Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

    Update 01-07-2014

    Goede avond iedereen,

    Vandaag ben ik alweer een weekje onderweg in mijn eerste kweek, ik vind het tot nu nog steeds hartstikke leuk en interessant. Vandaag is het weer tijd voor een update met wat foto's.
    Naar mijn mening heb ik de plantjes iets te lang in de vensterbank gehad waardoor ze nu zijn gaan strekken, daarbij moet ik zeggen mijn potgrond is ook aardig gezakt wanneer ik er water bij gooide.

    De plantjes staan er nu zo bij, ik heb een klein kasje gemaakt van een pallet en daar omheen folie. Heb wel openingen gehouden om te luchten.
    20140701_203511_5.jpg20140701_203554.jpg

    Hier wat foto's van de bladeren, links de oudste rechts de jongste.
    20140701_203612.jpg20140701_203620.jpg20140701_203626.jpg20140701_203633.jpg

    Ik hoop dat het goed gaat met deze 4 plantjes Op de allereerste foto is te zien dat er nog een vijfde potje staat waar nog niks uit is gekomen, dit is dat zaadje waar ik het eerder
    over heb gehad. Ik heb het zaadje even omhoog gehaald en ik zag er al wel iets van een worteltje uit komen maar dit gaat vrij langzaam. Ik hoop dat deze nog zijn weg naar boven gaat vinden.

    Tips en/of veranderingen zijn weer welkom!
    Groetjes,
    Bonkers8

    Comment


      #17
      Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

      Zou je er niet wat meer grond in doen? je ziet toch nog wat rand van de pot.

      Comment


        #18
        Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

        Hoe ist nou bonkers?

        Comment


          #19
          Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

          Update 09-07-2014

          Goedemiddag iedereen,

          Een week geleden was de laatste update dus het is weer tijd voor een update met wat foto's erbij
          Het gaat tot nu toe goed nog geen problemen gehad met insecten of andere meuk, alleen een beetje jammer van het weer.

          Zo staan mijn plantjes er nu bij:
          Ik heb ze nog steeds onder een afdakje dus ik kon ze de afgelopen dagen met regen gewoon mooi buiten houden.
          20140709_132825.jpg

          Dit zijn mijn 2 grootste plantjes:
          Ik heb het idee dat ik deze 2 zeer binnenkort kan gaan over potten, had dit allang gemoeten of kan ik nog even wachten?
          20140709_135637.jpg20140709_132642.jpg

          En deze 2 plantjes die volgen een beetje.
          20140709_132608.jpg20140709_132702.jpg

          En dan is er nog een achterloper die toch is gaan groeien maar echt heel langzaam.
          Hopelijk gaat deze nog sneller groeien, maar ben al lang blij dat ze is gaan groeien.
          20140709_132733.jpg

          sowieso volgende week weer update, stay tuned!

          Greetz,
          Bonkers8

          Comment


            #20
            Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

            als het droog is of zonnig onder het afdakje weghalen en in de wind zetten zodat het stevige dames worden en niet van die gammele sprieten
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #21
              Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

              @angel777

              Top ga ik doen, zoals ik op buienradar zie wordt het donderdag en vrijdag mooi droog en warm. Dan haal ik mooi het afdakje weg

              Comment


                #22
                Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                Ik zou ze gelijk in de grote pot gezet hebben, een auto moet je eigenlijk niet over potten.
                Als je dat toch wilt dan zo snel mogelijk als heel jong plantje!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #23
                  Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                  @Michevan

                  Ik heb ze eerst in kleine potjes gezet vanwege thuis enzo, plat dak tuin op het oosten ik kan ze dan eerst veel makkelijker in de zon zetten.

                  Comment


                    #24
                    Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                    Update 24-07-2014


                    Goedemiddag mede growers,

                    Het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst een update heb gedaan, enigste reden hiervoor is dat ik vrijwel geen problemen heb. Maar ik wou jullie vandaag weer even op de hoogte brengen.
                    Ik heb toch wel redelijk veel gedaan, ik heb ze over gepot en ben bezig met voeding etc. Tuurlijk heb ik weer wat foto's

                    Dit is hoe de dames er nu bij staan, plantje nummer 5 helemaal rechts was het ene zaadje wat eerst niet uit kwam maar toch behoorlijk is gaan groeien.
                    Alleen plantje 2 en 5 geef ik nog wortelstimulator, ben sinds 2 dagen geleden gestopt met het geven van wortelstimulator aan de 3 grootste.
                    Deze 3 geef ik nu ongeveer 0.5ml fishmix op 1l water, dit hou ik de komende weken zo aan ik ga nog niet teveel geven. Er zullen ook dagen tussen
                    zitten dat ik geen fishmix geef gewoon omdat de bladeren er nog mooi donker groen uitzien.

                    alle dames.jpg

                    Plant 1:
                    plant 1.jpgplant 1 2e.jpg

                    plant 2, dit is wel de plant waar ik mijn meeste zorgen mee had, deze was tegelijk gepot met nummer 1 maar heeft toch een grootte achter stand opgebouwd.
                    De plant begint sinds 2 dagen toch wel weer te groeien, maar heeft een hele lange tijd weinig tot niks gedaan.:
                    plant 1.2.jpgplant 2.2.jpg

                    Plant 3:
                    plant 1.3.jpgplant 2.3.jpg

                    plant 4:
                    plant 1.4.jpgplant 2.4.jpg

                    verder had ik nog een vraagje ik wil graag een foliekas gaan halen. het zou dan 1 van deze 3 worden:
                    http://www.royalwellkassen.nl/Corn-Salad-foliekas.html
                    http://www.royalwellkassen.nl/Roma-Tomato-foliekas.html
                    http://www.royalwellkassen.nl/Tasty-...-foliekas.html

                    Maar is dit een optie kunnen ze hier gewoon goed in groeien en bloeien, de reden dat ik dit wil kopen is dat ik ze dan gewoon buiten kan houden
                    en niet steeds naar binnen hoef te slepen.

                    Verder had ik nog 1 laatste vraag ik zou graag mijn ph willen meten, wat is een goede goedkope ph meter.

                    Ik hoop dat ik jullie weer even op de hoogte heb gekregen.
                    Tips, veranderingen en antwoorden zijn weer welkom.

                    Greetz,
                    Bonkers8

                    Last edited by Bonkers8; 25 July 2014, 01:35.

                    Comment

                    Bezig...
                    X