Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Klopt, is er dan wel een onderkant aan bevestigd? Hierbij heb je zelf een kweekbak onder gezet. Ik vindt zo'n pop-up tentje wel een prettig idee, en een leuke variatie op kweekgebied.
Bij mij zit er geen onder kant onder dus je kan hem zo over al plaatsen en de mijne is van Gaas maar die hebben ze ook met alleen plastic voor regen
Mijn Tent is 1 meter bij 1 meter
De royal "dwarf" staat in bloei maar is nog steeds aan het groeien en komt nu met zijn hoofdtop tegen de serre aan...
Wat is nu het beste om te doen: De plant knakken/buigen of deze gewoon in de regen laten staan? De pot heeft geen gaten dus misschien kan de plant verzuipen wanneer hij te lang in de regen staat?
Denk dat ik 2 zaadjes verwisseld heb, want de quick one in de witte pot lijkt wel heel erg op de royal dwarf naast haar
En dan zou de grootste de quick one moeten zijn
De royals zijn mooie haren aan het maken en ik heb gaten in de pot van de Quick One gemaakt zodat ze gewoon buiten kan staan, het is nu toch super weer
En ook de nieuwe kleintjes doen het goed. De cheese, amnesia, en de blueberry in de kleine zwarte potjes gaan morgen weg.
In de witte pot staat een amnesia, links in de pot staat een Northern Light en rechts in de pot nog een amnesia. In de lange bak zitten 2 cheese aan de buitenkant en 1 amnesia in het midden. Wou eens testen wat meerdere planten in 1 pot gaf, we zullen het zien
haar paraplu is breed genoeg om de pot voor 80% af te dekken
ikzou haar buiten laten staan onveranderd en in de regen, daarna eens checken hoe goed ze het doet
als er intense buien komen dan zal ze wel teveel water krijgen waarschijnlijk want het regent absurd veel en hard de laatste tijd
onveranderd is stressvrij is iets sneller klaar, of het beter wiet is dan gestresste wiet, dat hoeft niet zo te zijn maar stress geeft wat stilstand in de bloei
gewoon mijn gedacht
Ja heb zelf ook geen ervaring met het buigen of knakken van wietplanten dus wou haar liever ook gewoon rustig haar gang laten gaan Hopelijk heb je gelijk over de paraplu want het regent inderdaad veel te veel de laatste tijd... en in het slechtste geval kan ik haar nog altijd in het tuinhuis zetten waar ze voorzien is van een TL lamp
Comment