Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jappies Kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Jappies Kweek

    Paar foto's van hoe de zaken er nu bij staan

    Lowryder
    20160714_141452.jpg

    20160724_113857.jpg

    Ben een beetje aan het snoeien geweest, imo is dit voor de volgende keer niet nodig. Denk eerlijk gezegd niet dat een autoflower hier erg door veranderd, mits het op het juiste moment gebeurd, wat dan precies op het moment van overgang van groei naar de bloei moet gebeuren. Vind het persoonlijk zonde van het uiterlijk van de plant.
    Beetje rot ofzo ontdekt, heb het direct weggehaald en de plant verder bekeken maar niks gevonden.
    Denken jullie dat deze nog lang moet?> de trichomen zijn melkachtig...

    De bubble chum gum autoflower 2/3 weken terug in de pot gestopt.
    20160720_115618.jpg

    De 'volle grond' planten. Heb de lelijkste er tussen weggehaald omdat ik me een beetje verkeken had op de ruimte die ze nodig hebben. Nu krijgen ze onder meer licht en beginnen ze er direct wat voller uit te zien. (op de foto staat de weggehaalde plant er nog wel op: betreft de 2de van links. (moeilijk te zien))
    20160720_115643.jpg

    20160720_115652.jpg

    20160724_121007.jpg

    20160724_121010.jpg

    20160724_121023.jpg

    De ene plant is de andere niet en het weer remt de groei en bloei behoorlijk. Zodra de zon schijnt merk je direct dat de plant reageert hierop.
    Ik ben tot nu toe zeer tevreden hoe het verloopt, heb eigenlijk weinig problemen gehad (behalve de geur die sterker en sterker wordt)

    Dat was het voor nu, de lowryder zal er binnenkort afgaan, daar ga ik wat foto's van maken en wat van posten.
    Tot latuur
    Attached Files
    Last edited by jappie; 24 July 2016, 11:52.

    Comment


      #17
      Re: Jappies Kweek

      Lekkere toppen op je low ryder man

      Gaat goed hier, ziet er mooi uit
      Groene vingers

      Comment


        #18
        Re: Jappies Kweek

        De lowryder en de Red dwarf autoflowers zijn om en hangen inmiddels een kleine week te drogen. (damnn wat ruikt dat goed)
        heb er een paar foto's van. Bubble autoflower begint ook te komen en de grote dames beginnen mooi te worden.

        moet me nog wel goed in verdiepen wat ik nu dalijk weg knip en wat niet, en wat je rookt en wat niet, ben daar nog niet echt over uit.


        grrr

        20160729_193300.jpg

        20160801_222421.jpg

        20160802_224217.jpg
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: Jappies Kweek

          Dat word een aardig knip werk !
          Voor een volgende keer beter de grotere bladeren direct weg knippen. Het blad is wat je niet rookt, dus zo kort mogelijk op de top je blad weg knippen, en dan laten drogen

          Comment


            #20
            Re: Jappies Kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door Chicorico View Post
            Dat word een aardig knip werk !
            Voor een volgende keer beter de grotere bladeren direct weg knippen. Het blad is wat je niet rookt, dus zo kort mogelijk op de top je blad weg knippen, en dan laten drogen
            Ja was ik al bang voor, ik heb de plant gewoon bij de stam net boven de grond afgeknipt en opgehangen en gelaten voor wat het is.
            Ik zal vandaag even wat bijknippen, zodat het ook nog beter kan drogen.
            Ben alleen bang dat er niks van over blijft, bij een maat van me ze autoflower zitten veel dikkere toppen. Bij mij zijn het wat meer losse kleine topjes.

            Keep ya updateteted
            gr

            Comment


              #21
              Re: Jappies Kweek

              Ben ik weer. Gister avond een overheerlijke spacecake gebakken van het knipafval van de eerste 2 autoflowers.
              Ook een klein topje gerookt en wat smaakte dat goed zeg.. Had ik absoluut niet verwacht; Zuiver, geen scherpe smaak, zacht in de keel, lekker en je wordt er super relaxed van.
              Zeer geslaagd!!

              Ik heb nog een autoflower staan waarin wat toppen beginnen te komen, maar dankzij het matige weer zie ik weinig vordering. Gedulddddd.
              En de planten in de grond worden mooi vol en komen nog net niet boven mij uit (1,80)
              Ben benieuwd wanneer ze gaan BLoeien, merk in de laatste dagen dat ze voller worden maar niet meer echt de hoogte in gaan.

              Paar plaatjes..
              Attached Files
              Last edited by jappie; 18 August 2016, 17:45.

              Comment

              Bezig...
              X