Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn 1e stekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn 1e stekjes

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw op het forum en nieuw met kweken.
    Ik heb deze week twee stekjes gekregen van een vriend, deze vertelde mij dat dit amnezia haze stekjes waren. Nu leek het me hartstikke leuk om deze stekken te verbouwen tot een mooi plaatje.
    Wel heb ik gehoord dat de amnezia haze stekjes redelijk moeilijk zijn voor de beginner en weet ik zelf vrij weinig af van het kweken van een plant.
    Ik heb ze momenteel bij mijn oma op het balkon staan waar ze zeker 8 uur volle zon hebben.
    De stekjes zelf zitten momenteel in een kleine pot, en het materiaal waar ze in zaten toen ik ze kreeg staat half in de aarde. Ook heb ik een kleine hoeveelheid voeding in de grond rondom de plant gestrooid.IMG_20140517_133155.jpgIMG_20140517_133155.jpgIMG_20140517_133503.jpg
    Ik zal nog meer foto's maken en uploaden zodra ik de volgende keer bij oma ben (morgen). Kunnen jullie mij aub helpen in mijn 1e kweek. Wat moet ik echt doen en wat niet.
    Ik wacht op jullie reactie.

    Alvast bedankt
    A. Stoner
    Last edited by 1mastoner; 18 May 2014, 17:54.

    #2
    Re: mijn 1e stekjes

    Lees vooral veel kweekverslagen door. Daar leer je het meest van

    Comment


      #3
      Re: mijn 1e stekjes

      En ffies geen water geven

      Suc6

      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: mijn 1e stekjes

        Oorspronkelijk geplaatst door hatsijoe View Post
        En ffies geen water geven

        Suc6

        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
        Bedoelde je ff geen water geven. En waarom is dit?

        Ook zitten er kleine gele plekjes op en is het pas de 2e dag dat ze in universele potgrond zijn geplaatst. Hiervoor heb ik ze zelf niet gezien.