Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben ruim een maand geleden al begonnen met het kweken van 2 Northern lights autoflowers. Begin juni komen hier nog 3 planten bij (Amnesia haze auto en Northern lights auto) Ga toch even een verslagje bijhouden (niet te uitgebreid) met wat leuke foto's.

    Situatie nu: Ik heb nu 2 northern lights auto staan die het prima doen:
    20160404_164445.jpg 20160510_165744.jpg
    de linker foto was de situatie rond begin april, het tentje heb ik gekocht bij de intratuin en heeft zijn werk goed gedaan tijdens koudere dagen.
    De rechter foto is de huidige situatie (11 mei). de grootste plant is ongeveer een week ouder dan de kleine.

    Alle zaadjes die ik gebruik zijn van het huismerk van wietzaadjes.nl, volgens mij niks mis mee.

    Begin juni wordt de boel aangevuld met 1 amnesia haze en 2 northern lights, enkel autoflowers. Het amnesia zaadje kreeg ik er gratis bij, mocht deze niet ontkiemen dan wordt het alsnog een northern light.

    Gebruikte attributen:

    - manden/bakken/emmers, altijd 20L. Potgrond die erin gaat is universele potgrond van een willekeurig merk.
    - Klein beetje terra grow / terra flowering
    - Tentje van de foto bij slecht weer.

    Oftewel: niet te moeilijk doen, het belangrijkste is goed weer en daar hebben we dus net geen invloed op.

    Ik zal proberen om wekelijks voor een update te zorgen met foto's.

    #2
    Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

    Ziet er leuk uit
    Succes met je kweekje!
    Ik zal afentoe komen kijken.

    Greetz the bird
    Groene vingers

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

      Ziet er goed uit! Ben ook voorstander van het zo simpel mogelijk houden, en je ziet het resultaat is super!

      Succes verder!

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

        Leuk! Ik heb ook een nothernlights AF van wietzaadjes, die van mij zit nog niet in de grond dus ik kan mooi bij jou neuzen. De mijne gaat pas over 3 weken de grond in!
        Veel plezier

        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

          Gaat goed daar , heb zelf ook een paar amnesia s staan nu een dikke maand. De bloei is al zichtbaar bij de oksels hier.

          Ik zou wel de hoogte van je tentje in de gaten houden, schat dat ze nog wel anderhalve keer groter gaan worden . Zo een groene folieserre van acd tomatenserre voor tegen de muur . Die zijn perfect voor dit formaat

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

            Bedankt voor de reacties! Mooi te lezen dat jullie zelfde soortjes kweken.

            Hoogte van tent is geen probleem, wordt alleen gebruikt bij te lage temperaturen in de groeifase, (broeikas) zoals aankomend weekend waarschijnlijk. Tijdens de bloei staan ze buiten, net als nu. Tijdens de regen onder afdakje. (Denk ook dat bloeien in zo'n vochtig tentje niet handig is)

            Joo!

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

              Zien er goed uit!! Ik heb ook de NLA van wietzaadjes.nl : is momenteel mijn mooiste/grootste plant

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                Nog even een paar mooie plaatjes! vandaag de laatste daag genieten van het mooie weer, daarna zullen de NLA's niet meer zo verwend worden als de afgelopen week..
                De grootste mag wat mij betreft wel een keer de bloei ingaan, denk ook dat dit niet heel lang meer zal duren.

                20160513_114141.jpg 20160513_114158.jpg 20160513_114215.jpg 20160513_114304.jpg 20160513_114339.jpg 20160513_114515.jpg

                Grootste plant krijgt trouwens kleine gele vlekjes op 1 blad (zie laatste foto), beestjes of voedingsproblemen?

                Laterr
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                  Hallo! Hoe groot is jouw NLA (te rekenen vanaf de aarde)? Bij mij zijn ze nu al een weekje in bloei. Wat betreft dat blaadprobleem heeft de mijne er ook last van gehad: zou een mineraal tekort zijn volgens de lokale growshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                    Hier een 50cm wel nog niet zo ver als de jouwe, verwacht volgende week de bloei aan de nieuwe oksels. Nu de eerste bloeiverschijnselen.

                    Gaat goed daar, hier wat stom geweest kamerplant bij gezet die binne naast een met spint gestaan heeft. Ook zelfde bladprobleem zoals jouw. Twijfelgeval van verbranding zon , voedingtekort of spint . Bezig met uitzoeken . Beestjes heb ik nog niet gevonden

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                      Vanaf de grond is ie ook precies 50 cm! (De grootste)

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                        De dames hier
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                          Zien er goed uit, ook NLA's?

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                            Original amnesia van dinafem (autoflowers) schat dat jij een week verder staat. Hier begint de bloei bij de noeuwe bladeren zichtbaar te worden .

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                              Update 17 mei 2016:

                              Ondanks het minder mooie weer blijven de planten gestaag doorgroeien. De grootste NLA vertoon al een lange tijd voorbloeitekens onder de oksels maar beginnende topvorming blijft nog uit. Duurt wel lang voor een autoflower vind ik..
                              Maar gezien de voortgang en de gezondheid van de planten heb ik niks te klagen:
                              20160517_102424.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X