Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's grote jaar verslag 2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

    LOVE Nike en jij heb ook al van die kleine voetjes zie ik
    Mooi tuintje gaat goed daar gezellig
    Ik zou riet matten zetten wat er is geen 1 klim plant die in 1 zomer heel je muur vol zet zo dat je minder in kijk heb
    ie riet matten ken je over 2 jaar ook weer op rollen en mee nemen .

    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

      Hihihi ja ik heb de grootste kinder maat. 24cm. Maat 38.5. Scheelt toch bijna 40 euro haha!!!!
      Jaa precies, die passiebloem is iets voor later had ik ook al bedacht. Ik wil m'n boom en hortensia ook meenemen en anders moeten er straks veel te veel planten worden verhuist
      Juni ga ik op vakantie en daarna zal ik eens lekker gaan ravotten in de tuin en aan de schutting
      Nu eerst alle energie steken in m'n nieuwe baan en lekker luieren verder

      Love,
      Wunkie
      Life's a bitch and then you die.
      So fuck the world and lets get high.

      Comment


        #33
        Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

        Grote air max lover here too

        heb 7 paar staan ! van wit tot bruin tot zwart

        voor me werk loop ik meestal op timberland's maar in me vrije tijd altijd air max


        BTW je tuintje helemaal geweldig en was vanmiddag vrij en dacht ga ook alvast een beetje spitten en schoffel de schoffel doen , wil het niet dat tie klote buurman al buiten stond voor ik de schuifpui kon loslaten

        word je echt doodziek van van die gast !
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #34
          Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

          Hihi jaa ik heb ook zo'n 4 paar staan nu, waarvan ik er nog maar 3 draag omdat ik ze altijd kapot loop. Heb toch altijd 1 paar die het fijnst loopt maar het is zo leuk om meedere kleurtjes te hebben Ben ook echt gek op nike, ze lopen zo fijn. Eerder had ik altijd dunky's, toen air force. En nu ben ik al aan m'n 4e paar air max
          Op het werk heb ik wolky's, maar dat moet ook wel. Loop heel veel.

          Hoe zo? Heb je zo'n last van je buurman? Rot man! Hopen dat je niet te veel last van hem gaan krijgen dit jaar!

          2-4-2016

          Ik heb de boodschappen gedaan. Morgen gaan wij lekker BBQen, word prachtig weer schijnt. Vandaar dat ik ook al weer wat aan het rommelen geweest ben in de tuin.

          5 2-4-2016 (6).jpg5 2-4-2016 (7).jpg
          Anemonen gezellig in een pot gestopt. Had nog een handje over dus die nog op een klein metertje langs de schutting gezet.

          5 2-4-2016 (8).jpg5 2-4-2016 (10).jpg
          8 van de 12 zonnebloemen zijn opgekomen. Zij hebben het mooiste stukje langs de schutting gekregen. Zo meteen doe ik nog 12 zaadjes in potjes om te laten ontkiemen.

          5 2-4-2016 (14).jpg5 2-4-2016 (13).jpg
          Het is de bedoeling dat ook deze in een pot komen. Ik ga 12 stekpotjes vullen met 4/5 zaadjes. Als dat doorgeworteld is zet ik dat in een pot. Ga ik zo meteen ook nog doen.

          5 2-4-2016 (1).jpg5 2-4-2016 (2).jpg
          Ondertussen gaat alles goed. De eerst gele tulpen zitten duidelijk in de knop en ook de blauwe druifjes komen eindelijk goed door!
          (Het groen van de druifjes kwam voor de winter al boven hihi.)

          5 2-4-2016 (4).jpg5 2-4-2016 (9).jpg
          Crocussen en narcissen bloeien lekker. En er blijven ook steeds maar knoppen komen. Het kan niet op!


          En last but not least. De Dahlia's heb ik ook in de grond gezet. Aan elk zijde van de hortensia 1. Ze begonnen namelijk al uit te lopen in de zak in de kelder
          Ook de 25 gladiolen lopen al uit. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik die nu nog moet zetten :o

          Nou dat was hem weer.
          Doei

          Love,
          Wunkie
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment


            #35
            Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

            Gezellig tuintje wunkie!

            Comment


              #36
              Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

              Dankjewel Ik geniet er ook echt enorm van!!

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment


                #37
                Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                Deze bloeit ook sinds vandaag. Is dit een wilde boshyacint? Wist niet eens dat ik die er in had hahaha.
                IMAG0588.jpg

                En wat hier uit komt is ook een verassing. Iemand enig idee ? Lijkt me geen narcis...
                IMAG0589.jpg

                Love,
                Wunkie
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  #38
                  Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                  De wiet zaadjes zijn besteld
                  Ik kon het toch niet laten. Ik heb 2 Af's besteld.
                  -Fast&Vast van Heavyweightseeds
                  -NothernLights van Pyramidseeds

                  Ook geeft een kennis van mij nog zaadjes besteld. O.a.
                  -5x White Russian van eigenmerk wietzaadjes.nl.
                  Daar krijg ik er ook nog 1 van

                  In totaal dus 3 AF's en nog 1 feminized Purple#1 van vorig jaar.



                  Plan is om 5 juni, de dag voor ik op vakantie ga, de dames in de grond te stoppen. In de hoop dat ze er na 10 dagen nog zullen staan. Dan zit ik dus ook niet elke dag in spanning te wachten tot ze boven komen. De eerste 10 dagen hoef je toch niks voor ze te doen als je ze buiten zet...

                  Nu maar afwachten of me dat gaat lukken hihiihihi....

                  Love,
                  Wunkie
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    #39
                    Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                    Leuk tuintje ga zo door slim plan je zaden doen als je op vakantie gaat
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                      Hey wunkie! Ga je posten weer volgen! Ben zelf nog opzoek naar wat zaden ��
                      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                      Comment


                        #41
                        Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                        De zaadjes zijn inmiddels al een poosje binnen. Ik heb moeite met het wachten. Het kriebelt zo! Maar we wachten nog maar braaf. Ook mijn kennis met wie ik samen de zaden besteld heb kon niet wachten. Dus daar van is 1 de grond in gegaan, 3 dagen geleden. Een White russian auto. Ook omdat ze sowieso 2 rondes moet doen (Balkon geen plek) Dus die ene die nu in de grond zit is eigenlijk ''over''. 'S nachts zet ik hem nog binnen maar gister en vandaag stond ze heerlijk in de zon. Hopen dat ze 't gaat trekken met de regen de komende week....
                        7 -11-04-2016 (4).jpg

                        Verder zijn de vlijtige liesjes compleet mislukt!XD Ik had ze al moeten verpotten. Heb ik niet gedaan, dus nu liggen ze allemaal dood in de schaal. Dat worden dus geen vlijtige liesjes voor mij dit jaar. Misschien toch maar eens opzoek naar die andere plant die stemma eerder aanraadde als schaduw plant...

                        Verder gaat het goed hier in de tuin. De eerste tulpen staan in bloei, de violen puilen al haast uit de hangpot en de crocussen zijn allemaal alweer dood. Ook de boom/struik bloeit mooi. Jammer dat die zo vroeg is, staat toch nog kaal zo zonder blad...

                        6 10-04-2016 (1).jpg6 10-04-2016 (2).jpg7 -11-04-2016 (1).jpg7 -11-04-2016 (2).jpg



                        Vandaag word er ook echt al over gesproken. Rokjesdag! Dus ik pak zo de auto en ga lekker wandelen langs het meer in de buurt. En ik zou geen echte vrouw zijn als ik geen rokje aan deed vandaag. Lekker terrasje pakken en genieten van ze zon... (waar is de zon emoticon?)

                        Love,
                        Wunkie.
                        7 -11-04-2016 (3).jpg
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          #42
                          Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                          Er is een kinneke geboren! Auto russian white. Voor de regen de komende 3 dagen laat ik der nog even binnen onder de spaar lamp. Maandag mag ze naar buiten

                          15-04-2016
                          Groeidag 1
                          IMAG0696.jpgIMAG0697.jpg

                          We zijn nu echt begonnen!

                          Love,
                          Wunkie
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            #43
                            Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                            IMG_2581[1].jpg
                            Life's a bitch and then you die.
                            So fuck the world and lets get high.

                            Comment


                              #44
                              Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                              Je tuintje ziet er gezellig uit, succes met je kweekje!
                              Ik kom nog wel terug om te kijken hoe ze verder groeien
                              Groene vingers

                              Comment


                                #45
                                Re: Wunkie's grote jaar verslag 2016.

                                4 mei, met komende week alleen maar mooie vooruitzichten. God, wat heb ik er zin in!! En het mag.... Officieel nog 10 dagen, maar ach, boeieeee!!
                                Daarom heb ik vanmorgen de purple van vorig jaar in een potje met zaai en stek grond gestopt.

                                Let's grow and scrog that little monster.

                                Nieuw liedje van P!nk, zon, morgen festival... Menn, mijn dag kan niet meer stuk <3


                                Love,
                                Wunkie
                                Life's a bitch and then you die.
                                So fuck the world and lets get high.

                                Comment

                                Bezig...
                                X