Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers in pop-up serre 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflowers in pop-up serre 2016

In juni beginnen met autoflowers is juist slim. Niet om met fem of reg te beginnen inderdaad. Ik is sowieso geen fan van autoflowers, dus je kan allang begonnen zijn helemaal als je buiten gaat scroggen. Dan is die voorgroei, met de nodige handelingen , juist gewenst om al in februari maart te starten en dan op de dag van de arbeid (1 mei ) het swickie naar buiten te roppen. Het lot 14 Dagen tarten , kan de spanning opvoeren. Me like . Hier is op het moment geen zonnetje te bespeuren helaas. Gr JB
    Keep em green

Comment

Comment

A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

jowjoow het gaat goed in het tentje . De ak47 is mooi gegroeid en er zijn ook nog 3 royal dwarfs en 1 quick one bovengekomen.

Comment

ziet er goed uit man!
            ik ga dit jaar ook aan de autoflowers omdat ik geen plaats meer heb voor bomen. voordien had ik echt joekels van planten.
            ik ga dit jaar 6x automazar en 3x autocoloradocookies zetten van dutch passion.
            verslagje komt er nog wel.

ik volg hier!!

die slakkenkorrel in die potten,kan dat geen kwaad?

Comment

Ik ben ook 6x Automazar aan het Ontkiemen, kunnen we mooi de verslagen eens naast mekaar leggen
              Groene vingers

Comment

Ik denk niet dat ze kwaad kunnen en zonder korrels was mijn plantje al lang opgepeuzeld :p
                Last edited by HazeBlaze; 24 April 2016, 22:06.

Comment

heb de pot nog wat bijgevuld

Comment

De ontkiemde royaldwarfs groeide heel de tijd naar de grond toe en eentje is gestorven.
                    Daarom heb ik ze in hun grote pot in de buitenlucht gezet. Hoop dat dit hun deugd zal doen en ze nog mooi verder groeien.
                    De ongeveer 4 weken oude AK begint nu ook zij vertakkingen te maken en heeft een dikke stam gekregen.
                    Ik heb vandaag opnieuw 2 royal dwarfs ontkiemd.

Hier een foto over de stand van zaken:

tentjee.jpg
                    Last edited by HazeBlaze; 13 June 2016, 18:55.

Comment

Wat een weer! De planten hebben de laatste week niet meer in de kas gestaan omdat het zo warm was.

De zon doet hen duidelijk deugd want de auto AK47 staat ondertussen in bloei en ook de royal dwarfs en de quick one hebben zich stevig herpakt!

bloei.jpgroyal warfs.jpg
                      Last edited by HazeBlaze; 13 June 2016, 19:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HazeBlaze View Post
                        Dit jaar ga ik niet meer in de volle grond kweken want dan worden ze iets te groot.
                        Dus ga ik voor autoflowers!
                        Je plantjes gaan lekker. Vroeg beginnen in een kasje heeft mooi zo z'n voordelen.

Maar wat je zegt in de quote begrijp ik niet.
                        Je wilt niet in de volle grond omdat je geen megabomen/struiken wilt kweken. Autoflowers worden sowieso geen 3 meter groot. Bij de AK mag je blij zijn als je een meter haalt.
                        Volle grond is toch wel lekkerder voor de kluitjes en de top ontwikkeling.

Comment

ja ik heb autoflowers genomen omdat ik het jammer vind om een normale plant zijn groei te beperken door in een (kleine) pot te steken. Ook zou ik hem steeds moeten bij voeden. Terwijl autoflowers de volle grond niet nodig hebben om zich volledig te laten gaan.

Ik heb nu toch besloten om 1 gewone plant in de volle grond te kweken, maar deze wel te toppen.

Comment

Als je een goede plant laag wilt houden dan kan je blijven toppen. Kan je een stekkenhandel beginnen.
                            Al eens naar XL en XXL autoflowers gekeken? 1m tot 1.5m hoog en flinke opbrengsten als je het goed doet.

Comment

haha ja wie weet ja heb lang getwijfeld om de amnesia auto XL te bestellen, maar kon er geen kweekverslag over terugvinden.
                              misschien toch maar eens proberen

Comment

Ik heb vroeger nog northern light af's en amnees af's gehad die binnen +100 gram opbrachten. Moet je anders verslag royal kastje maar eens checken van enkele jaren terug.

Staat mooi groen daarbuiten!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                                X