Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
Re: Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
Gestopt met voeden van de think different AF
mn ww leeft weer gelukkig na al die stress en de wond is mooi genezen nu altijd een flinke stoot voeding voor haar ik ga er vanuit niks af te halen alhoewel ze nu net in de bloei staat maar het was toch een gratis zaadje en een experiment
Dat je het niet in de volle grond kan zetten heb ik nooit gezegd. Ik heb ook niet gezegd dat je nooit een grote pot moet nemen.. Waar het om gaat is of de plant het nodig heeft. Da's gewoon afhankelijk van de soort. Ik vind zo'n kuip gewoon overdreven voor een autoflower, en heb geregeld de klacht langs zien komen dat de autoflower maar relatief klein blijft in zo'n grote pot.. Hier lijkt het dan nog wel mee te vallen, dat geef ik toe. Maar ik zou niet een pot groter dan 20L nemen.. Over het overpotten van Autoflowers verschillen ook weer de meningen. Dit jaar heb ik ook autoflowers verpot met een maat van mij, beetje wortelstimulator erbij, en de planten waren zo weer op gang! Zo heeft iedereen zijn eigen manier..
Dus autoflowers kunnen eigenlijk niet in de volle grond ?
Dat lijkt me op z'n minst twijfelachtig.
Zolang je ze maar meteen in die grote pot of volle grond doet vanaf zaadje en niet k_tten met overpotten, da's de fout die vaker gemaakt wordt.
De plantjes in dat topic hebben een maand in een klein potje gestaan.
Da's precies de groeiperiode van sommige autoflowers.
Wat nou onzin? Dat je niet een te grote pot moet nemen is algemeen bekend. Ik heb dit jaar ook weer verslagen voorbij zien komen waar de plant veel te klein bleef als gevolg van een té grote pot. We hebben het hier wel over een autoflower hé -_-. Laten we dit topic even als voorbeeld nemen: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ekverslag-2014
Wat een onzin JessyB, kweek altijd in een zo'n groot mogelijke pot. Waar het zaadje direct ingaat, en kwa groei en opbrengst alleen maar plus punten ten opzichten van een 10 of 15 liter pot als ik het hier zo bekijk en vergelijk. Je zal dan wel goed zaad moeten hebben en niet die van laat ik ook eens mee doen, waarvan ik alleen maar kleiner wordende plantjes zie.
65 Liter kuip voor een autoflower is véél te groot. De plant gaat zich zo veel teveel focussen op het wortelstelsel waardoor de daadwerkelijke groei word geremd. Dit zorgt later natuurlijk weer van een lagere opbrengst. Niet weer doen dus. 11 - 15 L is helemaal prima voor een autoflower.
Leave a comment: