Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

    Jep, dat is voorbloei. Aan de 'gezwollen' stand van de top kun je zien dat ook daar de bloei er bijna in zit. In plaats van naar buiten, wijzen de blaadjes dan liever naar binnen. Je ziet dan een soort druppelvorm (met een beetje fantasie).
    Binnen nu en 2 weken zul je de eerste pruikjes gaan zien.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

      Tnkx voor de info LR2! Ik volg jou topic ook staat veel nuttige info in.

      Comment


        #18
        Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

        ziet er mooi uit zijn het allemaal autoflowers ?
        kom af en toe eens kijken
        greets ganjas
        buitenkweek 2015

        Comment


          #19
          Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

          Hey Ganjas de bleu berry is enkel een auto flower. Leuk dat je af en toe komt kijken!

          Alleen een powerplant hangt een beetje slapjes. Kan dit komen stress van het over potten? Te nat lijkt me sterk want zo veel water hebben ze nog niet gehad. De grond is gewoon normaal vochtig.
          Hopelijk trek deze nog bij de komende dagen.

          Hieronder nog een paar foto's ook nog van de bleu berry deze was ik gisteren vergeten.

          Comment


            #20
            Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

            Oei ja 1 tje hangt maar slapjes bij als ik zo zie zou ik teveel water zeggen of gebruik je voeding ? Zo niet kan en soortje zijn dat wat voeding nodig heeft.
            Heb wel soms als ik te lang wacht met water geven dat plant wat slapjes begint te hangen.
            mss iemand anders dat hier meer aan bassie007 kan over zeggen ?
            Greets ganjas
            buitenkweek 2015

            Comment


              #21
              Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

              Hallo allemaal,

              Het is weer eens tijd voor een update.

              Het gaat allemaal goed met de dames ze groeien goed.
              De bleu berry auto is lekker aan het bloeien.
              Ik heb ze deze behandel met "Vitaal" van Ecostyle als ik het middel moet geloven verhoogt dit de weerstand tegen schimmels.
              Ik had ook nog wat last van luizen maar deze lijken tot nu toe vertrokken te zijn hopen dat het ook zo blijft.

              De Daimond Girl's:



              De powerplant's:



              De bleu berry auto :




              Sorry voor de scheve foto's ik zal de volgende keer de camera 90 graden gedraaid houden. Pff stomme app....
              Last edited by bassie007; 28 June 2015, 09:24.

              Comment


                #22
                Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.




                Ze groeien goed en de bleu berry bloeit lekker.

                Geniet van het weer fijne zaterdag!

                Comment


                  #23
                  Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                  Hallo allemaal!

                  Het is een tijde geleden dat ik wat van mij heb laten horen. Maar heb het er helaas te druk voor dus ik doe mijn best!

                  Het gaat super met de planten ik heb niks de klagen. 1 power plant is nu rond de 2 meter dat wordt flink wat knipwerk...

                  De bleu berry auto is ondertussen als geknipt en gedroogd. Ik heb de plant op gevoel geoogst, ik weet dat ik de trichomen moet checken maar ik heb geen loep. De haartjes waren allemaal bruin en ze zag er goed uit voor oogst vond ik.
                  Er is in totaal 25 gram vanaf gekomen ik ben er tevreden mee het is een lekker licht wietje om te roken. Hij stink nog een beetje als ik hem rook maar dat komt denk ik dat de wiet te snel gedroogd is het was helaas te warm afgelopen weken.



                  Links de powerplant recht de daimond gril:



                  Links de daimond gril rechts de powerplant:



                  Groepsfoto :



                  Heeft iemand dit al eens gezien een powerplant heeft een Patte ovale tak? Deze groeit uit een zijtak. Het lijkt net op 2 scheuten inelkaar gegroeid zijn..



                  Fijne avond!!! Peace

                  Comment


                    #24
                    Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                    Tering wat een planten, gaaf om te zien. (de twee rechtsen)
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      #25
                      Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                      Hey Gps,

                      Leuk dat je even komt kijken!

                      Inderdaad het is duidelijk te zien dat de planten in de volle grond veel groter zijn.
                      Ik had ook niet verwacht dat ik dit kon flikken uit 1 zaadje..

                      De voor bloei zit er al 2 weken in ongeveer. De komende 2 weken zullen waarschijnlijk al wat topjes zich laten zien!

                      Comment


                        #26
                        Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                        Ik ben ook nog maar een beginnende kweker, maar vorig jaar viel mij al op dat de breedte van de plant in relatie is met de breedte ( diameter) van je pot.
                        (en dus je wortel kluit)

                        Ik gebruikte vorig jaar lege yoghurt bekers, waar ik ze veel te lang in liet staan, en kreeg ondanks dit een plant van over de twee meter, maar kreeg op dit forum reacties als: Is dat hennep wat je daar heb staan?
                        Het was een lange plant maar met maar weinig bladeren. Niet van die mooie struikjes zoals bij jouw.

                        Wat dat betreft ben ik er nog niet uit wat ik vorig jaar wil doen. Ik heb nu 5 autoflowers in 25 liter potten, en die vechten al om een plekje in de zon.

                        Een platte tak heb ik overigens nog nooit gezien. Misschien is het een primeur ?
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          #27
                          Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                          Wat mooi man je hebt echt mooi 0lanten staan juist kijken dat buren niet zien wat er over omheining komt dat heb ik nu ook voor
                          Hopen op en goede bloei dan ga je er genoeg van af hallen
                          buitenkweek 2015

                          Comment


                            #28
                            Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                            Tnkx Ganjas!

                            De buren weten dat die planten er staan. Het maakt hun ook niks uit gelukkig de buurvrouw geeft ze zelfs water als ik op vakantie ben!

                            Helaas kunnen veel buren bij mij in de tuin kijken. En ben de twee voor gaande jaren ook bestolen!!

                            Die 2 in de potten gaan als er toppen in zitten iedere avond fijn in de garage of scheur.
                            En ik heb een bewegings sensor opgehangen en binnen een lamp en radio op aangesloten zodat ik wakker wordt als er iemand in de tuin is.
                            Dan kan ik ook eens zien wie mij berooft van mijn dames.😈

                            Comment


                              #29
                              Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                              Echt heel gaaf man!
                              al denk ik niet dat de grootste uit de volle grond gestolen gaat worden hoor.. Zie je het voor je??
                              https://www.youtube.com/watch?v=S_o-qtXnK-A
                              Dat word echt wel gezien!
                              In het slechtste geval knippen ze een paar toppen af, maar ik denk dat je dat wel kan missen ghehe.

                              Heel veel succes verder!
                              Ik hoop dat toprot je bespaard mag blijven

                              Love,
                              Wunkie
                              Life's a bitch and then you die.
                              So fuck the world and lets get high.

                              Comment


                                #30
                                Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                                Dankje Wunkie!
                                Tja als ze willen komen komen ze toch.. eerste jaar zijn ze over 2 schuttingen geklommen en vorig jaar over het dak van de garage..


                                Toprot dat is maar afwachten wat er gaat gebeuren ik hoop het niet natuurlijk. De planten zijn gezond.
                                Afgelopen 2 jaar ben ik noodgedwongen eerdere moeten oogsten door toprot.
                                Maar dit waren stekken van een stekken boer nu heb ik zaden wat geschikt moeten zijn voor buiten kweek.

                                We will see...

                                Peace✌

                                Comment

                                Bezig...
                                X