Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

    Dat klopt maar het zand zakt gewoon naar de bodem, ook de beestjes komen op de bodem terecht, ik rook liever geen zand/beestjes.

    Weet niet of je ook voeding smaak eruit krijgt.

    Comment


      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

      http://www.rollingstoned.nl/watercuren/

      Check deze link ff ivm watercuren [emoji106]

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment


        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

        Alles wat in water oplosbaar is zal na die 7 dagen ook in het water zijn opgelost. Door osmose springen alle cellen kapot en kan de celinhoud oplossen in het water. Om deze osmose goed op gang te houden moet je dus ook het water regelmatig verversen. 1 x per dag minimaal, vaker mag en bevorderd de osmotische werking.

        Je verliest ook een groot deel van de terpenen en aromaten dus je verliest ook een deel geur en smaak van de strain maar ook al het bladgroen dus die muntsmaak ben je ook kwijt waardoor de strainsmaak toch wel proefbaar blijft. De hars verlies je echter niet, deze is immers niet oplosbaar in het water.

        Wat je na waterucuren en drogen dus overhoud is een boel lege cellen waar wel nog de hars op zit. De wiet zal super licht zijn omdat de cellen leeg zijn en dus in feite een stuk potenter/gram. Alles in water oplosbare ben je immers kwijt. Voor de commercie is watercuren daarom ook niet interessant die verzwaren lieven in plaats van verlichten.

        Die wiet moet tijdens het watercuren geheel onder waterzitten afgesloten van de buitenlicht. Er kunnen echter wel fermentatiegassen vrijkomen dus in een gesloten weckpot raad ik af. Voor kleine hoeveelheden werkt een cafetiere perfect. het zeef houd je wiet mooi onder water en je kan heel makkelijk het water verversezonder dat je de wiet te veel beweegt (door mechanische wrijvingkan er wel hars lossen van de plant)

        Comment


          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

          Volgens mij gaat t wel prima in de weckpot, net water vervangen. Veel zand en troep vanaf gekomen en heel groen water.

          Volgens mij is de ak wel klaar om te oogsten, hier wat pics van trichomes met tel gemaakt, wat denken jullie? Zie al best wat amber trichomes!








          Gister ook wietboter gemaakt, ging wel goed ligt nu in de koelkast nog te harden er is al 60g klaar ong.
          Had 150g gebruikt met 150g afval.

          Hier is trouwens de wortel van de blueberry nog, hele pot volgeworteld.



          Last edited by Hypnotized; 27 July 2015, 14:54.

          Comment


            Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

            150g aan ongedroogde toppen in je boter ? Dat is een flinke stapel joints haha. Maar klinkt goed, wat ga je met de boter doen ?

            Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
            - Kweekverslag 2015

            Praten tegen je plant helpt!

            Comment


              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

              150g half gedroogd blad haha geen toppen ga er morgen denk ik koekjes van maken

              Ga straks de ak omhakken en in zn geheel op de kop hangen als ik niks van rot vind. Denk dat de trichomes al ready zijn.

              Comment


                Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                Hey hypno,

                Vage fotos van de trichomen (in elk geval op mijn mobiel).

                Dit is ook bij jou de eerste kweek toch? Het lijkt me handiger om met tenminste een loepje te werken nu. Dan heb je net wat betere informatie en kun je bij volgende kweken met meer ervaring alsnog met vage foto's en rest van je gevoel beslissen.

                Dikke oogst trouwens van de eerste plant en nog genoeg smaakjes te gaan

                Groet!
                Balkon-kweek 2015

                Comment


                  Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                  Klopt PPM maar ik heb geen loepje kunnen vinden, nog in de stad gekeken.

                  Ze bloeien al lang dus ze zullen sws goed zijn, er zijn bij mij wel duidelijk veel amber trichomes te zien als je beetje inzoomt.

                  De ak heeft ook wat rot gehad dus alle topjes los geknipt en bekeken, denk een 60g aan rotte topjes weg. Totaal overgehouden 292g, dikke compacte toppen met erg veel hars! Handen plakten super erg.

                  Zal straks eens wat foto's makem vd topjes en boter.

                  Ga ook weer nieuwe boter maken van afval van de ak en ga koekjes maken straks

                  Comment


                    Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                    Gister van afval van de ak boter gemaakt en toen een chocoladecake gebakken.
                    De cake moest 60-70min op 150 graden bakken... maar na 25min rook t nogal verbrand... zowat 90% van de cake kunnen weggooien.. ;( met zn 2e wat van de cake gegeten. Ogen waren goed rood maar erg veel voelde ik niet.. pas toen ik na nog wat eten na 2u in bed wat begon te voelen. T viel beetje tegen maar was wel leuk jammer dat t verbrand was.

                    Heb nog 70g boter ga ik over tijdje koekjes mee bakken

                    Geen idee hoe t met de planten gaat en hoe t drogen gaat weet ik ook niet.

                    Heb de blueberry toppen na 3,5 dag watercuren te drogen gelegd op badmintonrackets hahah..

                    Ze waren nog best nat natuurlijk door t water.. maar ben niet thuis de komende tijd dus weet niet hoe t afloopt daarmee

                    De ak was al wel mooi gedroogd laatste x dat ik ze zag die blijven nog wel ff liggen zullen wel goed droog zijn als ik terug ben.

                    Dat was het wel zo'n beetje denk ik..

                    Comment


                      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                      Hier de hoofdtoppen van de overige 2 dames, binnen paar dagen wat meer foto's + droog gewicht ak/bb en wat pics van de droge topjes

                      Great white shark:


                      Easy rider:

                      Comment


                        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                        Ziet er goed uit [emoji106]

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                        Comment


                          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                          Lekkere toppen
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                            Looking good swa
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                              Mooie toppen! Kan je ook wat pics van wat verderaf nemen?

                              Comment


                                Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                                Morgen schat! Dan ben ik weer thuis

                                Comment

                                Bezig...
                                X