Hallo Allemaal,Dit is mijn 2e kweek verslag (Ik heb de smaak te pakken)
Deze kweek bestaande uit weer 5 plantjes zullen de eerste 4/5 weken bij vrienden van mij staan aangezien mijn eerste kweek nog niet zo ver is ik geen problemen wil met oom agent

Informatie over de soort:
2015-06-28 19.35.23.jpg
Type: Low Ryder x White Widow
Indoor flowering: 45 - 50 days
Outdoor flowering: june - september
Indoor yield: 150 gr./m2
Outdoor yield: 60 - 80 gr./plant
Height: 90 - 120 cm
Buzz: strong body stone softened by breezy high
Taste / smell: spicy sweetness with an earthy citrus smell
De twee meest belangrijke eigenschappen van de Widow Ryder zijn haar mogelijkheid tot automatische bloei en de glanzende harskristallen, die haar bloemen bedekken als een deken van maagdelijke sneeuw. Alle autoflowering soorten gaan bloeien door de leeftijd van de plant en niet door een specifieke lichtcyclus. Dit gegeven bezorgt de Widow Ryder een hoop voordelen voor zowel binnenkweek als buitenkweek.
De zaden van Widow Ryder produceren planten die beginnen met bloeien zodra zij 6-9 sets volwassen bladparen hebben gevormd (normaal tussen 6 en 8 weken onder goede kweekomstandigheden). Widow Ryder is niet echt een dwergvariƫteit. De plant zal uiteindelijk een hoogte bereiken van ongeveer 1 meter. Wanneer je Widow Ryder buiten wilt kweken, dan kun je daarmee het best aan het begin van de lente beginnen, zodat je er zeker van bent, dat de planten in juni en/of juli zullen bloeien (uitgaande van de meest optimale weersomstandigheden) en begin september klaar zullen zijn voor de oogst. De toppen zullen bedekt zijn met plakkerig hars en verspreiden een zoet en kruidig Citrusaroma. Van het effect mag je een lichamelijk, sterk stoned gevoel verwachten, dat verzacht wordt door een luchtige high.
Ik houd jullie op de hoogte

Comment