Hollands Hope eerste keer.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #106
    Re: Hollands Hope eerste keer.

    Vandaag voor het eerst de trichomen bekeken met een loep. Nog glashelder
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • Eclecticon
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 2073

      #107
      Links
      _20140828_200733.jpg

      Midden
      IMG_20140828_200221.jpg

      Rechts
      IMG_20140828_200234.jpg

      Alles
      _20140828_201049.jpg

      De middelste plant lijkt iets lichter te worden. Geen idee waarom.
      Last edited by Eclecticon; 28 August 2014, 19:20.
      Baas in eigen brein.

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #108
        Re: Hollands Hope eerste keer.

        Ik zie in 1 plant wat zaadjes zitten.. kan het kwaad om deze te verwijderen met een pincet of kan ik ze beter laten zitten. Dit omdat veel energie naar de zaden zou gaan. Toppen genoeg aan die plant maar er zitten dus ook wat zaden in.
        De rest van de planten heb ik het niet bij geconstateerd.
        Baas in eigen brein.

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #109
          Re: Hollands Hope eerste keer.

          Life's a bitch. Hoe komt het dat er zaden in zitten, herma?

          Comment

          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #110
            Re: Hollands Hope eerste keer.

            Nee, regulier zaad. Er heeft een Herma naast gestaan maar die was nog dicht.
            Of vezelhennep velden die op 6 km afstand staan.

            Last edited by Eclecticon; 29 August 2014, 19:31.
            Baas in eigen brein.

            Comment

            • member16666
              Banned
              • Jul 2011
              • 780

              #111
              Re: Hollands Hope eerste keer.

              kan niet veel kwaad als het er niet teveel zijn
              hoeveel zaadjes zitten erin ?

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #112
                Her en der wat. In een top ter grote van een aansteker een paar. Verschillende toppen. Maar niet de hele toppen vol dus. Hoezo dan vrouwelijk?
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • member16666
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 780

                  #113
                  Re: Hollands Hope eerste keer.

                  is gewoon bestoven door plant in de buurt
                  Last edited by member16666; 30 August 2014, 03:04.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #114
                    Re: Hollands Hope eerste keer.

                    Of door de hennepvelden. 6km is best te doen voor stuifmeel met een beetje wind.
                    Ik zou ze er nu in laten en na het drogen de zaden eruit halen en weggooien. Vogels zijn er gek op.
                    Als je nu in de toppen gaat rommelen maak je het wel erg aantrekkelijk voor toprot.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #115
                      Bedankt beide. Dan laat ik het zitten. Ik gooi ze ook weg.. Volgend jaar feminised en een soort die niet zo groot wordt. Dit is voor mij de eerste keer en door dit forum heb ik in korte tijd best veel geleerd waardoor ik het volgend jaar heel anders ga aanpakken. Groei voeding heb ik nu niet gedaan, alleen halverwege de groei wat ecostyle aardbeien spul en veel te laat wat vital. Dat zaad wil ik niet in de tuin, daar wil ik de possible faillures zoveel mogelijk uitsluiten. Wellicht wat guerrilla. Daar ga ik bij gebrek aan goede zaden niet in invedteren. Het duurt nu wel heel lang. Kan niet wachten en ben heel benieuwd hoe dik de toppen nog zullen worden.
                      Ik ben na dat ene topje met rot geen rot meer tegengekomen en ik inspecteer iedere dag.
                      Last edited by Eclecticon; 30 August 2014, 10:08.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • Eclecticon
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 2073

                        #116




                        Hollands Hope.
                        Andere planten hebben er geen last van.
                        Dit is tevens de enige plant met zaad.

                        Alle planten krijgen alleen maar plagron alga Bloom 4ml per liter. Iedere dag. Totaal aantal water per dag per plant zo'n 650 ml.
                        33 liter potten.

                        Hoe kan dit stikstof tekort zijn als de uiteinden geel worden?

                        De gele uiteinden verergeren niet. Maar de kleur lager in de plant volgens mij wel.

                        Ze bloeien nu 2 mnd

                        P.s. ook in blad problemen gepost.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #117
                          Re: Hollands Hope eerste keer.

                          Bovenin heb je zoutverbranding (overvoeding). Zoutverbranding kan ook door andere voedingszouten komen dan enkel te veel stikstof (NPK balans).
                          Onderop de gevolgen van een oud stikstof tekort in combinatie met bald wat nog maar weinig licht ontvangt. STikstof is een mobiel element. Dit wil zeggen dat de plant het kan verplaatsen. Als ze bovenin stikstof mist trekt ze dit uit de onderste bladeren en transporteerd het naar boven voor de nieuwe groei. Neemt niet weg dat je bladpuntjes kunnen verbranden door te veel P of K.

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #118
                            Re: Hollands Hope eerste keer.

                            Ok dank je @FlintStoned dan niets wijzigen dus en een paar keer plagron alga Bloom overslaan. Ik dacht dat de stikstof hierin wel meeviel. Ik ga dr vanuit dat de zon hem wel goed zal doen deze week.
                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • Eclecticon
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 2073

                              #119
                              Re: Hollands Hope eerste keer.

                              Rechter plant begint nu echt zichtbaar hars te produceren.

                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              • Eclecticon
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2014
                                • 2073

                                #120
                                Re: Hollands Hope eerste keer.

                                Ik heb even jullie hulp nodig.
                                Volgens mij zijn ze milky.
                                Is dat zo?

                                Dit is de middelste plant. Die met zaad.
                                4.jpg

                                3.jpg
                                Last edited by Eclecticon; 8 September 2014, 16:28.
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...