Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cannafish01
    Banned
    • Jul 2014
    • 20

    #106
    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

    Oorspronkelijk geplaatst door street soul
    chemiel & fish

    it is i...
    it is i...leclair!!

    kiss me rené

    Comment

    • Cannafish01
      Banned
      • Jul 2014
      • 20

      #107
      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door street soul
      chemiel & fish

      it is i...
      it is who?
      haha got it!!
      Last edited by Cannafish01; 31 July 2014, 16:04.

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #108
        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

        Volgens mij iets voor mijn tijd of?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #109
          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

          Wow, mooie toppen inderdaad en de volgende generatie staat al te trappelen

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • JacktheBass
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2013
            • 780

            #110
            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

            Mooie planten Chemiel, die Sweet Mango ziet er al heerlijk uit!
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #111
              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

              Thx! Jack the Bass en Wietefras! Van de dikste mango zijn alle trychomen zo goed als milky... Deze week nog wat bijvoeden en zodra ze wat amber beginnen te worden ga ik spoelen en hoop met 1/3 amber dan te oogsten...
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • piet302
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2014
                • 123

                #112
                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                wow ziet er goed uit

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #113
                  Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                  De dikste sweet mango begint wat te foxtailen, kan dit door teveel bloei voeding (orgatrex) komen? geef haar nog 2/3 weken voordat ze om mag...
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • oxinovo
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 114

                    #114
                    Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                    Leuke post chemiel. Ik ben ook benieuwd hoe de autopost bevallen?

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #115
                      Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                      Thx! De autopots kan ik helaas geen goed oordeel over geven... Door de blue medi kush (zie spliff seeds) topic... Die begonnen er vanaf het begin af aan slap bij te hangen waardoor ik dacht aan overbewatering. En ik toch de watergift voornamelijk met de hand heb gedaan... Nu blijkt het een dikke kans te zijn dat het gewoon een zwak/gevoelig soortje is... Die autopots moeten gewoon naar behoren werken... Heb inmiddels meerdere gesproken die er tevreden over zijn... Volgend jaar maar weer opnieuw en dan goed.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Weer een update De sweet mango's vergelen wat, bijvoeden helpt niet. Wat kan het zijn? Overwatering, einde bloei? Alle suggesties zijn welkom. De dikste ben ik inmiddels aan het spoelen, die is milky met her en der amber.
                      Verder nog geen last van insecten gehad (alleen wat mineerlarfjes in het begin). Geen rot, geen meeldauw. Wat dat betreft alles helemaal goed. Foto's doen het verdere woord.


                      DSC_0004.jpg
                      De rechter mango zijtop
                      DSC_0011.jpg DSC_0008.jpg

                      Linker mango, mijn favoriet kwa geur met erg mooie toppen... Heb het idee dat deze nog wel wat aan kan dikken, dus maak me daarom wel zorgen om de vergeling van de bladeren.

                      DSC_0007.jpg DSC_0010.jpg

                      En uiteraard niet te vergeten de Fast Amnesia en de Auto White.
                      De Fast Amnesia is echt de lucht in geknald en is inmiddels langer dan de 2 sweet mango's.
                      De auto white, blijft een klein dinkie maar verdiend ook alle liefde.

                      DSC_0001.jpg DSC_0002.jpg
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #116
                        Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                        Iemand nog een opmerking over de vergeling van de bladeren? Bijvoeden helpt niet..... Misschien combinatie teveel water en voeding? Wil deze ieg nog flink aan laten dikken.........
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • Dirkkkuit
                          Big Bongmaster
                          • Jun 2014
                          • 367

                          #117
                          Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                          Heerlijke toppen! Mooie collectie.

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #118
                            Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                            Thx Dirkkkuit!

                            Ik ben inmiddels begonnen met spoelen. Met het ledje uit zag ik toch ook aardig wat amber bij de andere sweet mango. Dan zal de vergeling vast het einde van de bloei betekenen. Andere suggesties blijven welkom...
                            Ieg heb ik besloten ze te gaan klieven. Ben erg benieuwd of dat echt de trychomen productie een boost geeft. Dit zal ik precies een week voor de oogst doen. Kan niet wachten tot ze liggen te rijpen in de wekpot.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • twelvebarblues
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 203

                              #119
                              Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                              Hey Chemiel, Mooie planten, mooie toppen!
                              Goed dat er helemaal geen beestje/schimmel is. Kan dan niet meer fout gaan.
                              Er is nog genoeg groen voor de bloei. Hopen op nog goede zon, dan kunnen de buds lekker aanzwellen met nieuwe calyx.
                              Gr, 12BB

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #120
                                Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

                                Thx Twelvebarblues!

                                Heel raar, maar toen ik net aan de toppen rook van mijn favo, was er ineens een compleet andere geur... Van heel zoet mango achtig is het ineens naar heel zoetachtig dennenhars achtige lucht gegaan. Ik vind het heerlijk maar wel bizar dat ineens de geur zo kan veranderen.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...