Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Church + AutoMazar - By GreenHulk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

    Buiten zetten!!! Redden ze wel pik.

    Comment


      #32
      Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

      En gelukt met de bekertjes ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #33
        Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

        Hoi Stemma

        Heb ze vandaag buiten gezet. Het zonnetje schijnt vandaag redelijk goed. Vanaf nu blijven ze ook buiten in de tomaten serre staan. Heb gisteren nog wat van die plastic drink bekertjes gevonden. Hier wat gaatjes voor lucht in gemaakt. Deze komen in de nacht over de kleintjes te staan ivm lage temps. En dus ook wat extra LV % voor ze

        Comment


          #34
          Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

          Dat hoeft allemaal niet joh, ik heb dr niks aan gedaan alleen tent dicht snachts, bij mij waren de nachter zeker zo koud als nu.

          Comment


            #35
            Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

            Denk dat je het voor de luchtvochtigheid geen bekertjes hoeft te plaatsen. Bij mij in de kas had ik tot net een lv van 71%. Denk dat het bij jou in de kas ook wel goed vochtig is.


            Hier een stuk dat ik gevonden heb over de ideale luchtvochtigheid.
            De zaailingfase:
            In deze fase is de ideale RV 70-80%. Deze RV zorgt ervoor dat de zaailingen niet teveel energie in hun verdampingsproces hoeven te stoppen,daar er weinig sprake is van onevenwichtigheid. Hierdoor kunnen de zaailingen zich volledig concentreren op hun wortel- en bladgroei. De kleintjes zullen ook een bepaald verdampingsniveau moeten behouden om voedingsstoffen van zijn groeiomgeving te onttrekken.
            Een goede manier om de luchtvochtigheid in je kweekruimte te regelen,is ventilatie en het gebruik van een bevochtiger als de luchtvochtigheid minder begint te worden. Een bevochtiger is makkelijk te verkrijgen en is een goedkoop apparaat om op eenvoudig wijze waterdamp aan de lucht toe te voegen. Met de bevochtiger en de hygrometer samen kun je de RV,nodig voor je cannabisplanten,makkelijk regelen.

            De vegetatieve fase:
            De bloeifase:

            Als je cannabis eenmaal in de bloei staat, moet je de RV aanzienlijk laten zakken. Hiermee verminder je de kans op gevreesd rot. De ideale RV in je kweekruimte zou nu 40-50% zijn.
            Je kweekruimte in de gaten houden en te meten, is belangrijk om het maximale uit je planten te halen. Het is een vaak onderschatte factor bij minder ervaren kwekers. Je hebt nu een beter beeld van het belang ervan, hetgeen je zal helpen de kwaliteit van je teelt te verbeteren.

            Bron: http://www.hy-seeds.nl/ideale-luchtv...-voor-cannabis
            Last edited by TheGreennoob; 17 May 2015, 10:26. Reden: Opmaak aangepast
            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

            Comment


              #36
              Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

              Hoe meer liefde je in je plantjes steekt hoe beter het zal smaken erna
              greenhumk goed bezig doe dit ook savonds nog in veranda zeten plaats het buiten rond de 6 grade te laten staan.
              en bij mij zijn ze al 2 maand bij mij blijven ze buiten als ik haar niet meer binnen krijg (door de deur) en dan zal het ook al ong en 10 geaden savonds zijn.
              mijn stoeltje staat klaar ik volg jou verlag op de voet op ;
              buitenkweek 2015

              Comment


                #37
                Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                De lv loopt snachts altijd op dus die is snachts goed, niks aan doen.

                Comment


                  #38
                  Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                  Thanks voor de extra info peeps!

                  Groepfoto





                  GreenHulk

                  Comment


                    #39
                    Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                    zo hoort dat
                    kunnen flinke bomen worden zo!!!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #40
                      Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                      Ziet er goed uit en aan te kleine schoenen zal het niet gaan liggen
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #41
                        The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                        Dag 3 :

                        De 2 AutoMazar's







                        De 3 Churches








                        De 1e twee foto's van The Church is de ene die in een 30L pot staat. Ik vind dat ze door blijft strekken en de anderen juist compact blijven. Ik heb op dag 1 al wat aarde toegevoegd tot de lob blaadjes. Ze vindt het nodig om te strekken en de anderen niet. Of vinden jullie dit wel meevallen qua strek? De overige Churches in de specie kuipen gaan tot nu toe gelijk op.

                        De twee AutoMazar's gaan ook gelijk op. Overigens lijkt het ze niet veel te doen qua temps in de nacht. Maar ik denk wel dat ze hierdoor enigszins vertragen in hun groei proces.

                        GreenHulk
                        Last edited by Frederik443; 18 May 2015, 20:48.

                        Comment


                          #42
                          Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                          Kan de plaatjes niet zien .. ;(

                          EDIT:
                          Nu wel
                          Last edited by Hypnotized; 18 May 2015, 23:35.

                          Comment


                            #43
                            Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                            Vaag.. Ik krijg ze wel te zien

                            Comment


                              #44
                              Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                              ik zie ze ook .. ga zo door
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment


                                #45
                                The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                                Dag 5 :

                                De 2 AutoMazar's







                                De 3 Churces








                                Ze groeien rustig aan, komt voornamelijk door het weer wat niet meezit. In de serre is het overdag aangenaam. In de nacht erg fris. Er zit nu aardig wat condens aan de binnenkant. Ik denk dat ze dit wel kunnen waarderen omdat het vocht ophoopt. Er is niet veel verschil te zien met dag 3, maar ik vind het leuk om te posten.

                                De AutoMazar's lijken iets harder te gaan, hopen op zonnige weer zodat ze als een Hulk kunnen groeien
                                Last edited by Frederik443; 20 May 2015, 17:17.

                                Comment

                                Bezig...
                                X