Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

    Update 24 Mei

    Weer even een update met foto's. met 2x goed nieuws:
    1. De grote en de kleine NLA vertonen allebei de eerste bloeiverschijnselen (zie 2e en 3e foto) Betekent dat ik nu geleidelijk overga op alleen maar bloeivoeding. (nog wel groeivoeding eerst voor extra groeispurt)
    2. Er is een nieuwe dame geboren: de Amnesia Haze auto (gratis zaadje van wietzaadjes.nl), hopelijk gaat ze het goed doen.


    20160524_090405.jpg 20160524_090414.jpg 20160524_090421.jpg 20160524_090432.jpg 20160524_090445.jpg 20160524_090502.jpg

    Eind deze week gaan nog 2 NLA's de grond in en dan is het gezelschap compleet!

    Laterss

    Comment


      #17
      Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

      Die NLA's zien er echt heel mooi en gezond uit! Wat heb je gedaan om die gele plekjes weg te krijgen? Was het uiteindelijk een voedingsprobleem? Nog veel succes!!

      Comment


        #18
        Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

        Oorspronkelijk geplaatst door Belga View Post
        Die NLA's zien er echt heel mooi en gezond uit! Wat heb je gedaan om die gele plekjes weg te krijgen? Was het uiteindelijk een voedingsprobleem? Nog veel succes!!
        Bedankt! De gele plekjes heb ik gelaten voor wat het was, waarschijnlijk een beestje geweest ofzo, de plekjes zijn vanzelf verdwenen..

        Comment


          #19
          Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

          Proper tentje kerel!

          Comment


            #20
            Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

            Je plantjes zien er mooi en gezond uit, ben er jaloers op .

            Comment


              #21
              Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

              Ziet er mooi uit, die nla's doen het binnen ook super. Een jaartje of die geleden hebben die binnen in de tent lekker geknald maar als ik me niet mis herinner moesten die toch een 90 Dagen bloeien dus misschien iets om rekening mee te houden ( moest ik het zeker willen zijn moet ik tussen mijn verslagen zoeken maar dat zie ik nu niet zitten)

              Belga moest ik jou zijn zou ik mijn dame toch eens heel goed controleren op kleine webbetjes.....

              Succes en laat de zon maar knallen !
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #22
                Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                Ziet er mooi uit, die nla's doen het binnen ook super. Een jaartje of die geleden hebben die binnen in de tent lekker geknald maar als ik me niet mis herinner moesten die toch een 90 Dagen bloeien dus misschien iets om rekening mee te houden ( moest ik het zeker willen zijn moet ik tussen mijn verslagen zoeken maar dat zie ik nu niet zitten)

                Belga moest ik jou zijn zou ik mijn dame toch eens heel goed controleren op kleine webbetjes.....

                Succes en laat de zon maar knallen !
                90 dagen is idd veel vergeleken met de 8 weken dat er bij vermeld stond.. hoop dat deze 2 NLA's voor 27 juli klaar zijn, gezien ik dan op vakantie ga..

                Later

                Comment


                  #23
                  Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                  Autoflowers bloeien naar mijn mening bijna even lang als gewone, de groei gebeurd sneller en de lichturen maken niet uit zijn het voordeel ervan . Ik heb nog geen 1 AF gehad die in 3 maanden klaar is. Meestal 1 maand groeie en 3 maanden bloei. De dagen van zaad tot ze klaar zijn kunnen ze beter veranderen naar de bloeitijd.

                  Comment


                    #24
                    Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                    @ hippiekomeet
                    3 maanden bloei lijkt me wat overdreven, dat zijn 13 weken, (een haze autoflower?). Heb zelf 2 jaar geleden big bang auto gekweekt en die bloeiden 7 weken (werd 6 weken aangegeven). Dikke harde toppen!

                    Comment


                      #25
                      Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                      De planten die ik echt heb laten afbloeien zijn wel allemaal amnesia s geweest dat zijn wel lange bloeiers. De autofrisian dew van vorig jaar was ook meer dan 10 weken .



                      Dit is het eerste jaar dat ik een amnesia AF heb staan. Vind dat autoflowers wat milder zijn en dacht neem eens een straffere soort

                      Hier een foto dan kan je vergelijken😊
                      Last edited by hippiekomeet; 24 May 2016, 19:44.

                      Comment


                        #26
                        Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                        Update 31-05-2016

                        Alles gaat tot nog toe voorspoedig, de bloei zit er lekker in bij de oudste NLA's. Ook een nieuwe lichting NLA's toegevoegd waardoor het gezelschap nu compleet is:

                        20160531_092246.jpg 20160531_092311.jpg 20160531_092444.jpg 20160531_092454.jpg 20160531_092626.jpg
                        1: Beide bloeiende NLA's
                        2: Zijtak van grootste NLA heeft zich ontwikkeld tot hoofdtop
                        3: Topje NLA
                        4: Kleinste van de 2 bloeiende NLA's
                        5: Amnesia Haze AF en twee (nog niet zichtbare) NLA's

                        Comment


                          #27
                          Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                          Dat gaat hier ook goed . Bij mij een nieuwe techniek uitgeprobeert
                          Laat eens een dakplaat op je planten vallen! 😊 je knakt en buigt zonder stress te ervaren en schrik te pakken om iets te breken. Ze worden ook compacter . Door dat het gewicht van de plaat de planten plat perst 😊

                          Gelukkig geen schade de geknakte takken stonden de dag nadien terug recht .

                          Nog veel succes hier

                          Comment


                            #28
                            Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                            Gelukkig kan het onkruid veel hebben Denk toch dat ik ze mooi in de 'kerstboomvorm' laat. Misschien ga ik 1 van de nieuwe northern lights toppen en kijken wat er gebeurd.

                            Comment


                              #29
                              Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                              Ik heb altijd positieve ervaringen gehad met northern Light autoflowers te toppen.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                #30
                                Re: Buitenkweek Autoflowers: Northern Light & Amnesia Haze

                                In bloei zou ik deze niet toppen dan had je dat eerder moeten doen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X