Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

    Korting op 420shop
    Hey ik begin een beetje laat met mijn verslag, ik heb wel fotos van de gehele periode.
    Ik heb 5 OG kush zaadjes gekocht en kreeg er 1 white widow bij, 1 og kush is gesneuveld als baby.. r.i.p
    Maar goed ik heb voor de planten BIO1 wortel stimulator gebruikt.
    Canna terra vega groei stimulator
    en nu gebruik ik Canna boost accelerator bij de bloei.

    ook is er 1 plant waar ik me een beetje zorgen om maak, hij krijgt bij het nieuw groeiende blad steeds gaatjes, en ik heb goed gekeken maar het komt dus niet door ongedierte.

    hier zijn de fotos

    20130627_152630.jpg20130714_172300.jpg20130723_125310 (1).jpgIMG-20130727-WA0002.jpgIMG-20130819-WA0007.jpgIMG-20130819-WA0002.jpgIMG-20130819-WA0006.jpgIMG-20130814-WA0000.jpg

    #2
    Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

    Succes, ik ben erg benieuwd naar wat die gaatjes zijn. Zelf heb ik hier ook last van. Eerst leek insectenspray niet te helpen, maar nu lijkt het toch te stoppen
    Terminate the hate and spread the positive

    Comment


      #3
      Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

      Hey allemaal, heb gister mijn planten uitgedund (bladeren verwijderd) zodat er meer licht door de plant heen komt, en er meer voeding naar de toppen gaat.
      De bladeren regelen de fotosynthese etc, maar dit word door mijn canna boost versterkt.

      20130825_160439 (1).jpg20130825_160422 (1).jpg20130825_155953.jpg

      Comment


        #4
        Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

        Die gaten komen van wantsen en die zijn er meestal 's nachts.
        Zonde dat je erin hebt zitten snoeien, nergens voor nodig!

        Comment


          #5
          Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

          Ik denk dat hij meer licht door de planten wil, zodat het gras ook nog een beetje gaat groeien.
          De plant kan niks met dat extra licht als je het blad weghaalt he..gelukkig heb je niet alles geknipt..
          Hopen dat er wat zon komt, dan kan ze weer een beetje aansterken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

            Hey man ik vond je opmerking super grappig, over het gras.
            Jammer dat we het gras hebben dood gespoten omdat we een veranda aan het bouwen zijn.
            En de toppen moeten worden blootgesteld aan de zon, en er gaat zo meer voeding etc naar de toppen toe.
            ik heb dit van iemand die a sinds 1980 kweek
            al zullen er mensen zijn hier die het natuurlijk beter weten

            Comment


              #7
              Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

              aaah, vandaar al dat dooie gras, ghehe..
              Er zijn hier ook genoeg kwekers die sinds de tachtiger of zeventiger jaren kweken.
              Het gaat niet om het beter weten, sterker, het maakt me geen ruk uit, als m'n eigen plantjes het maar goed doen, het gaat erom dat blad weghalen niets extra doet voor je buitenplant.
              Ze kan minder licht 'opnemen' en je maakt een hoop wondjes op je plant die allemaal schimmelgevoelig zijn.

              Zoals ik zei, gelukkig zit er nog blad op, dus het wordt vooralsnog geen natuurramp.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

                Dat je advies aanneemt van iemand die sinds 1980 kweekt is geen garantie voor jouw planten op 26 augustus, de dag waarop we vandaag leven. En ze moeten nog een tijdje langer staan meen ik.

                Ik gun ieder zijn oogst, maar als je dergelijke dingen gaat doen, vraag je om problemen.
                Hopelijk blijft je dat bespaart en valt er nog wat te halen als ze klaar zijn!

                Comment


                  #9
                  Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

                  Nou jongens zo een ramp is het niet.
                  Blad eraf halen keuren we idd af en is beter als we het niet doen, maar het is geen ramp als je het wel doet.

                  Comment


                    #10
                    Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

                    Hoe het afloopt zullen we hopelijk zien als het eind in zicht is...

                    Comment


                      #11
                      Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

                      Komt wel goed hoor, zit nog genoeg blad aan. Denk wel dat je het gaat merken aan de opbrengst
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: 4 x OG kush 1 x White Widow - royalqueenseeds

                        hey allemaal na een lange tijd weer een update omdat me telefoon kapot was en ik dus geen camera had..
                        Het kan beter want 2 planten hebben erg last van toprot.
                        Ik vind elke dag nieuwe plekjes..
                        Ik ben nu 6 weken aan het verduisteren en ze moeten 8 weken.
                        De white widow en 1 og kush zijn het slachtoffer.
                        Ik probeer ze tijdens het verduisteren zover mogelijk van de andere planten vandaan te houden..
                        Ik wil zo snel mogelijk oogsten vooral de white widow..

                        OG kush

                        20130922_153917.jpg

                        white widow

                        20130922_153901.jpg

                        OG kush
                        20130922_153851.jpg

                        white widow
                        IMG-20130920-WA0001.jpg

                        Comment

                        Bezig...
                        X