Re: 1 x Lowryder Auto
Ik weet niet hoeveel dit kan verschillen.
zoek zelf even naar een plagron schema dat aansluit heeft op jouw kweek.
1 x Lowryder Auto
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
@ inti
@ GR,
Ja een deels ben ik het zeker met je eens en een andere deel niet. Zal toch ff meer doorspitten op andere topics. Zie wel hoe het afloopt...Leave a comment:
-
..... dit is in ieder geval mijn laatste reactie
op dit topic
Leave a comment:
-
er is genoeg intresse hoor, maar de reden dat de meeste niet reageren zal zijn omdat je te gemakkelijk bent....
is ze al in de bloei
wat kan ik doen tegen lichte puntjes op het blad (wat is het)
moet ik naast deze voeding ook die gebruiken ?
mischien eerst zelf zoeken, lees lees lees, en kom je er dan niet uit dan stel je een vraag...en moet je zien wat een reactie je krijgt
omdat je nieuw bent wil niet zeggen dat je er zelf geen energie in moet douwen
grtz
edit : als iemand het hier niet mee eens is mag het rustig gezegt worden.Last edited by gezelligheids roker; 8 September 2013, 13:57.Leave a comment:
-
Is de buiten forum gewoon niet interessant en weinig bezocht of zijn de mensen niet echt behulpzaam hier op jointjedraaien op QnQ na? Vraag me toch elke keer af waarom mensen de topic wel bezoeken maar niet willen ondersteunen hier.Leave a comment:
-
Hierbij weer een update,
Ze is alweer wat gegroeid en krijgt meer bladeren. Ik geef om de twee dagen kraanwater, puntjes zijn al iets weggetrokken in de bladeren. ( Is het normaal dat er een aantal fruitvliegjes van canna planten houden? Elke dag zitten ze op de pot of op de bladeren te niksen
)
Heb een aantal vraagjes,
Wanneer zal ze in de bloei schieten of is dat al aan de gang? ( ik rook wel een combinatie van iets zoets en woody toen ik mijn neus erop hield. )
Zal ik naast Terra Bloom van plagron ook Green sensation toevoegen of is dit niet nodig?
Hoe snel is zo'n Lowryder Autoflower eigenlijk klaar?
Thanks alvast!
Leave a comment:
-
Voorlopig nog geen voeding geven, mooi buiten laten, we krijgen nog een beetje zomer en blijven speuren naar beestjes, want die zijn altijd in de buurt.
Leave a comment:
-
Zit er dan zoveel voeding in de plagron growmix? Damn, wat zou ik het beste kunnen doen?Leave a comment:
-
Heb ook wel s zulk blad gehad met hele jonge plantjes, volgens mij was de aarde te rijk aan meststoffen voor het jonge grut.Leave a comment:
-
Hmm.... is er dan op zo'n grote forum dan ook echt niemand die iemand wil helpen met wat advies? Lijkt erop alsof het niet interessant genoeg is.Leave a comment:
-
Hallo allen,
Hier een nieuwe update.
Ik heb gemerkt dat ik wat lichte puntjes hier en daar tegenkom in de bladeren. Heb ook gezien dat er uit de nieuwe bladeren kleine gaatjes zie zitten en of niet helemaal door ontwikkelt ( heb geen vreemde beestjes gezien ) Iemand enig idee wat het kan zijn ? Overigens ben ik nog niet bezig met voeding aangezien dit al is verwerkt door Plagron Growmix. Ik voeg bij elke waterbeurt wat power roots van plagron mee. Als de plant in de bloei gaat wil ik green sensation en Terra Bloom van Plagron toevoegen.
Ik merk wel dat als ik mijn neus tegen de plant aanhoud dat er een klein beetje lekker geur vanaf komt.
Iemand die mij wat advies kan geven met mijn vragen en vertellen hoe ze er nu bijstaan?
Super bedankt!
GreenHulk.Leave a comment:
-
Hallo allen,
Ik zou nog met een foto update komen. Bij deze de LowRyder auto.
Leave a comment:

Leave a comment: