2e kweek: Diesel (Autoflower)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Retrosonica
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 66

    #1

    2e kweek: Diesel (Autoflower)

    Korting op 420shop
    He mede-forum leden !

    Hierbij een 2e begin van een kweek verslag:

    Ik zit nu in de 2e week van de groei , het stekje begint te komen. Nu nog even wachten op de machtige groeispurt !
    Ik kweek op onbekend soort grond voor mij (miss ken jij het?) Ik heb het erbij gekregen van degene. In de bloei ga ik hem
    voeden met Bio-Bloom van Bio-bizz.

    IMG-20130721-WA0004.jpg20130729_143232.jpg20130729_143225.jpg
  • Retrosonica
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 66

    #2
    Re: 2e kweek: Diesel (Autoflower)

    Hallo daar, eindelijk terug van vakantie en de autoflower heeft een oppas gehad. !!
    Deze heeft het goed gedaan , en ik post hier wat foto's van het resultaat.

    DSC_0009.jpgDSC_0043.jpg

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: 2e kweek: Diesel (Autoflower)

      Ze ziet er mooi groen uit, maar heeft deze echt de afgelopen twee weken buiten gestaan ?
      Niet zoveel gegroeid dan toch ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Retrosonica
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 66

        #4
        Re: 2e kweek: Diesel (Autoflower)

        Ze heeft afgelopen 2 week binnen gestaan vanwege het geweldige weer , Maar ze staat nu buiten bij mij. En daar blijft ze ook.
        Ik zal je even up 2 date houden. Autoflower is totaal weer iets nieuws voor me ook !! Ze vormt al wel THC en witte haren trouwens

        (helaas nog geen foto van)

        Comment

        • Retrosonica
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2013
          • 66

          #5
          Re: 2e kweek: Diesel (Autoflower)

          Update. Madame zit in een groeispurt, ik zie elke dag de groei. Mooie grote bladeren met 7 bladerpunten. Zit rond haar 1e maand nu.
          Ik heb niet zo heel veel verstand van autoflowers maar zou leuk zijn als er tips bij komen !! Zoals kan ik haar ook bijv toppen etc etc..
          Met vriendelijke groeten

          DSC_0002.jpgDSC_0003.jpgDSC_0004.jpg

          Comment

          Bezig...