Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
Re: Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
kheb enkel de 60 day wonder geoogst aangezien deze toprot begon te krijgen !
Nu heb ik hier toevallig ook een zaadje tussen gevonden en ga ik deze bewaren voor volgend jaar
foto(1).jpgvandaag de toppen gecontroleerd op rot dit was niet verder verspreid gelukkig ! ,
Alleen ik vond wel 1 zaadje :O kan ik dit zaadje nog ergens voor gebruiken (alhoewel er een 50/50 kans bestaat dat het een herma is) ?
En als ik dit zaadje laat groeien zal dit dan ook toppen aanmaken en weer zaad erbij ?
Mooie top! Wel nog paar dagen in de gaten houden ivm die rot... Enjoy the spliff!
Staan wel een aantal topic hier op JD over wat je met je knipafval kan doen...
Oorspronkelijk geplaatst door JacktheBass
Toprot!
Zoveel als mogelijk wegknippen of, als je kan, oogsten!
De geoogste toppen dagelijks checken dat het zich niet verder verspreid.
Goodluck!
Yup net geoogst denk dat et zo'n 20gr droog is
Knipafval vol Thc zwarte puntje op de rand kwam van de schaar
Wat zal ik hiermee doen ? K dacht eerst aan spacecake maken misschien heeft iemand anders betere suggesties ?
Mn droogdoosje met rijst en toiletpapier
Kheb het toprot er ruim uitgeknipt
Oorspronkelijk geplaatst door JessyB
Nou het forum vind het wel leuk als je de foto's hier upload hoor! :p. Denk alleen dat je het niet op de juiste manier doet. Plantjes zien er goed uit. Ben deze zomer voor het eerst een kweekje begonnen en had ook WW staan. Inmiddels 2 geoogst. Ben benieuwd. Ik zie dat je ook Think Different hebt staan. Ben erg benieuwd naar dat soortje, veel positiefs over gelezen. Kun je misschien ook een rookverslagje plaatsen over de Think Different? Als het namelijk een fijne sativa is met zo'n grote opbrengst voor een AF. Dan weet ik al welk soortje ik volgend jaar neem.
Nou het forum vind het wel leuk als je de foto's hier upload hoor! :p. Denk alleen dat je het niet op de juiste manier doet. Plantjes zien er goed uit. Ben deze zomer voor het eerst een kweekje begonnen en had ook WW staan. Inmiddels 2 geoogst. Ben benieuwd. Ik zie dat je ook Think Different hebt staan. Ben erg benieuwd naar dat soortje, veel positiefs over gelezen. Kun je misschien ook een rookverslagje plaatsen over de Think Different? Als het namelijk een fijne sativa is met zo'n grote opbrengst voor een AF. Dan weet ik al welk soortje ik volgend jaar neem.
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Plantjes gaan lekker
Think different : 72cm
White Widow : 73 cm
60 day wonder : 44cm
Ze ruiken lekker en het toppen bij de ww heeft goed aangeslagen ze is mooi in de breedte aan het groeien !
Leave a comment: