Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

    Daar gaan we dan; toppen zo hard als steen, grinden, rollen en dwars door mijn longen heen Moet eerlijk zeggen ondanks het mijn eigen gegroeide wietje is, ik oprecht nog nooit zo'n mooi en compact buitenwietje heb gezien. Om over de potentie nog maar niet te spreken... Ontzettend BLIJ met het resultaat Ieg boven verwachtingen van mijn 1e kweek. En dat al met oogsten in de 5e week bloei. Totale opbrengst kom ik morgen achter.

    DSC_0022.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Officiele smokereport, komt later... Wil mijn wietje goed op smaak hebben voordat ik daarover ga oordelen. De smaakjes die ik er al in ontdek zijn veelbelovend voor het uiteindelijke resultaat na het curen
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

      2 Liter wekpot zit al tot de helft vol... Laat paar grote takken met toppen nog eeven drogen. Daarvan knakken de takjes nog niet

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Sneeuw en kleurende kerstlichtjes (flits die weerkaatst in de trychomensneeuwstorm Prachtig gezicht

      kerst.jpg
      Last edited by chemmie; 24 October 2013, 21:14.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

        Was laatst ook bezg met jam en chutney in weckpotjes en las een verhaal dat je ze moet steriliseren door ze uit te koken. Vervolgens dan de waarschuwing dat als je het nog kokende voedsel erin gooit de pot kan breken. Uitkoken kan wel, maar kokend voedsel erin niet?

        http://www.weckenonline.eu/Uitleg_we..._met_schr.html

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

          TIP:

          Heb mijn weckpotten bij de Xenos weg, italiaans merk en goede kwaliteit, tot nu toe nog geen problemen mee..

          Succes!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

            Het zit er bijna op; alles is geknipt, gewogen en ligt te curen in de wekpot! Op de 1e foto ingezoomd op de toppen, een bak kerstverlichting! Op de 2e foto zie je de zaadjes die ik in mijn bubba kush heb gevonden. Het waren er 6 in totaal, alleen deze zagen er mooi genoeg uit. De bubba kush komt wel uit gefeminiseerd zaad dus veel zal ik er niet aan hebben ivm de kans op shemales.. 3e foto de opbrengst, waarvan ik voordat ik deze foto genomen heb al ongeveer een stuk of 7 gram van heb opgerookt en heb weggeven. Aan toprot ben ik ongeveer 8 gram verloren. Verder heb ik nog 30 gram zeer potente knipafval vol met trychoom waar ik hasj of skuff van wil maken. Voor mijn aller 1e kweek meer dan tevreden mee. Ondanks het een plant was van nog geen meter, die al geoogst is in de 5e week bloei en sowiezo al bekend stond om zijn relatief kleine opbrengst ben ik er erg blij mee. Toch een 2 liter wekpot bijna helemaal gevuld. Mijn allereerste eigen gekweekte wietje, wat een gevoel! En dan ook nog zo compact en nu al vol fijne geuren. Erg blij! Nogmaals het hele forum bedankt! Zonder jullie was me dit niet gelukt! Het was soms wel even stressen, ook niet de makkelijkste plant om in dit klimaat goed af te laten bloeien. Maar het plezier wat ik er aan heb beleefd, beleef en er nog aan ga beleven zal groots zijn. Om alle kennis en lessen die zijn opgedaan maar niet te vergeten. Ieg genoeg geluld ik ga mezelf naar de grond roken! THX en later jointjedraaiers!




            DSC_0053.jpg

            DSC_0044.jpgDSC_0045.jpg

            Over paar weken het rookverslag en zal ook nog een slotwoord houden waarin ik al mijn ervaringen en dingen die ik geleerd heb zal vertellen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Feedback, vragen en of reacties over mijn kweek zijn altijd welkom.
            Last edited by chemmie; 25 October 2013, 20:23.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

              Oma is trots

              DSC_0067.jpg
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                mooi gedaan!! veel rookplezier
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                  Thx poepzak, je moest eens weten hoe vaak ik je naam afgelopen week heb geroepen...
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                    Smakelijk, ziet er een lekkere oogst uit!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                      Thx Nik, lekker is het zeker! Veel mensen om me heen zijn verbaasd als ze horen dat het buitenwiet is! Kan niks mis mee zijn

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Geur die uit de wekpot komt ruikt naar pesto hahaha... Erg aparte maar fijne wietlucht... Met fruit zurige ondertoon... Denk met het curen dat de de pesto geur ietwat minder word en het fruitge zurige meer naar de voorgrond komt..
                      Last edited by chemmie; 27 October 2013, 14:32.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                        Ziet er lekker uit!

                        Comment


                          Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                          kijk eens aan chemiel, ik weet nog dat je helemaal zenuwachtig en niet zo zeker over kwam,
                          en kijk eens wat je nu bereikt hebt dat ziet er toch lekker en goed uit
                          geniet ervan!

                          Gr staff

                          Comment


                            Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                            Des te langer dat je het laat curen, des te beter gaat het roken ervan worden.
                            Zelf rook ik bijna nooit "verse" wiet, ze moet echt wel langer dan een maand gelegen hebben. Liever nog langer.
                            De smaak en scherpte veranderen in een paar maand tijd, je krijgt een topwietje als je langer (kunt) wachten.

                            Comment


                              Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                              Ik merk nu al dat de smaak al veel verbeterd is... Had achteraf toch liever gewacht voordat ik ervan begon te roken... Zonde als je zo vroeg begint en de smaak nog niet optimaal is heb ik ondervonden. Alhoewel het ook moeilijk blijft om je van je 1e gekweekte wietje af te blijven. Heb nog wel wat andere wietjes liggen en zal ieg ervoor zorgen dat ik een deel een tijd bewaar om de ultieme smaak te kunnen ervarenn. Ben benieuwd
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                                Een testertje rook ik meestal ook wel na een paar week, je wilt toch weten wat je hebt gekweekt. Maar dan blijf ik er liever af, sommige kunnen nog tamelijk scherp in de keel zijn en dat verpest het rookgenot.
                                Andere hebben dit niet, maar de smaak verbeterd echt wel na een tijd langer wachten.
                                Succes met afblijven

                                Comment

                                Bezig...
                                X