Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

    Korting op 420shop
    Hallo Beste medekwekers,

    Dit is mijn eerste jaar actief op het forum en mijn 1e jaar kweek.
    Ik heb 2x white widow en 2x royal kush autoflower. Ik ben al een tijdje bezig en ze staan er goed bij.
    De kush is al aan het bloeien want ik ben er vroeg mee begonnen. Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven want ik ben nog niet erg goed hier in.
    Ik heb ze alle 4 in Light mix van Plagron na ontkiemen geplant. daar hebben ze 4 weken in gestaan ongeveer en toen heb ik ze naar buiten gepoot in een bos.
    De Autoflowers zijn nog erg klein dat vind ik wel jammer. Maar het komt doordat ze in de groei niet optimaal hebben kunnen groeien ivm temperatuur en licht omdat ik vroeg ben begonnen.
    De RKA(Royal Kush Auto) heeft paarse toppen! super vet en ze ruiken erg lekker. Ik had er spint in zitten maar nadat ik er azijn op had gespoten was dat vrijwel weg. Nu heb ik er knoflook bij gelegd en een teentje in de grond gestopt er vlak naast. Hopelijk zal dit helpen. De white widow heeft geen last van ongedierte. Ik zal jullie op de hoogte houden (zal ik proberen haha). Als jullie tips hebben hoor ik het graag.
    De zaden zijn trouwens van royal queen seeds.

    White widow:
    IMG-20150620-WA0005.jpgIMG-20150620-WA0006.jpg

    Royal Kush Auto:
    IMG-20150620-WA0002.jpgIMG-20150620-WA0011.jpgIMG-20150620-WA0004.jpgIMG-20150620-WA0003.jpgIMG-20150620-WA0010.jpg
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    #2
    Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

    Hey,

    Het is ook mijn eerste buitenkweek met ww maar dan in pot. Hij ziet er bij mij alvast ongeveer hetzelfde uit dus ik denk dat we beiden wel goed zitten

    Comment


      #3
      Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

      Hey quinn,

      Nice man! Ga je ook een kweekverslag doen? Ik had trouwens een paar mieren gezien op mijn ww's. Wat kan ik hier aan doen of is dit niet erg?
      En een ww is geel op een blad zoals je ziet op de foto. Kan het zo zijn dat die voeding tekort heeft of moet ik beter kijken naar ongedierte?

      Greetz
      -De Perfecte Guerilla Kweek
      -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

      Comment


        #4
        Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

        Die van mij heb ik in een zo'n gevoede potgrond gestoken en heb voorlopig nog geen voeding bijgegeven. Van wat ik las is dit bij een goede potgrond ook niet meteen nodig en mijn plant lijkt er volgens mij ook niet naar te vragen.
        Misschien ook eens kijken of hij wel genoeg licht krijgt?
        Ongedierte heb ik geen last van, voordeel van in pot te planten op het balkon 20150622_115545.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ik probeer mijn plant wel klein te houden aangezien ik geen reus op het balkon wil. Maar voorlopig lijkt dat wel redelijk te lukken zonder dat de plant er van af ziet

        Comment


          #5
          Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

          Pas wel op met normale potgrond want volgensmij kan die de wortels aantasten door teveel kunstmatige voeding die er in zit en de ph is vgm niet helemaal goed
          -De Perfecte Guerilla Kweek
          -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

          Comment


            #6
            Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

            lekker kleurtje die kush!!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

              Dankje poepzak,

              Was voor mij echt een grote verassing. Ze zijn van RQS, en ook op website staat niks van purple.
              Ik ga er kloontjes van proberen te maken.
              Ik weet dat je af's niet kan klonen maar ik had een kweekverslag gezien van iemand die zijn jack herrer af's toch heeft kunnen klonen.
              -De Perfecte Guerilla Kweek
              -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

              Comment


                #8
                Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

                Oke even een update,

                De white widows gaan redelijk. 1 ziet er mooi uit en de ander niet, Deze had vermoedelijk spint, heb deze behandeld met een soort brandnetel en knoflook thee. 1 bol verse knoflook, 5 brandnetels, 500ml water. 20 a 30min koken en erover spuiten. hopelijk werkt het. De royal kush had ook spint, heb deze behandeld met hetzelfde.

                Maar nu een groot probleem. De royal kush is waarschijnlijk ontdekt. De gaas die om 1 plant heen stond zoals op de foto van mijn eerste post lag eraf. gewoon helemaal van de plant weg. ongeveer 50cm verderop. Hij zat er niet echt diep in maar dit kan toch niet door de natuur zijn gedaan. volgensmij is het te dicht voor een ree om er te komen dus ik kan me niet indenken wat het dan zou moeten hebben gedaan dan een mens. echter dit was niet gedaan bij de andere plant. Ook was de plant niet aangevreten (wat ik wel zou verwachten als het een ree zou zijn geweest toch?)

                Help wat moet ik doen? ik ben bang dat ze een camera zullen plaatsen bij mijn planten en dat ik er dan kei hard op sta.
                -De Perfecte Guerilla Kweek
                -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                Comment


                  #9
                  Re: Buitengrow 2x White Widow & 2x Royal Kush Auto

                  hoe is het nu met je plantjes?

                  Comment

                  Bezig...
                  X