Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

    Ik zie geen tak met blad verschijnen of ook maar iets dat op een vrouwelijke top lijkt, meestal krijg je stressballen op die plaats, het is in ieder geval totaal niet vrouwelijk en lijkt mij meer op een stressbal, gewoon weg halen met de hand. Even weg trekken dus...

    De twee scheuten die uit dezelfde oksel groeien is het enige wat je mag zien, al de rest is stress...
    En haartjes zijn echt wel duidelijk haartjes, geen twijfel mogelijk dat haal je er zo tussen uit.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

      Thx! Morgen ga ik het balletje verwijderen. Door drukte net niet aan toegekomen. Zal morgen ook de rest nog eens goed inspecteren.
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

        Balletjes verwijderen, krijg buikpijn van dat idee. Maar op het moment dat je het plantje dan bij de ballen hebt, zou ik wel duidelijk maken dat het plantje voortaan haar vrouwelijke kant laat zien en het anders snel afgelopen is.

        Hoe staat het eigenlijk met de gele bladpunten en bewatering?

        @de witte - mochten daar witte haartjes hebben gezeten (i.e. duidelijke vrouwelijke voorbloei), dan is dat toch geen stress, want de eerste voorbloei is nu prima voor een autoflower dacht ik. Ben benieuwd waarom je hier zo over denkt.
        Last edited by PPMbuzi; 28 May 2015, 14:08. Reden: spelling
        Balkon-kweek 2015

        Comment


          #64
          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

          Morgen? Veel plezier met de zaad weed
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #65
            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

            Net weer thuis, kon helaas niet eerder het verwijderen. Hopelijk gaat het geen zaad weed worden.
            Het was geen "harde" bal maar het leek wel een stukje los zittend vlies. Heb het eraf getrokken.

            @PMMbuzi, de bladpunten zijn niet verder geel geworden in dat opzicht gaat het goed. Grond voelde vanmorgen nog vochtig aan dus vandaag geen water gegeven. Waarschijnlijk de dagen daarvoor iets teveel gehad. Voor de rest groeien de planten hard.
            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

            Comment


              #66
              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

              Hierbij de wekelijkse update.

              Aangezien het de laatste paar dagen best wel ruk weer is geweest hier doen de plantjes het lekker. Zeker bij de grootste planten zit de groei er echt in.

              Dag37NL33.jpg
              De grootste planten, de NL1 en de NL2 beiden zijn nu 37 dagen oud.

              Dag37NL1.jpg
              NL1 dag 37: Deze plant ontwikkeld zich wel weer goed na mijn mishandeling van een paar weken terug. Hij bleef toen een week stilstaan maar de groeispurt zit er goed in.

              Dag37NL2.jpgDag37NL21.jpg
              NL2 dag 37: Gaat gewoon prima. De gele bladpunten worden niet groter dus het consequent water geven lijkt te werken. Ook op de plaats waar ik de stressbal verwijdert heb ziet er goed uit. Hou alle plantjes nu goed in de gaten.

              DagNL31.jpgDagNL32.jpg
              NL3 is nu 18 dagen oud en groeit ook de laatste paar dagen erg goed.

              Dag7NL4.jpg
              NL4 is nu iets meer als een week oud. Een blad is een beetje bruin denk dat ik hem te vroeg in de zon heb gezet... Maar dat gaat vast wel goed komen.

              Wel goed nieuw voor mijn plantjes. Afgelopen week is het vul automaat voor de regenton binnen gekomen. Heb gisteren de regenton aangesloten en vanmorgen zat hij al vol. Een groot vat kan ik niet kwijt hier dus het is een 100 liter vat geworden. Aangezien het volgende week lekker weer gaat worden zullen de plantjes het vast kunnen waarderen.

              DSC_1021.jpg


              Grtzzzz!
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Comment


                #67
                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                Jouw plantjes gaan ook mooi! Ze lijken wel een stuk groener dan de mijne Handig trouwens zo`n regenton met vulautomaat. Ga je NL1 en 2 nog overpotten of zijn die potten groot genoeg?
                Autoflowers 2016

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                  Dat groen kan ook aan m`n camera gelegen hebben

                  Ze staan in 11 liter potten en ik laat ze er in staan, heb ook geen idee hoe groot ze kunnen worden in 11 liter potten. Mocht het eindresultaat erg laag blijven dan neem ik de volgende run wel grotere potten.

                  Had eerst een emmer onder een tramopline staan waar ik het regenwater opving in een emmer. Tonnetje met automaat is wel makkelijker!
                  Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                  Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                    Dag 39: Zomaar een update.... Ze staan er mooi bij [emoji4]

                    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                      Netjes hoor. ziet er goed uit !
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                        Waar ik een paar weken geleden een top reactie kreeg van mijn buurman kwam hij me net een blad brengen dat ik maar moet lezen [emoji106]

                        Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                        Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                          Een goede buur beter dan.........plantjes staan er mooi bij,ik gebruik T zelfde tomatententje als jij.heb T idee dat m'n jonge plantjes het heel goed doen als het tentje volledig afgesloten is ivm de hogere luchtvochtigheid dan.alleen ben ik zo bijdehand geweest om T hele zooitje zowat boven op n mierennest te zetten .......ben meer bezig met T smoren van die krengen dan met de rest.ga je zeker volgen en kijken of ik er wat van opsteek.good luck!
                          Last edited by Dobie08; 5 June 2015, 21:52.
                          ITS all About the bass,no treble!!

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower

                            Kas werkt super bij de kleine plantjes. Het is goed vochtig te houden.
                            Temp6juni.JPG

                            Hou je ook een verslag bij?

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Wekelijkse update!

                            Uiteraard hebben mijn plantjes ook zichtbaar genoten van het lekkere warme weer van de afgelopen dagen, de plantjes groeien dus als kool! Een van de plantjes is afgelopen week in bloei gegaan. Bij een andere plant zie ik bladproblemen te voorschijn komen en denk dat ze gewoon te nat staan. Voel zelf de aarde door een vinger erin te steken en heb dan het gevoel dat ze droog staan. Niet dus...

                            `s Nachts gaan de grotere planten niet meer de kas in. Ben bang dat de luchtvochtigheid voor de planten veel te hoog is in de kas en dat ze toprot vertonen als ze in de bloei staan. `s Avonds zet ik ze dan ook beschut en bij een bak aan regen zet ik ze beschut onder het prieel.

                            Ik had nog een plekje over dus heb gisteren er maar een plantje bijgezet...


                            Foto's van de plantjes:

                            NLA1: Dag 43
                            Dag43NL11.jpg
                            Dag43NL12.jpg
                            Plantje staat nog niet in de bloei maar dat zal niet echt lang meer gaan duren denk ik. Flink gegroeid de afgelopen week maar helaas constateerde ik een bladprobleem. Misvormd, verkreukelt blad.. Denk dat het van het teveel water geven komt. Deze gaat dus een paar dagen op dieet. Mocht iemand wat anders denken laat het ff weten.

                            NLA2: Dag 43
                            Dag43NL21.jpg
                            Dag43NL22.jpg
                            Het is nu duidelijk te zien dat de bloei er nu goed inzit. De gele bladpunten zijn niet erger geworden. Afgelopen week een keer terra flores voeding gegeven. Ook deze staat denk ik te nat dus daar gaan we ook maar rustig mee aan doen.

                            NLA3: Dag 18
                            Dag18NL31.jpg
                            Dag18NL32.jpg
                            Doet gewoon zijn ding

                            NLA4: Dag 13
                            Dag13NL41.jpg
                            Dag13NL42.jpg
                            Staat ook iets te nat, de onderste bladeren zien er ook niet helemaal jovel uit. Denk dat het een gevalletje is van teveel water en te snel in de volle zon zetten.


                            Plantje 5: Blue AutoMazar van Dutch Passions
                            Ik had nog een plekje vrij dus was ben opzoek gegaan naar een soortje wat mij wel leuk lijkt. Het is de Blue AutoMazar geworden. 3 zaadjes besteld bij Dutch Passions.

                            Product info:


                            Ben hier erg wel erg benieuwd naar!

                            Heb dutch passions gevraagd naar de pot grote en die adviseerde mij minimaal een 15 liter pot. Vind dat de zwarte 11 liter potten behoorlijk warm worden in de zon dus heb ik een grijze 26 liter pot aangeschaft. (het oog wil ook wat)

                            Heb gisteren avond de pot gevuld met de growmix hierin een gedeelte met zaaigrond van pokon. Het zaadje in de grond gestopt en de pot in de kas geplaatst. Lekker vochtig klimaat.

                            Bleu-AutoMazar-dag1-1.jpgBleu-AutoMazar-dag1-2.jpgBleu-AutoMazar-dag1-3.jpgBleu-AutoMazar-dag1-4.jpg


                            Hopelijk gaat het een mooie plant worden die ik niet verpruts.
                            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Titel aangepast

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                                Nice!bladprobleempje met nla4 komt mij bekent voor,denk idd te nat misschien.ben benieuwd naar de blue auto in z'n royale villa!
                                ITS all About the bass,no treble!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X