Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    He Leoooo..... bedankt nog voor je kaart eh . Ook nog nooit gerookt, zit niet veel aan, weinig top zijtakken maar staat niet gunstig, neemt net die hoek zon weg die linkermuur.
    Maar wel een dikke hoofdbud en einde takken heerlijke stevig buds en ruik een aparte geur, kan niet precies zeggen wat. Ze is schimmelresistant en geen rot te bekennen.
    Spreek je laters maat en doe de groeten aan het thuisfront !


    Ha Steunert, we gaan het zien makker, kan niet meer bij de takken die in de regen staan continue. Ik moet weer ff de andere planten naar binnen halen voor ik daarbij kan, wil wel
    kijken of er enige rot gaat ontstaan. Wel een gedoe telkens, vooral om dat het nu regenachtig weer is met aardig wat wind hier. Kan mn planten haast niet meer kwijt om even naar
    binnen te zetten want daar staat nu wat anders . Foto's maken wordt dan ook weer een hele opgave.
    De afro's zien er uit dat ze nog een weekje moeten zo ongeveer, zit nu op 7 weken en 4 dagen bloei.

    Krijg visite nu en ga afhaken, spreek je laters weer eh .

    Dank jullie voor je reacties...

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Vandaag donderdag 16 oktober de planten even apart genomen. De Kush krijgt zn meeldauw terug en een paar zijtakken Afro die er tegenaanstaat zie ik ook iets zitten.
      De Kush gesprayd met zwavel en die zijtakken van de Afro. We moeten nog even dus volhouden dames maar we zijn er bijna!

      Nadia buitenkweek 2013-2014 !! 1787.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1788.jpg Afrodite buitenkweek 2013-2014 !! 1789.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1790.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1791.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1792.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1793.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1795.jpg

      Kush buitenkweek 2013-2014 !! 1796.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1797.jpg Superskunk buitenkweek 2013-2014 !! 1799.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1800.jpg

      Nog even en dan gaan we de schaar erin zetten bij de Afro's en de Nadia .

      Nice evening en tot laters maar weer ...

      Hippie ,
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Jammer van de meeldauw Hipsy , maar voor de rest staan ze er mooi bij
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          Hoi Stemm,

          De afrodite zit nu op 7 weken en 6 dagen, wil toch dat tikkeltje amber nog wat meer zien .
          Verders geen schimmel erop alleen 2 zijtakken minimaal die tegen de Kush aanstaan.
          De Afro die tegen de muur staat heeft een mooie paarse gloed, ben wel tevreden met deze strain.
          Ik geef de Afro een goed cijfer, er valt ook nu nog geen toprot te bekennen.

          Nadia is wekelijk goed bestand tegen meeldauw. Zit nogal in een vochtige omgeving en ze doet t
          goed net als de DS vorig jaar.

          Kush en Superskunkje blijven nog even staan, we kijken het wel aan van dag tot dag .
          Dit zijn de laatste foto's van de Afro's en de Nadia buiten, als ze binnen geknipt worden
          zal ik foto's schieten als het blad er vanaf is .

          Dank je wel Stemm, leuk dat je weer even komt kijken ...

          Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            WWau da zijn knappe toppen probeer om ze zolang mogelijk te laten staan en dan ga je echt vette rokert hebben
            Langzaam drogen en jij heb de hooftprijs IKKE jaloerssssssss
            God was never on your side..

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Mooie kerstboom hoor! Ziet er goed uit zo, en er komt komend weekend nog weer mooi weer aan!
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Op verzoek van onze Bella hier een foto van mijn billen..... buitenkweek 2013-2014 !! 1803.jpg....is dat sexy of niet? Wel een beetje gecensureerd maar goed ...
                Deze foto moet ik op de chat laten zien ook, anders geloven ze me niet ..

                De getinte groeten van de hippie .

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hoi Bella...ja ben wel blij met het resultaat tot nu toe ...
                laat ze nog ffies staan de Afro en Nadia, dan zijn ze goed afgebloeid .

                Drogen komt voor mekaar, laat de takjes maar gaan knakken ...

                Dank je voor je post,

                Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    lol
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !




                      Girl look at that body
                      Girl look at that body
                      Girl look at that body


                      I work out


                      Girl look at that body
                      Girl look at that body
                      Girl look at that body


                      I work out


                      When I walk in the spot, this is what I see
                      Everybody stops and they staring at me
                      I got passion in my pants
                      And I ain't afraid to show it (show it, show it, show it)


                      I'm sexy and I know it
                      I'm sexy and I know it






                      Last edited by Stemma; 17 October 2014, 23:51.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Dank U...Dank U bovenstaande leden !

                        Vandaag maandag 20 oktober is voor mij de oogsttijd aangebroken .
                        De afjes niet meegrekend want dat was niks.
                        Nadia is als 1e aan de beurt want die stond ontiegelijk in de weg, achter de deur .

                        buitenkweek 2013-2014 !! 1804.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1806.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1805.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1807.jpg ...laatste 2 foto's niet echt scherp maar ze is er helemaal klaar voor .

                        Zat nog even te kijken naar de andere planten en ja hoor, meeldauw begint in 1 van de Afro's. Had de Kush gesprayd vorige week die het als 1e kreeg. Zitten wel lekkere budjes aan,
                        maar die heeft t doorgegeven aan de Afro. Ja helaas, ik heb geen ruimte om de Kush apart te zetten, maar eigenlijk flikker ik em zo van t balkon naar beneden.
                        De Afro's behandel ik niet meer, hun tijd zit er in feite op. Morgen dan die 1ne Afro oogsten. De rest volgd daarna.

                        De storm komt opzetten morgen met flinke regenbuien met hagel en windstoten, das het risico van het vak . We gaan het meemaken.

                        Tot de volgende knipbeurt en tijd voor een dikke rokert ...

                        Hippie .
                        Last edited by de oerhippie; 20 October 2014, 16:55.
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          heee maatje !
                          oohla wat en lekker naakte dame daar lekker topkes maat .
                          even drogen en t'rook genot kan beginnen huizen hipster .
                          hopelijk bespeur je geen rot komende knip beurten , en is de smaak op en top wand dat verdien je wel na dat harde werk .
                          en die afro's man pfff lekker potje vol zeg ik
                          zo en mooie toppen en dat paarse aan de plantjes vind ik echt zalig .
                          wel spijtig van de kush ... hier was het ook en harde strijd met de vanillakush en ons klimaat maar daar is ook en einde aan gemaakt ghehehe .
                          maatje dikke duim en grote pluim van steundje en genietr van he !
                          hou je goed
                          &
                          Groetjes steundjee

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Gefeliciteerd hip!!! Eindelijk is het dan zover! En die foto whahahah geniaal. Veel plezier alvast met je rokertje! tot snel
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              He vriendje Steuner,

                              Nadia's zijtakken zijn niet geheel gevuld, ik had haar ook eerder moeten zaaien. Ze staat ook net achter t linker muurtje waardoor ze veel zonuren heeft gemist.
                              Kon niet eerder zaaien want het balkon stond toen nog met de autofowers. Had ikt maar geweten dan had ik t wel gedaan ...
                              Ze hangt nu te drogen, geheel afgeknipt onder aan haar stammetje op haar kop . Afro moet er snel aan geloven, gaat in ene hard met de trychomen.
                              De meeldauw heb ik gespot vandaag, gister niks gezien. Die schimmel gaat verdomde hard, liever de Afro's nog zo'n 4 dagen laten staan, maar om ermee .
                              Heb nu al reuma in mn vingers van dat schaartjesgebruik, hippie moet weer even zn vingers gaan trainen .


                              Hoi Chemiel, ja de 1ste goeie knip van t jaar . Billen foto rules... ... over 14 dagen zullen de takjes knakke, dan ga ik een rokertje testen en wat weckpotten erbij halen. Veel geluk jij ook met je buitenwietjes m8 .


                              Manne, dank voor jullie reacties en als er morgen wat geknipt is horen jullie t wel ...

                              Greeterz Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                geniet ervan oer, mooi gedaan.

                                Comment

                                Bezig...
                                X