Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical AF Beginner!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Critical AF Beginner!

    Gebruik zelf ook Biobizz en ben er zeker tevreden van, ik kan wel niet vergelijken want heb nooit andere voeding gebruikt. Als je de all mix gaat gebruiken kan je ook nog topmax van biobizz aanschaffen als toevoeging, dit staat zo op hun kweekschema vermeld. En eventueel alg-a-mic om als bladvoeding te vernevelen over de plantjes
    Als je de plaats hebt buiten zou ik voor grotere potten gaan, 18l of meer - hoe groter hoe beter

    Nog veel succes!

    Comment


      #17
      Re: Critical AF Beginner!

      Hallo allemaal!

      Na een aantal dagen wat zon zijn de dames weer een gegroeid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet veel zie groeien, kan ook komen omdat ik ze 24/7 in de gaten houd. Helaas nog steeds geen tijd gehad ivm werk en school om langs de growshop te gaan. De wortels van de dames zitten nog niet aan de onderkant van de pot dus zolang ik nog niet langs de growshop ben gegaan laat ik ze lekker in de huidige potjes zitten. Bedankt voor de tip Jblaze! Er is zeker plek voor wat grotere potten, maar is 18L niet een beetje veel voor een AF? Ik ben ook nog van plan om wat andere soorten AF's neer te zetten, iemand suggesties? Vanaf morgen laat ik ze 5 dagen alleen staan wegens een korte vakantie. Hopen dat ze mij niet al te erg gaan missen!

      Hier nog wat foto's van hoe ze erbij staan! Eentje is een beetje een mongooltje jammergenoeg..
      2014-04-27 15.49.36.jpg2014-04-27 15.50.25.jpg


      Comment

      Bezig...
      X