3x Onbekend, ziekte ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GanjaD
    Elite Stoner
    • Nov 2011
    • 129

    #1

    3x Onbekend, ziekte ?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb dit jaar voor het eerst een kweek gestart, ik heb 3 onbekende zaden gekregen en ze staan nu al een maand of 3,
    Ik zie nogsteeds geen toppen, en het lijkt wel alsof er allemaal 'gele' eitjes onder de bladeren zitten.
    Wie weet wat dit is en hoe je dit kan verhelpen ?

    2 planten staan in een 10 liter pot en 1 in een cement kuip,
    Kunnen jullie ook zien wat ik kan verbeteren en of de planten er goed uit zien ?

    ik geef ze tot nu toe alleen nog water met plagron grow, en heb voor de bloei plagron bloom.

    Een plaatje bij het praatje:


  • wamy
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 301

    #2
    Re: 3x Onbekend, ziekte ?

    Last van Bladluizen.
    Kan je best behandelen.

    Groetjes wamy

    Comment

    • GanjaD
      Elite Stoner
      • Nov 2011
      • 129

      #3
      Re: 3x Onbekend, ziekte ?

      Oke bedankt! Ga ik daar wat voor halen,
      wat vinden jullie voorderest van de planten. En wat kan ik nog verbeteren?

      En hoe kan het dat ik nog geen toppen heb?

      Comment

      • Pantera
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 318

        #4
        Re: 3x Onbekend, ziekte ?

        Je hebt genoeg toppen alleen zijn ze niet in bloei

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: 3x Onbekend, ziekte ?

          Heel veel bladluizen Neem een tuinslang harde straal water neem het blad vast en laat de straal water over het blad en de luizen heen gaan je zal zien dat de luizen er meteen af vallen elke dag even doen. Luizen haten koud water.
          P.s nog even en dan gaat de bloei beginne

          Groetjes bella
          God was never on your side..

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: 3x Onbekend, ziekte ?

            Dat zijn ongeveer 4 generaties luizen.
            Die wonen daar al even eh..

            Verder, wat Bella zei.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: 3x Onbekend, ziekte ?

              Ik steek ze altijd in de fik.



              wat bella zij moet je doen

              Comment

              • GanjaD
                Elite Stoner
                • Nov 2011
                • 129

                #8
                Re: 3x Onbekend, ziekte ?

                Oke bedankt! Ga ik dat even doen, voorderest zien de planten er wel gezond uit ?

                Comment

                • wamy
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 301

                  #9
                  Re: 3x Onbekend, ziekte ?

                  Ja hoor, ik persoonlijk zie er niks mis aan.
                  Geen stress, dan komt het wel goed .

                  Groeten wamy

                  Comment

                  Bezig...