Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben begonnen met mijn derde buiten kweek jaar. De twee voorgaande kweek jaren heb ik met stekken gekweekt dit wordt mijn eerste zaaden kweek.
    Met stekken kweken was geen succes alle 2 de jaren veel top rot gehad waardoor ik genoodzaakt was vroegtijdig te oogsten. En er zijn ook nog dieven geweest...

    De Daimond Girl is van green house seeds en de powerplant en bleu berry van wietzaadjes.nl

    De zaden heb ik ontkiemt op een schaaltje met vochtig keukenrol papier er op en dit 48 uur in een gesloten boterhammen zakje gezet.
    Vandaag heb ik de gekiemde zaadjes in 1 liter potjes met zaai en stek grond geplant.
    Enkel de auto flower bleu berry heb ik in een 30 liter pot met light mix en een handje zaai en stek grond geplant.

    Tussen zal ik nog een update plaatsen en hopen dat alles goed komt.


    #2
    Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

    een tip je ken ze beter gelijk in een 40 a 60 liter pot zetten

    dan kunnen de wortels beter plaatsen

    Comment


      #3
      Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

      Oe pas maar op da je potjes niet van de vensterbank vallen met zuchtje wind zou sonde zijn
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

        Stekken zijn ook niet voor buitenkweek, daarom dat die vaak mislukken.
        Heb je inmiddels de tuin beveiligd ?
        Als er dieven geweest zijn, blijven die elk jaar terug komen eh..
        Iedereen die wel eens bezoek gehad heeft in z'n tuin kan dat beamen.

        Goed dat je ze van de grond gezet hebt, zo'n nachtje vorst als we net gehad hebben kan funest zijn voor net ontkiemde plantjes.
        Op een meter van de grond hebben ze geen last van die laatste stuiptrekking van koning winter.

        Succes !
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

          Idd stekken zijn niet voor buitenkweek. Ik heb er wel veel van geleerd nu afwachten of dit een succes gaat worden.
          Voor me tuin te beveiligen ben ik vanplan een camera aan te schaffen . Je hebt tegenwoordig mooie setjes die je via wifi in verbinding kan maken met de smartphone.

          Ze staan ook lekker daar bij het raam buiten op de vensterbank om niet de laatste nacht vorst mee te maken. Het stormt nu niet dus staan er veilig.
          Het zonnetje schijnt nu lekker hiero.
          Als ze wat aan geroeid zijn gaan er 2 in 40 liter potten en 2 in de volle grond.

          Tnkx allemaal fijne dag gewenst!

          Comment


            #6
            Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

            je hebt ze nu in 1liter potjes je DIAMOND girls zaai en stek grond moeten ze dan niet eerst in een light mix voordat ze de volle grond in gaan of kan je ze gelijk in Zwaar bemeste aarde zetten?


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

              De potten zijn half gevuld met zaai en stek grond en half met Light mix.

              Comment


                #8
                Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                en wat voor potgrond ga je gebruiken in de volle grond?


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                  Light mix. Dan kan ik altijd nog bij mesten wanneer dit nodig is..

                  Comment


                    #10
                    Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                    Alles is uitgekomen. Tevens had ik nog zaadjes die uit de platen van vorig jaar kwamen in de tuin gekomen. En dit is ook uitgekomen whaha.




                    Last edited by bassie007; 11 May 2015, 21:46.

                    Comment


                      #11
                      Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                      Hallo allemaal,

                      Een update het gaat volgens mij allemaal wel goed.
                      Alleen zitten er een paar luizen in daar worden ze straks tegen behandeld. En er zit een ongedierte in het blad hier heb ik al eens iets over gelezen maar weet het niet meer precies dat moet ik nog even opzoeken of jullie willen mij adviseren?

                      Hieronder wat foto's:



                      Fijne zondag allemaal![emoji111]

                      Comment


                        #12
                        Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                        Zou nog niet al teveel spuiten op zulke jonge plantjes.
                        Beestjes die je ziet, zoals luizen kun je met een stukje plakband binnenstebuiten om je vinger van de plant af p(l)akken.
                        Bestrijd wel de mieren die in de buurt wandelen. Die houden luizen als voedselvoorziening en beschermen ze tegen bedreigingen.

                        Dat beestje in het blad is de larve van de mineervlieg.
                        Die maakt een spoor in het blad tijdens het eten.
                        De larve zit aan de brede kant van het spoor, met een naald ofzo kun je die eruit peuteren.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                          Tip: geef water langs de rand van de pot, niet rond het stammetje! Langs de stam komen de afvalstoffen omhoog! Deze spoel je terug in de grond.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                            Dankje voor de info QnQ! Kan ik ook beter nog even mee wachten. Ik zie de luizen nu al voor het derde jaar terug komen. In het begin vind ik ze een aantal weken daar na zijn ze er niet meer. Maar ze zorgen wel voor vraat schade.


                            GDog, het heeft gister veel geregend. Ik probeer altijd met water geven de stam te vermijden. Alleen in zo klein potje is dat lastig het stroomt er vanzelf heen..

                            Comment


                              #15
                              Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                              Sinds gisteren hebben de dames een nieuw huis gekregen. 1 daimond girl en power plant in de volle grond en 1 daimond girl en power plant in 40 liter potten. En volgens mij vertoont de bleu berry al voor bloei?


                              Comment

                              Bezig...
                              X