Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn 3 onbekende dames ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn 3 onbekende dames ...

    Korting op 420shop
    Hoi Hoi,

    newbie als ik ben kom ik mijn 3 tuindames (das men koosnaampje voor ze ) eens tonen ...

    Ik heb GEEN idee wat voor soort het is de zaden komen uit de snowwhite maar die was bedoeld voor consumptie en niet om zaden te kweken, dus waarmee ze gekruist is, geen idee ....

    In ieder geval, van de 5 zaadjes heb ik 3 plantjes kunnen voortbrengen:

    20130924_144116.jpg20130924_144139.jpg20130924_144154.jpg


    De eerste heb ik hier op de foto net alle overtollige blaadjes verwijderd, nr 2 al grotendeels en nr 3 is nog niets aan gedaan behalve af en toe wat okselbladeren verwijderd ....

    ik denk da ze nog een goeie 2 weken moeten staan ...

    alle opmerkingen over hoe ik de bloemen nog goed kan doen groeien of andere tips altijd welkom!!

    greetz,

    liesje aka sjattieke
    Attached Files

    #2
    Re: mijn 3 onbekende dames ...

    volgende keer niet van bladeren ontdoen .. bladeren = fotosynthese = grotere toppen

    geen bladeren = geen fotosynthese = toppen zullen veel minder groeien ..

    je hebt net je oogst met een 8ste tot een kwart gedecimeerd ..

    verder deed je alles goed. mooie planten etc

    Comment


      #3
      Re: mijn 3 onbekende dames ...

      zo te zien moeten ze nog wel wat langer staan dan 2 weken
      wat voor een voeding gebruik je ?

      Comment


        #4
        Re: mijn 3 onbekende dames ...

        ow ze hadden me wijsgemaakt dat je voor je ging oogsten de bladeren zeker moest weghalen, zo nemen die geen ruimte in tussen de bloemen en konden ze groter worden., Nu ja heb nog ander halve plant waar de bladeren wel nog aanhangen

        voor de rest staan ze gewoon in volle grond, geen voeding, al heb ik er ooit eens een laag turfgrond opgegooid voor men groenten die ik daar ook altijd zet Verder natuurlijke bemesting door de 2 katten en hond


        ik heb er eigenlijk niets aan gedaan in de ganse tijd, behalve ze allemaal 1xgetopt, redelijk vroeg ... ik kan owv de buren geen te hoge planten gebruiken. Dus hou ze liever wat struikig ... maar zoals je ziet zijn beide dames aan de omheining wel 1m70 ondertussen ...

        heb nog snel enkele topjes gefotografeerd...
        20130926_124047.jpg20130926_124111.jpg

        Comment

        Bezig...
        X