Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

    Korting op 420shop
    hey medegrowers
    ben hier nieuw op het forum
    maar ben namelijk al en 3 jaar aan het kweken heb al binekweekjes gehad maar vond 35 g voor 1 plant echt wel te weinig dus ben ik overgestapt op buiten kweken.
    mijn plant na ong 2 maand is al en schoon plant geworden en dan heeft hij nog tot september te gaan

    nu mijn vraag was ook waar moet ik buiten echt op kijken enzo ?
    had haar eerst in pot van 11 l gestoken met potgrond en hydro korels maar heb deze vandaag nog eens overgepot naar en 25 of 30 l pot dat hij lekker kan groeien
    ik gebruik het ganse kweek product gamma van canna
    zal hier ook wat fotos posten
    heb hier nu al en grote stek van special queen
    dan staan er nog 2 special queen in klein aarde potje nog 1 special kush dan nog 1 power flower en 1 skunk n1 automatic dat ik niet alle planten te samen moet af doen maar dat er tog altijd en paar weekjes tussen zit
    ook heb ik en afdak gemaakt voor als het regent met doorzichtig plastik voor toprot enzo niet voor te hebben
    geef jullie menen aub daar help je mij al goed mee

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    dit is het afdak dat ik hem onder zet met slecht weer 2.20 hoog 1 op 1 breed
    Attached Files
    buitenkweek 2015

    #2
    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

    Dag Ganjas

    Succes met de kweek. Dat kan nog wel een flinke struik worden^^, is deze plant buiten zo groot geworden?

    Als je de foto's eerst even draait (met bv. windows photo viewer) voordat je upload, kijkt dat wel wat relaxter voor de mensen thuis.

    Groet
    Balkon-kweek 2015

    Comment


      #3
      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

      dat kastje zal alleszins veel te klein worden
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

        Beste Ganjas,

        Zou je alsjeblieft je volgende post door een spellingchecker willen halen en `m daarna nog eens nalezen voordat je post?
        Autoflowers 2016

        Comment


          #5
          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

          je plantjes zien er mooi uit

          Comment


            #6
            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

            ppmbuzi
            heb deze en 2 maand laten groeien op zolder achter raam maar zat zeker elke dag 6 uur volle zon op in mei heb ik deze buiten gezet in grootste pot dat ik liggen had maar savonds zet ik hem nog in mijn veranda is en glazze veranda dus neem geen licht uren af .

            thugs
            hou bedoel je dat deze special queen groter gaat worden dan het hok ? :/
            ik hoop maar dat ze niet met haar toppen over de omheining groeit bij de buren :p.

            luhoe
            hoe doe ik dat ? sorry voor soms spelling fouten.

            wietjunkie1983
            dankje veel mensen zeggen het mij heb nog 2 stekies van eergisteren dat uit gekomen zijn van de 5 :/ weet nu wel niet welke 2 er van de 4 soorten zijn uit gekomen xs

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            image.jpgimage.jpg
            deze ga ik nu het zelvde op groeien.
            hoop op nog 2 van die mooie plante er bij te hebben dat ik en vroege oogst en latere oogst heb.
            maar iemand dat mij kan helpen met mijn vraag? ik heb 5 zaden ontkiemd waarvan er maar 2 boven komen denk dat dit de 2 special queen,s zijn had namelijk nog en autoflower skunk ontkiemd en en power flower ik laat mijn zaden tussen vochtig papier ontkiemen tot ik worteltje zie en dan met wortel naar onderkant maar tog komen ze niet alle 5 uit xs
            had er graag 6 naast elkaar gehad op teras dan hadden ze elke 2 meter op 2 vlak in zon met bijna geen wind.
            buitenkweek 2015

            Comment


              #7
              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

              image.jpgkan iemand mij helpen heb op 1 blad dit stipje ondekt iemand dat mij kan zeggen wat dit is ? en hoe ik dit kan verhelpen ? alvast bedankt
              buitenkweek 2015

              Comment


                #8
                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                Dat kun je niet verhelpen.

                Als je je daarom al druk maakt ga je het nog moeilijk krijgen met de buitenplantjes.
                Bereid je alvast voor op half opgevreten bladeren enzo..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                  a oke dacht dat dit werk was van beestjes wand controleer haar elke dag en vandaag viel mij dit vlekje op staat savonds ook in verwarmd veranda met glaze dak dus hoop haar zo ook zoveel mogelijk te beschermen ik blijf hier mijn kweekveslag bij houden als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom.
                  buitenkweek 2015

                  Comment


                    #10
                    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                    Tip: zaadjes kiemen in papier is onhandig. Stop ze in de vochtige grond. Niet zo nat als die potjes die ik een paar posts hoger zie.
                    Tip: elke dag kijken, dat vreet aan je zenuwen. Ze lijken nauwelijks te groeien en ieder probleem lijkt steeds erger te worden. Je zult op een gegeven moment problemen gaan zien die er niet zijn. Kijk om de dag van een afstandje ofzo. Dat is veel relaxter.
                    Tip: zo te zien heeft de buurman duiven. Ik zou zaailingen beschermen met een stukje gaas als ze buiten staan.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                      het is geven en nemen buiten
                      beetje vraat of insect erop kan geen kwaad ,ze groeit toch sterk genoeg
                      zal makkelijk de 2 meter voorbij gaan
                      en met pot van 25liter zul je midden bloei tot enkele keren per dag water moeten geven

                      ze staat er mooi op

                      je hebt haar goed beschermd tegen guur weer , goed gedaan

                      doe zo verder

                      grtz
                      B2N

                      Comment


                        #12
                        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                        Thanks voor de tips maar nu vandaag nog eens plantje bekeken maar kan dit dat ze in voorbloei gaat ? Zie foto wand dacht dat gefeminizeert zaad pas in augustus gaat bloeien ? Alvast bedankt.
                        image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg Die sprietjes dat er beginnen uit te steken

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Hier nog en paar foto,s van het plantje de andere 2 stekjes zijn goed aan het groeien aan het raam foto.s post ik als plantje er al wat mooi uit ziet.
                        Hoop en leuk kweek verslag te brengen voor jullie allemaal
                        wel had ik nog en vraag wat schat jij dat ik van 1 plant droog zal af halen ong ?is en verlangen naar 250 a 300 te veel gedacht ?
                        Greetz ganjas

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                        buitenkweek 2015

                        Comment


                          #13
                          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                          Hey daar
                          kameraad zee mij dat ik de plant zou moeten ondersteunen maar moet ik dat niet pas doen als ze begint te bloeien de laatste 7 a 8 weken ?
                          Greetz
                          Last edited by Ganjas; 18 May 2015, 09:14. Reden: type fout
                          buitenkweek 2015

                          Comment


                            #14
                            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                            Als je een plant gaat onder steunen dan word je plant alleen maar zwakker juist door niet te steunen moet je plant zelf sterk worden
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                              A okej dan laat ik hem maar zelf zijn werk doen zijn nu nog 4 stekjes aan het groeien ga er 1 in volle grond zetten in julli dan 3 in 30 l kuip en 1 in pot van 11 liter denk dat ik ook met 1 eens en ijzer draad rond en biven trek dat enkel toppen er door groeien wand verhuis bine maand maar miet zien dat ze niet biven de 2.5 meter groeien xs hier nog wat foto.s
                              Greetz ganjas

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              20150517_163147.jpg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              20150519_112022.jpg
                              Attached Files
                              buitenkweek 2015

                              Comment

                              Bezig...
                              X