Re: 1 plant 3 stammen
@Nik
ze verkleuren wel, zoals in Alice in Wonderland.
BladGroen of zwartwit. Volgens mij zijn ze helemaal de wegkwijt
.
@Escarcot
Sorry, misschien heb ik het niet duidelijk omschreven.
Triotje: Omgehakt toen bleek dat het een Herma was.
van de rest was dat nog niet duidelijk.
Veel te vroeg natuulijk, en had toen nog geen Hars geen trichromen, alleen maar kleine buds.
Als een experiment, heb ik hem maar gewoon te drogen gehangen, en zit in de Curepot.
Ik kijk er dus niet van op. btw, drogen en Curen gaat gewoon volgens schema en ziet er goed uit.
de Buds kregen bruine haartjes, Maar eigenlijk niks waard.
Later bleek dat de 2 die er naast stonden ook Herma´s zijn, daar ben ik gewoon mee verder gegaan (anders heb ik helemaal geen oogst)
De Volgende die omging, EarlyDurban 2, wel lekker veel Hars en Trichromen
Volgens mij is de Droogplaats in orde, en echt pikke donker, vochtigheid +/- 60%, en een Fan om de lucht af te voeren.
Die rupsen zie ik soms ook buiten, in ED3 als ik ergens een stukje Rot wegknip. (af en toe vind ik een klein stukje)
Ik haal ze er gewoon uit, kill ze, want iets ander ertegen doen kan nu niet.
Volgens mij haten ze licht, dus haal ik de plant eventjes naar buiten, in de zon, dan kan ik ze er na even wachten, gewoon tussen uit pikken.
daarna onderzoek ik de buds op Rot
ED3 is aan zijn Eindbloei, evenals WW1, nog even doorgaan voor veel amber.
ED1 en WW3, staan nu in de volle zon, kijken of de groeiknoppen willen omslaan in nog meer buds.
Deze hebben gewoon te weinig in de volle zon gestaan (plaats gebrek), en zijn blijven zoeken naar zon.
WW2 is inmiddels ruim 2 meterhoog half groeiknoppen, half witte Buds. (dat gaat nog wel goedkomen, denk ik)
@Nik
ze verkleuren wel, zoals in Alice in Wonderland.
BladGroen of zwartwit. Volgens mij zijn ze helemaal de wegkwijt
.@Escarcot
Sorry, misschien heb ik het niet duidelijk omschreven.
Triotje: Omgehakt toen bleek dat het een Herma was.
van de rest was dat nog niet duidelijk.
Veel te vroeg natuulijk, en had toen nog geen Hars geen trichromen, alleen maar kleine buds.
Als een experiment, heb ik hem maar gewoon te drogen gehangen, en zit in de Curepot.
Ik kijk er dus niet van op. btw, drogen en Curen gaat gewoon volgens schema en ziet er goed uit.
de Buds kregen bruine haartjes, Maar eigenlijk niks waard.
Later bleek dat de 2 die er naast stonden ook Herma´s zijn, daar ben ik gewoon mee verder gegaan (anders heb ik helemaal geen oogst)
De Volgende die omging, EarlyDurban 2, wel lekker veel Hars en Trichromen
Volgens mij is de Droogplaats in orde, en echt pikke donker, vochtigheid +/- 60%, en een Fan om de lucht af te voeren.
Die rupsen zie ik soms ook buiten, in ED3 als ik ergens een stukje Rot wegknip. (af en toe vind ik een klein stukje)
Ik haal ze er gewoon uit, kill ze, want iets ander ertegen doen kan nu niet.
Volgens mij haten ze licht, dus haal ik de plant eventjes naar buiten, in de zon, dan kan ik ze er na even wachten, gewoon tussen uit pikken.
daarna onderzoek ik de buds op Rot
ED3 is aan zijn Eindbloei, evenals WW1, nog even doorgaan voor veel amber.
ED1 en WW3, staan nu in de volle zon, kijken of de groeiknoppen willen omslaan in nog meer buds.
Deze hebben gewoon te weinig in de volle zon gestaan (plaats gebrek), en zijn blijven zoeken naar zon.
WW2 is inmiddels ruim 2 meterhoog half groeiknoppen, half witte Buds. (dat gaat nog wel goedkomen, denk ik)

Comment