Oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjattieke
    Retired
    • Sep 2013
    • 4

    #1

    Oogsten?

    Korting op 420shop
    Ik kom eventjes jullie raad vragen, oogsten of niet?

    Ik heb maar 3 planten staan maar de ganse tuin ruikt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig, gelukkig zijn de buren net gescheiden en staat het huis leeg .... Maar het is wel fijn zo in je tuin komen met die lekkere geur die je tegemoed komt

    Anyway ... enkele pics .... oogsten of niet?


    IMG_3697.jpgIMG_3702.jpgIMG_3742.jpgIMG_3753.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    het zijn niet meteen de grootste topen, maar daar kon ik met men fototoestelleke niet meer aan
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #2
    Re: Oogsten?

    Daar gaan we weer... Kijk toch aub eerst wat rond op het forum alvoren het tigste topic te starten.
    Wanneer oogsten - Trichomes
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • sjattieke
      Retired
      • Sep 2013
      • 4

      #3
      Re: Oogsten?

      Jeeeeetje bende melkers hier opt forum zeg ... de theorie is gekend hoor .... maar met men blote oog kan ik het niet zien en heb geen microscoop of vergrootglas. Dacht dat iemand me hier mss gewoon ff kon HELPEN!

      Maar blijkbaar ben je hier alleen welkom als je alles al kent en geen vragen stelt.

      I'm outta here ...

      Comment

      • berry ryder
        Special member
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2012
        • 2666

        #4
        Re: Oogsten?

        Niemand kan dat met het blote oog zien.
        Je zal toch een microscoop moeten aanschaffen.
        Dan pas kun je de trichomen goed bekijken en oordelen of je kan oogste

        Edit: zo op het blote oog mogen ze nog wel even.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment

        • EL Guerilliero
          Advanced Grower
          • Nov 2012
          • 1090

          #5
          Re: Oogsten?

          melkers? jij komt, met je kut plantjes op onduidelijke strontplaatjes, hier vragen naar iets waarvan je op voorhand weet dat het dwaas is,

          dixit: het zijn niet meteen de grootste top(p)en, maar daar kon ik met men fototoestelleke niet meer aan

          maw je wist op voorhand dat het slechte foto's waren, gezien je de theorie toch zo goed kent ..

          dus voor je iemand voor 'melker' gaat uitmaken (laat staan veralgemenen na 1 reactie) drink zelf nog een paar papflesjes en kom dan terug .. mkay?

          Comment

          • Gamm
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1610

            #6
            Re: Oogsten?

            Oorspronkelijk geplaatst door sjattieke
            de theorie is gekend hoor
            Mocht je de theorie in de praktijk toepassen dan zou je weten dat je vraag i.c.m. je foto's allesbehalve te beantwoorden valt.

            Oorspronkelijk geplaatst door sjattieke
            maar met men blote oog kan ik het niet zien en heb geen microscoop of vergrootglas. Dacht dat iemand me hier mss gewoon ff kon HELPEN!
            Dan kunnen ook wij niet helpen... de theorie zou je dit leren.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Oogsten?

              Tis nog niet veel als je dit nu oogst en het droogt dan houd je niks over dus
              God was never on your side..

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: Oogsten?

                Buiten jouw vraag staan er nog een 100 tal van het zelfde Kaliber.

                Ik denk dat je met deze reactie niet al te veel vrienden hebt gemaakt.

                Dat je het niet eens bent met iemand ok, kan ik inkomen, ben ik ook vaak niet.

                Maar direct dit hier een stelletje melkers gaan noemen???

                En ik zal je nog eens wat zeggen.

                Ik zie EL Guerilliero, nooit zo reageren, nooit, in de tijd dat ik hier ben heb ik hem deze taal zien gebruiken.

                Dat is niet een heel lange tijd, echter die heb ik wel benut om dit Forum te verkennen en aandachtig door te lezen.

                Stel voor dat jij hetzelfde doet.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • Jandan
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2012
                  • 42

                  #9
                  Re: Oogsten?

                  lache dit, ik zet mijn stoeltje, popcorn en een biertje....

                  Comment

                  • roel213
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 279

                    #10
                    Re: Oogsten?

                    lees en leer

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #11
                      Re: Oogsten?

                      die plant komt net kijken,
                      dat zie je toch zelf ook wel??

                      sommige zijn echt achterlijk lijkt het wel.....

                      niet de grootste toppen, man je hebt zowat de hoofdtoppen erop staan ben niet achterlijk...

                      Comment

                      Bezig...