Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early blue + northen light & blue mammoth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early blue + northen light & blue mammoth

    Korting op 420shop
    Hoi Piepeloi,
    Na meerdere kweekverslagen te hebben gelezen, dacht ik zelf een te maken. Interessant, toch ?

    Op de eerste foto zie je 2x early blue (extreem links) & de blue mammoth (helemaal rechts). Ze zitten nu +-2 weken in de bloei.
    Ertussen zit er ook nog een northern light, maar deze is zeer klein gebleven doordat die enige tijd op een plaats heeft gestaan met weinig zon, maar de bloei is er evengoed!
    Zal me hopelijk nog een lekker rokertje geven ! =) Ze zouden klaar moeten zijn binnen een maandje.. Spannend !

    Het blad van de early girl & nl is ook beginnen te verkleuren/afsterven, kan zijn door het lookwater, of door de kippenmest die ik heb gemengd met water, of gewoonweg teveel water.
    Dus ik ga ze nu gewoon laten rusten, & ze voor het slapen een klein glaasje water brengen voordat ik het nog verder verpruts.

    Commentaar welkom ! Ben er om bij te leren !
    Gegroet iedereen, moge de zon voor iedereen schijnen. Ugh

    -Blue mammoth, Barneys farm, fem auto
    -Early girl, regular auto
    -Nlx, regular auto
    Allen in 11+l potten met potgrond voor bloeiende planten.
    zal volgende keer "rechte" foto's bezorgen ! :p
    Last edited by bluemysticauto; 23 July 2017, 17:44.

    #2
    Re: Early blue + northen light & blue mammoth

    Jep, overvoeding en overwatering.
    Als je mos en/of algen op je potgrond krijgt, dan weet je dat je ongeveer HEEL veel water teveel geeft.

    Kippenmest in je water, dat zorgt voor heel veel voeding in een klap. Alsof je twee glazen zout water drinkt (ik raad het je af, maar als je wilt weten wat je planten doormaken, probeer het dan eens; 2 eetlepels keukenzout per glas). Makkelijker, en minder moeite is om die kippenkak gewoon lekker door de toplaag van de grond te friemelen. Dan komt er iedere waterbeurt een beetje mee richting de wortels. Maximaal, wat zullen we eens zeggen.. Drie eetlepels poep per pot? Om te beginnen. Maar ze lijken geen honger te hebben hoor.

    De potjes mag je tot de rand vullen, da's handig, want dan krijg die kippenpoep een mooi plekje om te verteren door het bodemleven. Dan hoef je die bovenste laag ook niet om te woelen.

    Succes!

    Ps. Met de schrijfstijl is niets mis. Maar een paar regels open laten tussendoor, dat zorgt er voor dat stonede lezers niet meteen een bak tekst in hun gezicht krijgen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Early blue + northen light & blue mammoth

      Weet niet of het aan mij ligt, maar kan de foto's niet openen.
      Balkon-kweek 2015

      Comment

      Bezig...
      X