Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Enjoy het knippen en het paffen Hipp! Je weet wat te doen de volgende dagen...
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Flint dank je, het zijn stevige harde buds, geen spoortje rot, ik ben tevreden .


      He Jack, bedankt dat je er bij blijft, ben nog even zoet de aankomende dagen .


      Thanks en greeterz...

      Hippie .
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Gegroet mede forumleden,

        Er is goed nieuws. Heb de 2 Afrodite geknipt. De 1ne gister, de ander vandaag.
        2 grote emmers vol met toppen is het resultaat .

        Nog beter nieuws is dat er in geen enkele bud toprot te zien is. Zelfs niet in de hoofdtoppen .
        Wel een enorme meur in mn huiskamer en een berg blad maar daar ben ik vanaf nu .

        Takken met geknipte toppen hangen te drogen nu, over 10/14 dagen zien we weer verder.
        Wat klein grut heb ik apart genomen. Enigzins wat meeldauw maar dat heb ik een paar dagen
        geleden buiten al weggeknipt.

        Pc is gestrand, zit nu op laptop die t nog redelijk doet. Nieuwe pc komt eraan.
        Kan nog geen foto's uploaden maar die zie je as soon as possible.


        Reken maar dat hier een paar waslijnen hangen met dikke buds eraan !


        Tot de volgende update en ga maar weers es mn rookwaar pakken .


        Groeten en tot laterz,


        Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          Als enigste een toprotloze oogst !

          Lekker Hips, het is je gegund
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Mooi gedaan hip, 2 emmers vol hehehe dat wordt lekker door smoken man

              Groetjes Hortuz
              sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                emmers van 10l of twee van 2,5liter

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Stemma, Jack, Hortuz en Soulrebel...

                  Dank jullie voor je reacties !


                  De Kush en de Superskunk staan nog buiten. Kush, ik keek net en moest ff schikken.
                  Veel meeldauw in de toppen. Net hoofdtop eraf geknipt, klein beetje toprot erin, maar geen
                  meeldauw. Deze sjit gaat apart anders snij ik mezelf in de vingers.

                  Superskunkje doet het aardig, veel kleine topjes en oogt als een autoflowertje .
                  Een dezer dagen gaat ze als laaste naar de kapper en dan is het balkon leeg .


                  Updates volgen met foto's, tot laters en een goed weekend jullie.

                  Greeterz Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie View Post
                    gegroet mede forumleden,

                    er is goed nieuws. Heb de 2 afrodite geknipt. De 1ne gister, de ander vandaag.
                    2 grote emmers vol met toppen is het resultaat .

                    Nog beter nieuws is dat er in geen enkele bud toprot te zien is. Zelfs niet in de hoofdtoppen .
                    Wel een enorme meur in mn huiskamer en een berg blad maar daar ben ik vanaf nu .

                    Takken met geknipte toppen hangen te drogen nu, over 10/14 dagen zien we weer verder.
                    Wat klein grut heb ik apart genomen. Enigzins wat meeldauw maar dat heb ik een paar dagen
                    geleden buiten al weggeknipt.

                    Pc is gestrand, zit nu op laptop die t nog redelijk doet. Nieuwe pc komt eraan.
                    Kan nog geen foto's uploaden maar die zie je as soon as possible.


                    Reken maar dat hier een paar waslijnen hangen met dikke buds eraan !


                    Tot de volgende update en ga maar weers es mn rookwaar pakken .


                    Groeten en tot laterz,


                    hippie :rastab:.
                    :ttiwwp:

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Wacht maar lekker af Djax....
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Nice job holmes... Zonde van de SK#1 GRTZ

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          He Watson, thanks m8 ...beter iets dan niets die Kush, de andere planten gingen voor .

                          Groeten aan de (Kat)ten en spreek je ...

                          Hippie .
                          Last edited by de oerhippie; 24 October 2014, 22:33.
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Ben ik weer! De volgende problemen doen zich voor; Als ik op icoontje druk om foto's hier neer te zetten
                            doet ie t volgende; insert image from computer....druk op OKE en het scherpje verwijnt en doet niks meer ?

                            Dit na de 1e keer stoeien met een andere laptop windows vista, had voorheen een vaste pc met windows xp.
                            Heb wel voor elkaar gekregen dat ik alle foto's buitenkweek 2013/2014 heb kunnen importeren.

                            Op nieuw drivers installeren mja....ben op chat geweest en Bohica heeft voor mij wat uitgezocht maar vind
                            geen drivers sofware voor mijn camera, de Sanyo Xacti S7 VPC S7Ex.
                            Het gekke is wat ik mij herrinner dat ik nooit drivers heb moeten installeren op mn oude pc om hier foto's
                            neer te zetten.

                            Heb mooie fotootjes gemaakt van de oogst en de waslijnen in de tent waar de toppen hangen van de geoogste
                            Nadia en 2x Afrodite....... helaas maar kan de foto's nog niet aan jullie tonen .

                            Iemand die dit leest die wat verstand heeft van p.c's zou die mij een handje kunnen helpen?
                            Ben zelf nogal een pc- ondeskundige . Verdomme en dat nogwel als het feest kan gaan beginnen .

                            Vadaag de Nadia die klaar is voor consumptie de topjes en hoofdtop afgeknipt en gewogen.
                            Heb nog zo'n keukenweegschaal en daar een grote schaal opgezet en de tarra toets ingedrukt.
                            Alle toppen pasten precies op t borden kwam uit op 35 gram droog . Hier natuurlijk ook een foto
                            van en heb de wiet in een 1.5 ltr. weckpot gestopt. Zo...dat is het 1e goeie rokertje van dit jaar !

                            De 1e Afrodite voelt droog aan en zij gaat morgen op de weegschaal en de weckpot(ten ) in.
                            De 2e volgt zo een dag of 2 later.

                            De Kush is schrikbarend . Vol met met meeldauw en heb haar hoofdtop kunnen redden zonder
                            schimmel en toprot. Er zit nog wel wat rookbaars aan maar ik sla een kruisje en t is niet anders.
                            Het Superskunkje staat er ook nog en klein beetje meeldauw van onderaf. Knippen en dan zit het
                            erop voor dit jaar.

                            Gegroet jullie kwekers hier en sorry dat ik geen foto's kan plaatsen.

                            Tot de volgende update en fijne avond nog ..... ...ff teste in de bong ...

                            Hippie .
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Wil je de foto's van de sd kaart of vanuit camera uploaden ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Wat je me net vertelde op chat Stemm is dat je op 2 manieren foto's kunt uploaden
                                dmv de "meer opties" knop. Kan dan idd. from computer naar "bladeren" gaan en kom
                                zo bij mn foto's terecht . Dat vista is echt een warboel en vraagt alles via omwegen.

                                Ben nog aan het stoeien want de foto's ( 1800 nog wat) staan in verschillende mappen verdeeld.
                                Je weet, ben een pc leek, maar ben al ieder geval al een eind op weg .

                                Dank je wel voor je info, de manne op de chat konden me op dat moment niet helpen .

                                Zo zie je maar dat ik het niet ver hoef te zoeken .... !

                                Tot horens en we spreken mekaar ...

                                Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X