Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

    Stemma, nu staan ze goed niks meer aan doen .
    De volgende foto's zijn man; foto's 1 t/m 4, foto's 8 en 9, foto 13 links op de voorgrond, foto 14...das een top met ballen.
    Let wel, ballen hoeven niet naar beneden te hangen zoals foto 3 en 4 .
    Verder gaan de vrouwkes wel goed voor een late run .
    Leuk verrassingspakketje, prijs 1 is binnen van JD !

    Geluk ermee en nog veel kweekplezier mother of all growers ...

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #32
      Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

      Stemma heb je ff tijd

      Comment


        #33
        Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

        Ja ouwe pik, zeg het maar ....
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

            Yeah, waar blijven de updates ? cry.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !



              Het komt er dit weekend aan mannen...

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              18 oktober Hier dan de beloofde update, aangezien ons gezin is uitgebreid met 2 poesjes wordt het fototoestel daar veel voor gebruikt door alle gezinsleden. Ineens staat hij dus op breedbeeldstand, maar kon niet zo gauw de instelling wijzigen dus even wat "vertekende" foto's. Ook mis ik wat foto's die zullen wel ergens op andere sd kaart staan

              Eigenlijk weinig bijzonders te melden behalve dat de man die uit de kast kwam is geemigreerd naar de kliko, en de dat in deze indica dominante soort de sativa genen overheersen in de 2 planten die op 31 juli ontkiemd zijn en de indica genen in het plantje die op 15 augustus ontkiemd is.
              De plantjes van 31 juli zijn nu 11 weken oud en zijn 67 en 70 cm lang. Het plantje van 15 augustus is 30 cm groot. Er is dus een duidelijk verschil in phenotype, ook kan het 2 weken later planten invloed hebben op het verschil van groei van de planten.

              Ik heb de planten tussen tijds bespoten met Vital van Ecostyle en de voeding en boosters uit de Biobizzlijn gegeven
              (Fishmix afgewisseld met biogrow omdat ik de bladeren nog vrij licht van kleur vind).


              Hier de gezusters Danish Snow op 12 oktober. Bij toeval 2 groene rupsen ontdekt, die heb ik gelijk vermorzeld.
              ( ben wel in een echte serial bug/caterpillar killer veranderd )
              P1000712.jpg

              Hier de gezusters op 15 oktober, ze drinken echt veel water, als de potten licht voelen bij het optillen geef ik ze een plons.
              P1000765.jpgP1000771.jpg
              De toppen lijken zich, volgens mij, goed te ontwikkelen. Nog geen sporen van toprot, maar dat zal ik niet te hard roepen...P1000766.jpgP1000769.jpg
              Dis is een crop van de vorige foto
              P1000769a.jpg
              Hier het kleine zusje.
              P1000774.jpg

              en hier onze trotse aanwinst
              P1000733a.jpg

              Tot de volgende keer
              Last edited by Stemma; 18 October 2014, 11:51.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #38
                  Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                  Gaat goed daar, nog wat mooi weer en geduld komt dat wel goed
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #39
                    Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                    Bedankt hipske en HJM, ik doe mijn best !

                    Heb vanavond de planten binnen even nader bekeken op ongedierte of rot maar niets kunnen vinden.
                    Ik weet dat geeft geen garantie dat het morgen ook zo is

                    De koudere nachten laten de bladeren veranderen van kleur, het lijkt wel herfst ..
                    P1000960.jpg

                    Heb de trichomen voor de grap gecheckt, maar het zag al grotendeels milky
                    Aangezien Steffa graag Milkey heeft zullen ze binnen 2 weken om gaan,
                    eerst nog paar dagen voeding uitspoelen en misschien dikken de toppen nog iets aan.
                    Het zijn echte natnekken zelfs gedeeltelijk onder afdak in de regen moet ik ze nog water bijgeven

                    Ik vind het wel opmerkelijk dat de trichomen net zo milky zijn als een op dezelfde dag gezaaide SAD autoflower
                    alleen is deze Danish Snow wel 3 a 4 keer zo groot in omvang .
                    De oudgedienden hebben me dus een goede tip gegeven om een late indicarun te doen !

                    De trichomenshots;

                    Van een klein topje, doet me aan de kerst denken......

                    ds kleine top Fri Oct 24 23-41-10.jpg

                    Van de hoofdtop
                    Ds grote topFri Oct 24 23-49-16.jpg

                    Tot Laters
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #40
                      Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                      heeeeeej stemmaku !


                      mooi plantj seg , en echt tof dat paars he .
                      dan brengt die kou toch nog iets leuks met zich mee .
                      en ik vind de trycho foto's ook echt op kerst lijken , super gesselig moesten ze daar zo een bal van maken met sneeuw vlokjes in voor op de kast .
                      en zoals ik op de chat al zei , iedereen kiest wat anders van tricho verdeling maar ik vind enkel in de hoofdtop nog iets teweinig clear maar je kan de schaar en vingers al in smeren !


                      stemmaku hou je goed en tot de volgende he ,

                      Groetjes Steundjee

                      Comment


                        #41
                        Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                        Hoi Stemma,

                        Tel je dagen bloei, 7 weken hebben ze zeker nodig .Als ik zo zie zitten ze in week 3/4 bloei ongeveer.
                        Milky trychs moet je nog even geduld voor hebben. Kijk even aan tot de tijd rijp is, niet te snel oogsten
                        voor het beste resultaat.
                        Kan je een foto maken in het daglicht van zo'n 10 cm afstand, dan zie je de trychomen beter .

                        Veel geluk en maak er wat van !

                        Hippie .
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #42
                          Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                          Ik zie nergens milkey trichomen enkel clear trichomen waar met flit op is gefotografeerd. Als je heel nauwkeurig kijkt zie je dat enkel de bodem van de bol wit is en dat zijn de bovenste cellen van het trichoomsteeltje die de hars en de voorproducten van de cannabedoiden maken. De hars in de bol zelf is doorzichtig, geduld dus.


                          BK999.JPG

                          Links is echt Milkey, de THC gaat dan van de schijfcellen richting de bolwanden en hecht dan daaraan, dit geeft het troebele beeld, Milkey.

                          Rechts is een clear trichoom, de hars in de bol is volledig helder het enigste witte wat je ziet zijn de schijfcellen bovenop de trichoomsteel. Als je daarop flitst lijkt de gehele bol wit maar dat is dus gezichtsbedrog. Ook als je van boven op je blad kijkt krijg je een vertekend beeld, de harsbol werkt als een lens, de plant wil zoveel mogelijk licht op de schijfcellen krijgen. Kijken wij van boven dan vergroot de bol de schijfcellen en lijkt alles wit, ook dit is dus gezichtsbedrog. Je moet de trichoom dus van de zijkant bekijken. Je moet tegen de trichoomsteel aan kunnen kijken en dwars door de harsbol kunnen kijken.

                          Wat leesvoer: http://www.hempreport.com/issues/17/malbody17.html

                          Comment


                            #43
                            Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                            He Steundje, Hipsy en Flint!

                            Ik heb even teruggerekend maar de planten staan zo'n 6,5 week in bloei.

                            De trichomenfoto is met een microscoop gemaakgt met ledverlichting, niet met een flits.

                            Maar we zullen nog even geduld hebben
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #44
                              Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                              26 oktober
                              Hier wat foto's bij daglicht op verzoek
                              Het waaide behoorlijk en de planten zaten onder de pluisjes andere plantjes.

                              Steeds een foto en daarna een crop
                              P1000969.jpgP1000969a.jpg

                              P1000978.jpgP1000978a.jpg

                              P1000970.jpgP1000970a.jpg

                              P1000984.jpgP1000984a.jpg

                              Hier het kleine zusje wat op 11 augustus gezaaid is
                              P1000985.jpg


                              Dan nog een zoekspelletje (hint; wat willen we niet hebben in onze planten ?)
                              P1000975.jpgP1000975a.jpg


                              Nog even op de bloeiweek terugkomend, denk dat ik toch iets te optimistisch ben geweest met 6,5 week bloei te schatten
                              dit is een foto van 15 september (6 weken geleden)



                              Foto van 21 september ( 5 weken terug)


                              En een foto van 28 september ( 4 weken terug)
                              Last edited by Stemma; 26 October 2014, 16:02.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #45
                                Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                                Mooi die camouflage, de natuur op zn best de foto`s vind ik nog mooier, die toppen zien er al lekker uit

                                Groetjes Hortuz
                                sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

                                Comment

                                Bezig...
                                X