Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    Omdat het mijn allereerste kweek is leek het mij wel zo handig om er een verslag van te maken. Ik heb dan ook geen ervaring met het kweken van cannabis planten. Wel heb ik me voor de start goed ingelezen op wat me allemaal te wachten staat. (Van elke vraag die ik opzocht kwamen er wel 2 nieuwe vragen bij )

    De kweek gaat achter het huis plaats vinden en bij eventuele regen kan ik de planten onder een prieel plaatsen waar ze droog kunnen staan. Overdag zal het dus potten verplaatsen worden om zoveel mogelijk zonlicht te krijgen op de plantjes.

    De northern lights autoflower zaadjes heb ik geplant in 11 liter potten die gevuld zijn met plagron growmix. Als bloei voeding heb ik een fles canna terra flores gekocht.

    Zaterdag 18 april: Zaadjes geplant in de potten.
    Woensdag 22 april: Plantjes kwamen te voorschijn.
    Zaterdag 25 april: Plantjes zijn nu zo`n 8 cm groot.
    2015-04-25 16.17.18.jpg
    (Volgende foto gaat wat beter worden)

    De afgelopen week hebben ze op zolder gestaan bij een constante temperatuur van 22 graden. Tijdens het heerlijke weer hebben ze ook al lekker in de tuin gestaan. Op dit moment staan ze weer op zolder omdat ik denk dat het wat te koud is. Of zou ik ze nu al naar buiten moeten zetten eventueel onder m`n prieel?

    Ik verwacht niet al te veel van deze kweek maar ga zeker mijn best doen. Ben super enthousiast en leergierig daar zal het in ieder geval niet aan liggen .

    Alle tips zijn dan ook meer dan welkom!

    Grtzz, Thegreennoob


    Blue automazar verslag vanaf https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...562#post530562