Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

    Nog 1 maandje dus dat moet lukken, 2 weken nog voeding geven en dan 2 weken alleen water.
    Hopen dat September mooi zomerweer brengt en dan komt het helemaal goed.

    Comment


      #32
      Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

      Helaas vandaag van de autoflowers in totaal 4 dikke toppen moeten oogsten omdat er toprot in zat
      Hopelijk blijft de rest goed.
      Anders blijft er weinig over na al dat wachten.

      Comment


        #33
        Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

        Wij willen graag een update zien [emoji39]

        Comment


          #34
          Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

          is idd nette service van RQS, en ja Pyro het wachten kan soms lang duren maar het is zeker de moeite waard RQS is trouwens ook altijd netjes met zaden opnieuw leveren als deze niet ontkiemen en je stuurt een fotootje van de verpakking en eventueel een mislukt zaadje als deze nog te vinden is in je pot dus voor de mensen die RQS zaden hebben gekocht die niet ontkiemde stuur even netjes een mailtje met foto en je krijgt bijna altijd netjes nieuwe zaden
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #35
            Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

            Oke morgen komt er een update van de purple power, en krijgen jullie mijn geoosgste northern lights te zien.
            Ik heb te vroeg moeten oogsten i.v.m toprot.
            Toch nog een mooie doos vol en gelukkig milky trichomen.
            Had ze liever amber gehad maar dan had ik niks over gehouden.

            Morgen een paar foto's!

            Comment


              #36
              Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

              Oke hier een update van de Purple Power, en meteen een vraag er bij.
              Het is zaad van MrKush, zijn plant vorig jaar is door stress aan het eind van de bloei zaad gaan aanmaken.

              Veel mensen zeggen dat dit allemaal herma's worden, maar op andere fora lees ik weer dat het 50/50 is.
              Ik heb er een paar laten ontkiemen en er een vrouwtje tussenuit gezocht.
              Althans, ik denk dat het een vrouwtje is.
              Er komen alleen nogsteeds geen toppen, hopelijk eind deze maand.

              Kunnen jullie zien wat het is?

              IMAG0097.jpgIMAG0098.jpgIMAG0099.jpgIMAG0100.jpgIMAG0101.jpgIMAG0102.jpgIMAG0103.jpgIMAG0105.jpg



              En hier nog een foto van de Northern Light toppen die liggen te drogen.
              Is een beetje een halve foto maar ik zal nog een betere foto maken wanneer alles droog is.

              IMAG0106.jpg

              Ik heb in de Northern Light toppen ook in totaal 2 zaadjes ontdekt, hoe kan dit?
              Zou het door stress komen, en kan ik iets met deze zaadjes?
              Het waren feminized autoflowers.

              Gr. PyroNL

              Comment


                #37
                Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                Nog niet helemaal 100% maar toch wel vrouwtje denk ik, en de zaden ja heb je wel een ook met shop wiet gewoon lkkr in de grond gooie volgende jaar als experimentje erbij.
                Leuke Northern Light toppies laat ze niet te snel drogen en lkkr curen

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                  Bedankt man!
                  Ik wil de toppen inderdaad niet te snel drogen, anders zit er geen smaak aan.
                  Ik denk dat ze over 2 weken aardig droog zullen zijn.. als het takje knapt dan gaan ze de weckpot in.

                  En over de purple power.. ja ik kan het ook niet 100% zien, het lijkt me een vrouwtje en ik zie ook nergens ballen groeien
                  zoals bij andere herma's.

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                    Het zal volgende week wel meer duidelijkh zijn. Morgen nog ff mooi daggie zon!

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                      Je bedoelt wanneer hij gaat bloeien? Ja dan zou het wel goed zichtbaar moeten zijn...
                      Trouwens de zaadjes die herma's werden gingen al heel snel bloeien en balletjes aanmaken.

                      Deze niet, dus ben hoopvol dat het een vrouw is

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                        Ja zal wel goed zitten [emoji1]

                        Comment

                        Bezig...
                        X