Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #181
    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

    Jaa maar dit leek me echt te vroeg, vol regen is er nooit opgekomen. Maak verder ook niet uit. Heb al een leuke oogst gedaan, maar had wel mogen verwachten dat dat beter zou gaan met die soort.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #182
      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
      Rauwe cannabisbladeren juicen for health.

      [ATTACH=CONFIG]240671[/ATTACH]

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Voor elke dag een blokje in de jus'd orange of wat dan ook Jammer dat ik net een volle zak met bladeren weg heb moeten gooien. Te lang laten staan dus vol met schimmel. Maar we hebben ieg wat.

      [ATTACH=CONFIG]240700[/ATTACH]
      ghehe...

      Hippie
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #183
        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

        Is dat nog wel een beetje te drinken Hippie?
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #184
          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

          In Jus d orange oid proef je er helemaal niks van. Drankje krijgt wel een groen kleurtje. Ach waarom ook niet als het gezond is. Dan hoef ik de grote bladeren ieg niet weg te gooien.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #185
            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

            De 1e fast amnesia is in de brand.... De tering wat lekker!!!!!!!!!!! Te vers en nu al vol smaak! Prachtige compacte langwerpige toppen ook. Dit is 1 van de kleinere topjes, die zijn ieg droog genoeg om te roken. Dacht 2 jaar geleden nog dat buitenwiet slecht was, maar de wiet van mijn 2e buitenkweek is al beter dan de gemiddelde shop kwaliteit in deze stad. Dik genieten En alles van dit forum geleerd Mede dankzij jullie

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Op balkon leven ze nog, hoop dat ze het redden, bij 1 van de 2 al wel wat rottende toppen moeten verwijderen. Maar lijkt nu goed te gaan.
            Last edited by chemmie; 17 September 2014, 18:54.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #186
              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

              Hoi Chemiel,

              Hoor deze man eens ff genieten met volle teugen !
              Erg enthousiast zo te horen.
              Buitenwiet slecht, aan me hoela, wie heeft jou dat wijsgemaakt ?

              Suc6 met de afbloei en hou wat over voor een testertje Chem ...

              Hippie .
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #187
                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                Hahaha ja mijn 2e buitenkweek en wat een wiet heb ik geteeld. Hahaha, superlekker! Had mezelf dat wijs gemaakt, door de buitenwiet die ik altijd tegenkwam. Weet nu gelukkig achteraf dat dat gewoon altijd met de kweker te maken heeft gehad.

                Thx hippie!! Inmiddels al 4 geoogst en zal van alles een rokertje meenemen. Gaat helemaal goedkomen, zo snel raak ik er niet doorheen. En tegen die tijd is het ook nog een beter gecured.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #188
                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                  De Fast Amnesia & en de auto white zitten inmiddels al even in de wekpotten. De Fast Amnesia gaf 37 gram en de auto white 19 gram. 2 Prachtige wietjes beladen met trychoom. Moet zeggen dat ik wel wat zaad vind in de Fast Amnesia en een beetje in de auto white. Heeft er dus toch een herma tussen gestaan of 1 van deze, gelukkig valt het mee. Bij de mango nog maar 2 zaadjes tegengekomen. Ondanks dat dik tevreden met de ontzettend smaakvolle en sterke wiet die er van al mijn planten zijn af gekomen. Dit topic is voor dit buitenseizoen zo goed afgesloten. Hoop dat seizoen 2014 voor iedereen net zo succesvol was/zal zijn als hoe ik mijn kweek heb beleeft. Ik heb ieg flink genoten van mijn 2e buitenkweek.

                  Ik heb er nu nog 2 staan voor de Spliff Seeds contest, zodra die om zijn over 1/2 week en klaar zijn met drogen zal ik binnen in de microsectie (forum) weer verder gaan.

                  Voor de geinteresseerden hier de link naar de Spliff Seeds contest:



                  Alle viewers en mensen die hebben gereageerd bedankt!

                  Het resultaat tot nu toe Waarvan al een deel in rook op is gegaan. Dik tevree!

                  DSC_0058.jpg

                  Van lnr

                  Auto white, Fast Amnesia, Sweet mango pheno#1, Sweet mango pheno#2 d

                  DSC_0051.jpg DSC_0052.jpg DSC_0056.jpg DSC_0055.jpg


                  Thx iedereen!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • JacktheBass
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2013
                    • 780

                    #189
                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                    Ziet er lekker uit! Enjoy it
                    Die Sweet Mango...!
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #190
                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                      Bericht aangepast, weet het al.
                      Attached Files
                      Last edited by chemmie; 28 September 2014, 21:22.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #191
                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                        Mijn nieuwe aanwinst, geen cannabis maar wel blij mee

                        DSC_0069.jpg
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #192
                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                          Ik zie daar een volle lach . Goed zo Chem, lekkere potten hoor maatje !
                          Wat vindt je nu de lekkerste met de beste werking?
                          Die zooi door je aarde heen, vertel es.

                          De cactus, je gaat toch niet in de geestverruimende middelen eh ?

                          Veel rookplezier en we spreken mekaar...

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • ROEG
                            Wicked Stoner
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Nov 2012
                            • 201

                            #193
                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                            een san pedro cactus of niet? daar heb ik ook eentje van staan.. alleen wil nog niet echt groeien..groeit ie bij jou wel hard? geniet van je rokertje nu maar hopen dat het snel droger wordt..gaat hard met die toprot bah

                            ROEG!

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #194
                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                              Hoi hippie, thx man. Ben ook zeer tevreden. Das nog lang niet alles. Heb een deel kleine toppen bij een bak gedaan waar ik hasj van ga maken.
                              De lekkerste op moment is toch de Amnesia, deze heeft het meeste smaak en rookt erg zacht. Ik heb het idee dat ik de mango's iets te vroeg in de wekpotten heb gedaan. Aangezien ze binnen in de top vorige week nog niet knakten en nog niet op smaak zijn. Wie weet over een tijdje heb k eennieuw favoriet als alles is gecured. Alle 4 zijn knetterstonede wietjes. De white widow is ook erg fruitig en knalt erin als een bom.

                              De zooi door mijn aarde heen is vermiculiet, had dat per ongeluk bestelt ipv perliet. Ga het niet weer gebruiken aangezien ze vocht vasthouden en onze plantjes houden wel van een klein beetje droogte af en toe...

                              En die cactus, tsja wou er altijd al 1 hebben. Gewoon voor de sier in de woonkamer.


                              Hoi Roeg dat is een San pedro inderdaad. Die van mij staat net in de grond dus groei kan ik nog niet zien... Die cactus moet eerst maar wortelen. Gelukkig hebben we wat mooie dagen. Vandaag ook
                              Maar snachts en sochtends is het nog erg vochtig. Dus de overblijvende Blue medi kush gaan snachts naar binnen en rond 12 uur weer naar buiten bij droog weer. Nog een weekje en dan gaan die ook om! jij ook nog succes even en hippie ook natuurlijk!!
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #195
                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                                @roeg voordat die San perdo gaat groeien duurt nog wel even... Ik had een stek. Dus gewoon afgesneden, waar het uiteinde dan van droog is die je dan in cactusgrond pleurt... Hij begint al wel te wortelen Dat voel ik als ik er aan wiebel... Hij zat normaal echt losjes en valt nu al niet meer om te krijgen. Er zit ieg leven in.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...