Voor het eerst een post over mijn buitenplanten 2015. Tot nu gaan ze prima. Halverwege mei begonnen en sinds eind augustus bloei. Veel rupsen verwijderd afgelopen week. Afgelopen dagen hebben ze heerlijk van het zonnetje genoten. Vanmorgen een paar mooie foto´s gemaakt die ik jullie niet wilde onthouden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x Amnesia gezaaid in mei 5 weken bloei
Collapse
X
-
Re: 3x Amnesia gezaaid in mei 5 weken bloei
Dank voor de leuke reacties. Heb eigenlijk geen tijd gehad om een kweekverslag te schrijven. Heb Atami A en B gebruikt als voeding en nog wat kalk gebruikt in de laatste weken. Verders staan ze in metselkuipen in gewone potgrond
, net als vorig jaar. Dit weekend hoop ik ze om te halen, durf het niet langer meer aan met deze vooruitzichten. Deze planten zijn eind mei gezaaid. Ik zal straks nog even een paar foto's plaatsen van mijn inmiddels beetje gele planten met poedersuiker. Nogmaals dank voor de grappige en leuke reacties! Liefs van een kweekvrouwtje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
a5.jpga7.jpga8.jpga4.jpga3.jpga2.jpg
Mijn lieve meisje zo klein en teer
Voor het raam begon zij met haar job
Haar lange vingers wuifden op en neer
Een echte dame in de dop.
De maanden gingen rap voorbij
Ze groeide en strekte naar de zon
Buiten voelde ze zich heerlijk vrij
Alhoewel ze achter glas begon.
Haar heupen wiegen in de wind
ze ruikt volwassen en zo zoet
haar rondingen worden steeds bemind
door een ieder die haar ontmoet.
Wat zal ik je straks missen vrouw
Je geur, je lange vingers en je haar
Als je weg bent bewaar ik wat van jou
Dan zijn we toch een beetje bij elkaar.
Comment
-
Inmiddels de eerste 2 planten geknipt. Nog niet gewogen maar toch wel een 180 gram denk ik. De vingerhash was in ieder geval superlekker. Ook al wat snel gedroogd en dat belooft ook nog wat. Aankomende dagen de laatste plant nog even laten genieten van de zon en dan kunnen we weer verder met knippen. 1w.jpg2w.jpg3w.jpg4w.jpg5w.jpg6w.jpg7w.jpg
Comment
-
20151030_100152.jpg20151030_100222.jpgDe opbrengst van bijna 2 planten.
Comment

Comment