Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn geurige achtertuintje!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn geurige achtertuintje!

    Korting op 420shop
    Hallo mede-kwekertjes!

    Niet zolang geleden stelde ik me voor op het forum, ik dacht dat het ondertussen wel eens tijd werd om wat foto's te delen van mijn dames!
    Gisteren ben ik enkele uurtjes aan het knippen geweest... 2 van m'n autoflowers waren oogstrijp, de top van de 3de heb ik ook geslacht maar de rest laat ik nog even z'n gang gaan.
    Verder heb ik nog 3 pineapple chunks staan, gefeminiseerd maar geen autoflowers, laat ons hopen dat augustus en september mooie maanden worden zodat ook die dames lekker gaan bloeien...

    De autoflowers heb ik begin mei gezaaid, door het druilweer en weinig zon hadden ze helaas wel wat achterstand, maar die hebben ze ruimschoots ingehaald door het mooie zomerweer van de voorbije weken!
    Ondertussen heb ik al een hele resem foto's bij elkaar verzameld, maar geen zin om ze nu te gaan sorteren dus bij deze, enkele foto'tjes van de dames die ik gisteren omgehakt heb...

    Northern Light Automatic

    DSC03121.jpgDSC03125.jpgDSC03123.jpgDSC03130.jpg

    De hoofdtop! In totaal leverde deze dame 218 gram nat op...

    DSC03133.jpgDSC03134.jpg

    Royal Automatic, deze leverde 66 gram nat op!

    DSC03139.jpgDSC03140.jpg

    Royal AK Automatic (waarvan ik tot nu toe enkel de hoofdtop afgedaan heb = 66 gram nat)

    DSC03137.jpgDSC03138.jpg

    Sfeerbeeldje, zelfs Mboyo (linksboven in de krant) vindt het blijkbaar toppie!

    DSC03149.jpg

    Fkes pauzeren... de witte kom zit vol thc-houdend knipafval, dat wordt binnenkort lekkere boter!

    DSC03150.jpg

    DSC03152.jpg

    De schaar heeft ook zwaar geleden onder het werk...

    DSC03155.jpg

    Hier 2 van de 3 Pineapples!

    DSC03070.jpgDSC03073.jpg

    Zo, hopelijk hebben jullie van de foto's genoten! Ondertussen is het niet alleen een geurige achtertuin, de toppen hangen te drogen in een kast op m'n slaapkamer en de geur heeft zich al goed verspreid... lol
    Kan al niet wachten om te proeven...

    #2
    Re: mijn geurige achtertuintje!

    Wauw mooie opbrengsten hoor!
    Mooie plantjes gaat lekker daarzo

    Comment


      #3
      Re: mijn geurige achtertuintje!

      Zo, dat is een mooie oogst!

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: mijn geurige achtertuintje!

        waren de trichomen al amber/milky?

        want jouw plant ziet/zag er toch nog niet klaar uit?
        (voornamelijk de Northern Light Automatic)

        Comment


          #5
          Re: mijn geurige achtertuintje!

          ziet er goed uit angie...
          wat hou ik van wietkwekende vrouwen haha
          check mijn verslagje ook eens!

          later

          Comment


            #6
            Re: mijn geurige achtertuintje!

            Ik heb geen microscoop dus ik ben op de haartjes afgegaan, ruim 60-70% was al bruin gekleurd en op de top waren ze zelfs al een beetje aan het verdrogen, op de foto's is het helaas niet zo duidelijk (cheap ass camera!)
            Helaas heeft er zich wel een beetje toprot ontwikkeld tijdens de eerste 2 dagen drogen, de schade was gelukkig nog niet groot, de slechte stukken eruit geknipt en nu heb ik ze in een net in een donkere kamer gehangen... Hopelijk is er daar iets meer luchtcirculatie

            Ik denk er toch wel serieus aan een klein kweektentje aan te schaffen zodat ik continu een 2-tal plantjes kan kweken, hoef ik ineens geen jaar meer te wachten voor ik weer aan de slag kan...
            Als je alle dagen je jointje rookt, is het de investering meer dan waard en zo weet ik tenminste wat ik rook...

            Comment


              #7
              Re: mijn geurige achtertuintje!

              anhzooo, probeer toch af te gaan op trichomen De pistels zeggen niet alles!

              Comment


                #8
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...)-eerste-kweek

                Veel succes met de rest!
                This is how we chill from '93 till.

                Comment


                  #9
                  Re: mijn geurige achtertuintje!

                  Ziet er goed uit zeg.

                  Deel het gewicht door 5 dan weet je precies wat je droog hebt
                  Gr staff

                  Comment

                  Bezig...
                  X