Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Matsy80
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 616

    #136
    Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

    Hoi stemma,

    ja ik ga voor de eerste keer Afjes doen voor te leren toppen, ik ben een nieuw verslag al begonnen https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-x-critical-AF , het zijn niet de NLX geworden want dat zaad is allemaal kapot gegaan

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #137
      Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

      Maar volgens mij kan je afjes niet toppen ?
      Ja, alles kan natuurlijk maar het heeft geen meerwaarde om dit bij afjes te doen.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • GDog
        Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 671

        #138
        Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

        Comment

        • Matsy80
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 616

          #139
          Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

          Ok dus gewoon laten groeien en verzorgen dan nu ik ga het toppen toch wel doen even gewoon ook voor te zien wat ze doen dan.

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #140
            Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten

            [QUOTE=Matsy80;456966]Je mag dat zeker vragen
            Ik ben van de streek van Kortrijk

            ik ga eens checken

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Je mag dat zeker vragen
            Ik ben van de streek van Kortrijk

            - moest je het nog niet weten in (fournier) in Menen kan je heel veel vinden om te kweken
            zo moet je niets bestellen of halen naar NL.
            - Menen is niet zo ver e van Kortrijk.

            Comment

            Bezig...