Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Auto Silver Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

    Neen, inderdaad, de plant kan op deze manier verbranden als ze in de volle zo'n staat. verder zie ik geen probleem hoor, da plant ziet er volgens mij gezond uit. Mijn ouders zijn ook tegen, daarop ben ik samen met een vriend ook een geurillakweekje begonnen in ons Belgenlandje, ik moet wel zeggen dat ik al heel veel geluk heb gehad met het weer . Echt prachtig vind ik dat, mooie strain btw, heb al meerdere keren zilver haze gerookt en zat er altijd Boenk op
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    Comment


      #47
      Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

      ik ben eens op zoek gegaan in ons tuinhuis, en heb daar dit gevonden:
      voeding.jpg
      is het een goed idee om mijn jonge plantjes dit voor te schotelen?

      Comment


        #48
        Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

        Nee, jonge plantjes hebben geen extra voeding nodig. Geef pas voeding als de onderste bladeren geel worden.

        Comment


          #49
          Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

          Straks ga ik het plantje eindelijk in de open grond zetten, waar het hopelijk kan groeien tot het mooie topjes heeft! De plannen zijn de volgende:

          Ik heb kippengaas en slakkenkorrels gekocht bij de tuinwinkel. Nu ga ik straks een diep gat graven, om alle mogelijke wortel eruit te krijgen, vullen met dezelfde potgrond die ik ook in het vorige potje heb gedaan en het dametje er natuurlijk in planten. Daarna het kippengaas rondom ingraven, voor eventuele konijnen. Slakkenkorrels rond het gebied uitstrooien, en dicht bij het kippengaas kleine bekertjes met wat bier ingraven voor moest er een van die kutbeesten toch voorbij de korrels geraken. (heb al gelezen dat slakken zot zijn op bier daarmee)

          Vergeet ik hier nu nog iets onmisbaar, dat er zeker bij moet?

          Comment


            #50
            Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

            Laat voor mijn part die slakkenkorrels maar vallen, bier op zichzelf zal het ook wel doen. Ik ben namelijk voor 100% natuurlijke kweek zonder chemische producten! Maar joh, als je je daarbij goed voelt ga dan gerust je gang Voor de rest zot ke plan wel goed, ben benieuwd om je volgende update te bekijken. Ik en m'n mede planter hebben bij het in de volle grond zetten wel wat wortelcomplex toegevoeg, om van jongsaf sterke wortels te krijgen. Ik weet niet of dit ideaal is, maar de planten doen het in ieder geval schitterend.
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #51
              Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

              Kan je een prouctnaam geven? Ben ect een leek op dat gebied!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


                #52
                Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                http://www.grasscompany.com/hesi-boo...mplex-1l-prod/
                Deze lijkt mij optimaal, ik en m'n maat hadden echter niet het geluk om specifieke wortelcomplex voor wietplantages te bemachtigen, dus deden we het met een gewone wortelcomplex, verkrijgbaar in zowat elke tuinwinkel
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #53
                  Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                  Oorspronkelijk geplaatst door planter View Post
                  http://www.grasscompany.com/hesi-boo...mplex-1l-prod/
                  Deze lijkt mij optimaal, ik en m'n maat hadden echter niet het geluk om specifieke wortelcomplex voor wietplantages te bemachtigen, dus deden we het met een gewone wortelcomplex, verkrijgbaar in zowat elke tuinwinkel
                  Super! bedankt voor de tip!

                  Comment


                    #54
                    Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                    Heb het plantje in het begin van de week eindelijk gaan planten in een naburig bosje samen met een vriend. Is best een goeie locatie! Het ligt namelijk op minder dan een kilometer van mijn huis, maar zelfs ik wist niet dat er zich daar zo'n gebied bevond waar niemand kwam( inclusief ik). In bijlage zie je wat foto's. Ik had wat schrik dat ik het plantje iets te veel ging beschadigd hebben met het overplanten. Je kan het zien op de 2de foto, er ligt redelijk wat aarde op etc. Maar ben net eens gaan kijken en het is erg goed aan het groeien en ziet er lekker gezond uit!
                    Stay Tuned!
                    1.jpg
                    2.jpg
                    3.jpg

                    Comment


                      #55
                      Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                      Tijd voor een nieuwe update: na een dikke week laten groeien zonder echt te gaan kijken, ben ik erg tevreden met wat ik vandaag aantrof : is ze nu bezig met 7 vingerige bladeren te maken of denk ik dat maar?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment

                      Bezig...
                      X