Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers



    Wat gaan we lekker hip.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: the balconia flowers

      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        Re: the balconia flowers

        (klap)stoel .. Mee kijken en verder leren ..

        Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Escar, alleen t weer nog ...

          Berry, ja hoor...wanneer ga jij van start buiten...

          Pikkebaas, schuif maar bij...de zomer laat nog op zich wachten...
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Het weer is ook lekker

            Ondertussen heb ik m'n eerste (laatste) buitenmannetje al gespot....

            Hiermee, neemt het percentage al af
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Escar...bofkont ...er kunnen nog mennekes aankomen ...

              Kleine update;

              De zaailingen zaten krap bij kas, heb ze een ander buffertje gegeven.
              Hier staan ze vanmiddag in t zonnetje autokweekje juli 2013 606.jpg autokweekje juli 2013 605.jpg
              Buffertje voor de kleintjes autokweekje juli 2013 608.jpg autokweekje juli 2013 607.jpg
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Ja, dit gaat nog steeds erg Toppie!!!. Het weer zit nog steeds erg mee kwa temperaturen Hipp. Ik zal nog maar weer eens een offer gaan brengen aan de weergoden. Heeft geholpen de laatste keer dat ik er was. Alleen Eolus (windgod dude) is een beetje op z'n naatje.

                Comment


                  Re: the balconia flowers

                  aaaawh so cute
                  En ja met het weer is het een beetje op en aan kijken... veranderd continue
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    Drink geen Cola dus vandaar die 1/2 ltr flesjes dr op. Heb ze wat moeten verankeren in de aarde vanwege de harde windstoten maar
                    als je de flesjes verwijdert ( voorzichtig met wat draaikunstjes ) ploeg je de hele aarde om ... dus geen gebedel om wat Cola flessen
                    maar tijd om te gaan harden.

                    Zaailingen groeien op hun gemak en de 1e 2 blaadjes zijn los van de lobjes en er komen er meer in zicht , naar mate ik water geef
                    met gister hun 2e scheutje wortelstimulator, is de zaai/stekgrond gezakt in de kweekpotjes dus heb ik die weer aangevuld met wat
                    nieuwe aarde tot t randje. Ze staan meteen weer wat steviger in hun strek-stammetjes.

                    De vroeg in t jaar testzaadjes van LR2 laten zich eventjes zien; autokweekje juli 2013 609.jpg vanmiddag... autokweekje juli 2013 610.jpg de 1ste night-vision foto... autokweekje juli 2013 611.jpg...temperatuur op dat moment...

                    Als de natte wind afneemt s'nachts mogen ze voor mij hun 1e slaapje buiten doorbrengen .

                    Fijne avond vrinden van t geweldige groene plantje en de groetjes weer....

                    De hippie!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Buiten en binnengenieters... dr scheen vandaag weer es een lekker zonnetje dus maar even wat kiekjes;

                      autokweekje juli 2013 612.jpg 3 reg. zaailingen LR2 AF testzaad en een potje met anijsjes autokweekje juli 2013 614.jpg
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        Ze lijken het toch best naar hun zin te hebben in dit prille zonnetje
                        Hopelijk zijn de weergoden je beetje goedgezind ... En krijg je der mooie-eerste-outdoor-oogst van't seizoen uit

                        Laat de hopelijk dames maar beetje rillen ... Kunnen der best wel tegen zo te zien !

                        Moeten niet altijd rotverwend worden in die zonnebank-tentjes he ...
                        Gvd effe terug met hun voetjes op/in de grond !!!

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Shift, t is een voorproefje. Ken je dat oude spelletje van tv vroeger "Wie van de Drie"? "Laat de echte dame maar opstaan" ... wiet smiley blij2.gif...

                          Heb geen zonnebanktentje, ze mogen op de vensterbank achter t glas zolang t s'nachts koud is... wietsmileybuikdanseres.gif...
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            Dit is t einde geworden van dit buitenkweek 2013 topic, daarnet van start gegaan met mn nieuwe buitenkweektopic 2014 !!!

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...069#post437069

                            dit is m en ik heb dr wel van genoten die buitenkweek 2013 ...nu meer planten, meer opbrengst, hehe...de hippie says good weekend ...!
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              Hobbykwekers en rokers,

                              Ik wil jullie allen hartelijk danken voor alles wat jullie me nagelaten hebben op mn 1e buitenkweekverslag...

                              dit was vorig jaar autokweekje juli 2013 162.jpg autokweekje juli 2013 426.jpg autokweekje juli 2013 553.jpg autokweekje juli 2013 573.jpg... ...we gaan gezegend het nieuwe jaar in wietsmiley bidden2.gif....laten we dat maar geloven wietsmiley jumpin.gif wiet smiley okeeee.gif

                              Groeten van de hippie !
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              Bezig...
                              X