Hollands Hope eerste keer.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #61
    Ja beter zo hè? Ah ok milky Hongerig? Dan geef ik ze naast Bloom ook nog ff wat groei. De extra grond is universeel maar onbemest.
    Last edited by Eclecticon; 30 July 2014, 15:52.
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • Shiva Ketama
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 867

      #62
      Re: Hollands Hope eerste keer.

      Ziet er veel beter uit, zal wel goed komen.

      Nog veel plezier verder

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #63
        Re: Hollands Hope eerste keer.

        Dank je.. net mest gegeven.. komt vast goed idd.
        Baas in eigen brein.

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #64
          Re: Hollands Hope eerste keer.

          Kalk tekort. Dus na advies kalk gekocht. Fijn gemaakt met een vijzel voor snellere opname.
          Hoop dat deze flinke handvol verdeeld over 3 potten van 32 liter niet teveel is.


          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #65
            Re: Hollands Hope eerste keer.

            Prettig weekend!

            Baas in eigen brein.

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #66
              Re: Hollands Hope eerste keer.

              Links


              Midden


              Rechts


              Overzicht
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #67
                Re: Hollands Hope eerste keer.

                Over een paar dagen de 2e vital behandeling. Lengte groei is dr nu wel bijna uit denk ik. Linker toppen steeds dikker, de rest blijft wat achter. Ik zie nog geen werking van de plagron alga bloom.
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • Eclecticon
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 2073

                  #68
                  Re: Hollands Hope eerste keer.

                  Update linker plant

                  Update midden


                  Update rechts


                  Gele blad punten verergeren niet.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment

                  • PyroNL
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 259

                    #69
                    Re: Hollands Hope eerste keer.

                    Die stengels bloeien wel snel zeg

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #70
                      Re: Hollands Hope eerste keer.

                      Zal een combi zijn van soort, warme muur en witte zijmuren. Ik ben zo groen als wat wat kweken betreft en maak me daarom zorgen of de midden en rechter plant wel net zo dik als de linker gaan worden.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • Duvel81
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2014
                        • 36

                        #71
                        Re: Hollands Hope eerste keer.

                        Ziet er goed uit. Wat een reuzen tov mijn lowryders.
                        Ga dit zeker volgen.

                        Comment

                        • Eclecticon
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 2073

                          #72
                          Dank je. 2 meter nog wat. Niet zo uitzonderlijk voor Hollands hope denk ik. Maar goed, ik ben een amateur.
                          Volgend jaar toch een wat kleinere soort of 2x auto. Dit ivm ingetreden blad verlies van de beschutting. Of ik creëer een dichtere tuin met bamboe of siergras.

                          Last edited by Eclecticon; 8 August 2014, 12:41.
                          Baas in eigen brein.

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #73
                            Re: Hollands Hope eerste keer.

                            Rot wind.. Vanmorgen even gekeken.. Stonden ze in een hoek van 45 graden.. Meteen vastgebonden.



                            Nu nog steeds een behoorlijke wind maar ik heb echt geluk gehad dat ze niet zijn geknakt.

                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • Shiva Ketama
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2014
                              • 867

                              #74
                              Re: Hollands Hope eerste keer.

                              Hoge bomen vangen veel wind zo te zien. Als de toppen nog meer gaan dikken zal je moeten opletten dat ze niet kraken denk ik.

                              Grtz.

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #75
                                Re: Hollands Hope eerste keer.

                                Ook de kleinere struiken vangem veel wind. Deze morgen ook ontdekt dat mijn mishandelde nl x bb paar takken zijn geknakt door de wind. Ze leven nog maar zullen gaan wegrotten denk ik waren juist de onderste takken en die liggen nu te rusten op het zand. We zien wel of we ze moeten amputeren of niet.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...