet...!!!

                        Jij gaat niet op dat balkonnetje passen want daar
                        komt t vol van de potten...

                        Ik ben wel goed voor mn gasten...

                        Laterszzzzzzzzzzzz!
                        Attached Files
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #567
                          Re: the balconia flowers

                          Ik zeg half februari al ontkiemen. staan ze begin maart met hun koppies in de wind. Als we dan toch vroeg gaan.

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #568
                            Re: the balconia flowers

                            Aaaarrrrrgghhhh neeeeee


                            Wat heb je gedeen Hip......mijn slaapzak....gewassen...

                            Oh nee....., wat een ramp, die had ik jarenlang juist niet gewassen, die Ganja Farming smell..


                            Oh, wat moet ik nu beginnen, ik sta voor schut, als ik nu bij een ander kom logeren;
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #569
                              Re: the balconia flowers

                              Ronzzie, t kan vriezen...t kan dooien....ik weet t niet jullie ook niet ... Afwachten gaat er niet meer in iigeval dus.....!!!

                              Escar, helaas...mn kat had er ook al overheen gezekenwiet smiley lachen.gif...dus er was geen weg meer terug...komt goed, ik stop er wel

                              wat bladafval in zodat ie weer naar behoren ruikt!
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #570
                                Re: the balconia flowers

                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...