Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

    Je tiepwijze is een beetje moeilijk te volgen af en toe, maar dat plantje buiten ziet er erg goed uit.
    300gr droog zal een beetje overdreven zijn denk ik, dat zijn getallen die je van een grote plant in de volle grond haalt.

    Mgoed, je weetutnooit heh...is dat de Special Queen, die grootste ?
    Die groeit wel tot half augustus, dus die kan nog heel groot worden met de juiste voeding.
    Oogst zal op z'n vroegst begin oktober zijn, mits ze vroeg gaat bloeien.

    Verhuizen zal niet meevallen met 'n grote plant.
    Er zijn van die vuilniszakken die je in een kliko kunt doen, die zijn supergroot, past wel een plant in.

    Heb je je nieuwe buren al verteld van je plantjes ?
    Dat -mochten ze last krijgen- ze naar jou komen, en niet meteen de NSB-Lijn bellen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

      Hey qnq
      Ik ben dan ook en belg he :p
      En denk dan mijn ander 4 stekjes in mijn nieuwe woonst in volle grond te steken had namelijk en 400 g nodig voor het jaar door te komen tot volgende kweek.
      En vervoeren ga ik met en kamion c classe doen wand moeten er 5 vervoert worden en max 50 per uur rijden :p
      en zou ik dit wel tegen mijn buren zeggen ? Wand dat zal namelijk niet zo makelijk te zeggen worden kan wel als ik ze zie melden als er problemen zijn dat ze liever mij bellen of eens aanbellen ?
      Wand zo als nieuwe buurt bewoner heey goeiedag is dat goed dat ik hier wat cannabis teel naast jou :p
      Maar normaal kunnen de buren het ni echt zien komen tussen andere planten en onze tuin is helemaal afgespannen 2 meter hoog 1 k1nt zitten kippen achterkant en open veld en 1 kant aan en tuin dus denk dat dit wel ok gaat zijn mss voor geur overlast wat sterk ruikende bloemen zetten ??
      Kan er ook mss wat op en plat dak zetten dat ze wat versprijd staan
      Maar als ik jou mag vragen wat haal je ong van en plant als hij in 30 l kuup staat met canna voeding en potgrond voor kamerplanten en hydro korrels ?
      De groote plant is en special queen dat van februari staat dan staan er nog 4 stekjes voor de raam 2 special queen 1 power flower en 1 special kush dus als ik van mijn 5 plantjes en 700 zou kunnen tellen zou echt ideaal zijn
      Als je nog tips hebt voor meer opbrengst laat me gerust weten alle tips zijn welkom
      greets ganjas
      buitenkweek 2015

      Comment


        #18
        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

        Hmmja, je kunt natuurlijk beter eerst een goeie band opbouwen met je buren, dan kun je ook hun houding tov. cannabis wat beter inschatten.
        Kratje bier/zelf gebakken appeltaartje met koffie in het zonnetje en je kunt dat eens tijdens het gesprek noemen deze zomer.
        Mensen hebben nou eenmaal de gewoonte dat ze "vreemden" veel makkelijker aangeven dan die aardige buurman.

        Zou ze wel zo ver mogelijk bij het terras van de buren vandaan zetten, vijf planten gaan best 'stinken'.
        En om die overlast nou proberen te beperken met meer geurende planten ? Dunno heh....

        Met 5 planten kun je buiten best 700gr droog oogsten.
        Veel hangt af van de grootte...hoe meer wortelruimte, hoe groter de plant.
        Nog meer afhankelijk ben je van het weer, veel zon, weinig regen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

          Hey qnq
          Ja dat kan ik wel doen eens babeltje slaan met buren als ik ze buiten zie gaat namel8jk maar om 2 wand is woonst in mide van de 3 en ernaast zijn electro winkel enzo die zullen normaal tog nooit in die tuin zitten.
          maar hoop op wat oudere mensen.
          En als ze het rieken en kennen het is teken dat ze weten wat ze rieken he maarja kga het er tog op wagen kga ze zo ver mogelijk vanachter in tuin zetten met struikjes naast.
          Maar ik ben me zot aant denken hoe ik het best wat andere geur kan maken eventueel paar mest bakken zetten ook kheb namelijk ook 2 honden denk niet dat ik er problemen zal hebben op mijn woonst waar ik nu zit is tuin echt klein 2 op 10 was juist goed voor 5 maar mijn 2 buren zien wel als ze op 1 ste verdiep staan van hun woonst maar tog nog geen klagen gehad
          Greets ganjas
          Is paar automatishe spuiters van febreze mss iets dat ik in tuin kan laten spuiten om 10 min ? ;p
          Last edited by Ganjas; 21 May 2015, 09:46.
          buitenkweek 2015

          Comment


            #20
            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

            20150521_153241.jpg20150521_153324.jpg20150521_153348.jpg20150521_153410.jpg
            buitenkweek 2015

            Comment


              #21
              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

              Die automatische spuiters lijkt me geen best plan haha, maar dat had je zelf wss ook wel bedacht ;D.

              Plant ziet er echt heerlijk uit overigens, zou willen dat die van mij dr zo bijstond aan het einde van de zomer. Dan zou ik dik tevreden zijn
              - Kweekverslag 2015

              Praten tegen je plant helpt!

              Comment


                #22
                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                Heey tsjonko

                Nee die spuiters weet ik zelf ook wel maar denk aan 2 of 3 mest hopen in mijn nieuwe tuin te plaatsen en die zo dicht mogelijk tegen de buren hun teras zetten en planten zo ver mogelijk.
                Zet ze nog sltijd savonds binne om 9 uur en om 9 uur smorgens buiten als ze te groot word zal ze buiten blijven heb nog niks van problemen ondervonden bij deze plant mijn andere 4 stekjes moet ik nog afwachten.
                Dese special queen zal al zeker en monsterplant worden.
                De andere 4 ga ik ook alles aan doen
                Maar en vraag alle planten dat buiten staan beginnen tog ong rond zelfde tijd met bloeien he ? Maakt ni uit hoelang ze staan te groeien ?
                Wand mijn andere 4 zullen dan wss wel 30 cm kleiner zijn deze is nu 90 cm hoog en 80 cm breed zonder pot
                Maar dan steek ik van de stekjes nu in nieuw woonst in volle grond met afdakje boven.
                Hier nog wat foto.s van de 4 nieuwe dame.s
                greets ganjas
                20150522_123303.jpg
                buitenkweek 2015

                Comment


                  #23
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #24
                    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                    Hey qnq
                    Beter zolang ik niet de buren tegoei ken liever en stank dan en lekker cannabis geurtje hoor xp
                    Zolang ik mijn oogst maar goed kan afronden zonder die popo.s of buur problemen na oogst zet ik mest bakken achter in tuin en tuin is ong en 22 m lang en 8 m breed dus ga ooj niet naast hun tafel dit zetten he
                    Greets ganjas
                    buitenkweek 2015

                    Comment


                      #25
                      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                      Staan specikuipen in actie in gamma van 62 l is dit goed voor 1 plant in te zetten en onderaan wat gaten boren voor water af voer wand en pot kost in aveve al makelijk 26 euro voor 45 l
                      Als dit goed is ga ik me achter 2 gaan dat ik 2 in 62l specikuip steek en 3 in 30 l potten.
                      greets ganjas
                      buitenkweek 2015

                      Comment


                        #26
                        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                        Ik weet het niet zeker hoor maar ik neem aan dat hoe groter de pot hoe beter.. 62L dan hebben de wortels flink wat ruimte.. kun je ze haast beter in de volle grond zetten nietwaar ? Xd

                        heb je trouwens nog wat mooie fotos van die special queen ? Ben wel benieuwd hoe ze er bijstaat
                        - Kweekverslag 2015

                        Praten tegen je plant helpt!

                        Comment


                          #27
                          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                          Hey
                          In volle grond wil ik wat vermeiden als er teveel regen valt of het stormt dat ik ze tog nog in schuur kan zetten met flexiglass op dak en stuk en in potten kan ik mijn voeding canna nog goed in het oog houden.
                          heb momenteel 5 staan 1 grote 4 kleiner maar er lijkt iets te zijn met 1tje maar ga deze tog laten groeien.
                          hier nog paar foto.s
                          Greets ganjas20150528_145308.jpg20150527_124005.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          20150524_172815.jpg20150527_124023.jpg
                          Attached Files
                          buitenkweek 2015

                          Comment


                            #28
                            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                            Huer nog wat foto.s
                            Heb wat grote bladeren weg gedaan dat zon ook aan mijn binneste blaadjes kan komen.
                            is nu 1 meter hoog en ong 85 breed.
                            Ook foto van gehandikapt plantje :p
                            greets ganjas20150530_145556.jpg20150530_145615.jpg20150530_145636.jpg20150530_145651.jpg20150530_145704.jpg20150530_145715.jpg20150530_145721.jpg20150530_145725.jpg20150530_145730.jpg20150530_145738.jpg

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            20150530_145743.jpg20150530_145803.jpg
                            buitenkweek 2015

                            Comment


                              #29
                              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                              Doe volgende keer als je snoeikoorts hebt beter een paar van die binnenste blaadjes snoeien, en laat de grote fanleaves zitten.
                              De grote fanleaves zijn veel belangrijker.
                              Gelukkig is niet alles weg.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                                Hey Qnq
                                dat had kaneraad gezegt dat ook al tijdje kweekt.
                                Dat voeding naar de takken waar toppen aan komen.
                                Maar hij had mij gezegt 6 te laten staan.
                                Op filmpjes zie ik ook vaak dat de onderste grote bladeren worden verwijdert.
                                Zal dit bij mijn ander anders niet doen eens verschil bekijken.
                                tog bedankt voor je tip.
                                Had bog en vraag had gezien dat ik 1 pot waar en klein stekje in staat precies en duizendpoot zit tussen pot en aarde wou deze pakken maar is er trug tussen gekropen is dit erg voor plant of is dit iets slecht ?
                                Greets ganjas

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Denk dat het om en wortelduizend poot gaat of en gewone duizendpoot xs
                                Iemand dat weet hou ik dit best bestrijd ?
                                Zat ook al paar dagen te denken voor pesticide er over te spuiten dat ik van die lastige beesten af ben had dit ook gezien in filmpjes youtube dat ze dat doen bij binne kweek iemand ervaring mee ?
                                Of met ander product voor bij water te doen ?
                                Greets ganjas
                                buitenkweek 2015

                                Comment

                                Bezig...
                                X