Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2015 Zboy's toppen tuintje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

    Gwydion, heb vandaag net hetzelfde zitten denken om zonder serre te kweken

    waarom ?

    - op geen enkele plaats heb ik een volledige dag zon ..
    - gebuur staat met een hoop sparre bomen naast me ( wat is eigenlijk de wettelijke afstand dat zijn sparrebomen moeten staan van mijn omheining .?
    - Sta met fruitbomen op de plaats waar ik wel ganze dag zon heb ,, maar dan fruitvliegjes ook een ganze dag

    hier vanvoor op het stenen gedeelte heb ik dan geen last van sparre bomen en all de rest en heb ik wel een ganze dag zon ..
    & dit met een tuin van + 120 vierkante meter

    wel ben ik vanplan om zelf te verduisteren omtrent afbloeien in de betere zomer dagen ..

    heb je fotos van jouw buiten wietje Gwydion ? grtz
    2015 * zboy's toppentuintje *

    en voor de rest blaazee it mede growers

    Comment


      #17
      Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

      Uiteraard heb ik foto's
      Hieronder link naar mijn tuintje maat.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...dion-s-tuintje
      Zoals je ziet erg vergelijkbaar met je jouwe nu.
      alleen heb ik ze direct in grotere potten gezet omdat ik zo min mogelijk wil overpotten.

      Ow dat met die zon is wel dikke pech. ik haal zelf de 18 uur ook niet hoor maar heb ze nu in het midden van me tuin staan zodat ik alleen na 19u geen zon meer kan pakken.
      Denk niet dat daar een wettelijke richtlijn voor is.. aangezien je in je eigen tuin(koopgrond) mag planten wat je wil. echter is het fatsoenshalve natuurlijk wel bespreekbaar. mijn advies zou zijn: gesprek aangaan met je buren. zo heb ik het ook gedaan voor me houthok. je zou hem kunnen uitleggen dat je een moestuintje wil beginnen en hier zon voor nodig hebt. wie weet kan je wat regelen, kies dan meteen een plek waar je buren er niet zo n last van krijgen want t gaat meestal goed ruiken buiten. (en ik heb me schuur op gemeentegrond staan, 2 m2 steeg gepikt haha)

      Als hij een paar meter kan verlagen ben je van je probleem af als ik het zo goed begrijp?

      Ja precies, verduisteren vind ik zelf altijd het meest nare klusje buiten(voornamelijk in volle grond)
      Voorgaande jaren werkte ik met 2 balken die ik naast me plant in de grond sloeg. Beetje in een /\ vorm dan trek je er zo een paar vuilniszakken overheen.(vergeet je gaatjes niet)
      Dit is wel een gepruts en kost je elke avond tijd, daarom ga ik dit jaar eens autoflower proberen en kijken of ik miss 2 oogsten kan doen deze zomer.

      K hoor graag wat je van me plantjes vindt maat en we spreken. have fun and smoke a spliff



      Comment


        #18
        2015 * zboy's toppentuintje *

        en voor de rest blaazee it mede growers

        Comment


          #19
          Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

          Dus je buurman had vorig jaar al toegezegd dat er 3 planten uit konden? Het is altijd een rotklus om die struiken eruit te krijgen. Misschien een halve meter uitgraven en een zeil erin leggen voor je de aarde er terug in stopt? Zodat die wortels niet meer zo n grip krijgen. Ik heb dit jaar eindelijk mijn klimop weggekregen. Was ook een ramp want die wortels zitten overal en je ziet ze niet. Ik ben jaloers op je tuin man. Heerlijk dat je zoveel ruimte heb! Indd lekker 5 autoflowers erbij dan kan je er ook lekker mee spelen. Van de opbrengst ben je toch niet afhankelijk dan.

          Ben benieuwd hoe je het met verduisteren gaat doen. Dan komen we wel terug bij een kas want ik denk dat een kas makkelijker te verduisteren is dan een vrije plant .. ikzelf heb hier alleen nog 3 amnesia auto liggen van autoseeds. Als je interesse heb moet je maar een gil geven. Haha jij ook man ik ga zo maar weer ff een fakkeltje maken denk k zo

          Comment


            #20
            Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

            ja vorig jaar wel , dit jaar moet hij er niks van weten
            Dat heb je met bejaarde mensen zeker ..
            ja en met klimop sukkel ik ook al even ..
            alles eruit gedaan 3 maand geleden begind al weer te schietn die vuiligheid
            men hond vind het zo leuk er in te gaan rollen & baasje maar teken verwijderen


            * verduisteren
            denk dat ik dit simpel ga oplossen .
            heb achter men werk kot nog een appart kot van 4op6
            wat voledig rond om rond beslaan is met van die pastieken platen
            in het kot zelf is het donker . enkel hier en daar nog een kiertje toe spuiten
            een oplossing zien te vinden om het deurgat dicht te maken ( hangt geen deur aan )

            feminizd amne zaadjes of regular ?
            wat moet je ervoor man ..

            Blowzeeeee
            2015 * zboy's toppentuintje *

            en voor de rest blaazee it mede growers

            Comment


              #21
              Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

              Oeff ja nix erger dan klimop en kattenstaart.. ja dat is perfect man .. zou ik ook moeten hebben. Een tuinhekpoort kan je zoiezo gratis afhalen en anders haal je ergens planken op. Paar scharnieren en 2 dwarsplanken voor de zijkanten en je heb er een mooie deur in. Mijn deur gaat alleen dicht met een speciale techniek genaamd *schoppen*.. scharnieren zijn een beetje aan t verzakken.. feminized.. weet alleen niet of dit wel volgens de forumregels is .. kan ik je ook anders bereiken?

              Comment


                #22
                Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                tuurlijk kan je me op andere manieren bereiken ...
                zend jou even pm berichtje straks .

                jah idd heb die techniek ook gekend om men deur te kunnen sluiten haha :p
                grtzz man

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                vind de optie prive berichten hier niet direct terug , eventueel zend je maar een email
                zboy_hx@hotmail.com
                grtzz
                2015 * zboy's toppentuintje *

                en voor de rest blaazee it mede growers

                Comment


                  #23
                  Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                  Kheb je een mailtje gestuurd man. Ik zit te twijfelen om me schuurtje om te bouwen tot een hokkie.. anders moet ik een slaapkamer inleveren.. als ik m goed isoleer moet t mogelijk zijn toch? T is wel een houten schuurtje

                  Comment


                    #24
                    Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                    ik bekijk sebiet men mail man .
                    bedoel je dan om met een lamp te kweken ja .?
                    is idd wel mogelijk
                    enkel rekening houden met meer beestjes & dergelijke ..
                    in de zomer is isoleren niet echt nodig
                    is bij mij in men hobbykotten ruim 30 graden savonds laat ..
                    overdag gaan ze nog hooger te temperaturen
                    lig wel met golfplaten doorzichtbaar om het dak .. maar zal het verschil nie maken :p
                    grtzz man
                    2015 * zboy's toppentuintje *

                    en voor de rest blaazee it mede growers

                    Comment


                      #25
                      Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                      Goeie avond * Mede growers *

                      vandaag dag 3 van de groei
                      niet dat het veel uitmaakt momenteel de foto's ..
                      maar om jullie te plezieren 11269978_10153262595929820_1196179415_n.jpg
                      Hebben al 2 dagen aan de buiten lucht & zon kunnen wennen ..
                      savond's terug achter het raam ..

                      Smokezeeeeeee
                      we wil see what it give
                      2015 * zboy's toppentuintje *

                      en voor de rest blaazee it mede growers

                      Comment


                        #26
                        Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zboy View Post
                        ...als er mensen zijn die eventueel zaad verkopen hier...
                        Verkoop van planten of delen daarvan is niet toegestaan hier.
                        Kijk eens op de marktplaats, of klik bovenaan op 420 shop of kijk hier 16 pagina's over seedshops.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                          geen probleem QnQ
                          vraagde het maar om
                          dat ik in vele topics het ook zag voorkomen & daar niks om gezegt word
                          2015 * zboy's toppentuintje *

                          en voor de rest blaazee it mede growers

                          Comment


                            #28
                            Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                            Zien er nog gezond uit zboy. Je dames zitten in een groeispurt haha.
                            Ze strekken wel goed door zie ik. Genoeg zon overdag?
                            Vandaag even geen update van mij, zit namelijk in een vakantie huisje. Zelfs hier krijg ik stiekeme guerilla gevoelens.

                            Comment


                              #29
                              Re: 2015 Zboy's toppen tuintje

                              Gwydion ; plantje lijken te strekken , ik steek de zaadjes alltijd maar halve cm ofzo onder de grond als ze ontkiemd zijn
                              waarom ? ; weet ik zelf ook eigenlijk niet maar doe het steeds opnieuw
                              morgen ga ik ze overpotten
                              fotos van vandaag

                              Dag 6 van de groei
                              komt eraan zodra ik kan uploaden ..
                              blijkbaar is de upload knop verdwenen
                              2015 * zboy's toppentuintje *

                              en voor de rest blaazee it mede growers

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X